Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sukker.no - Er jeg populær?


Anbefalte innlegg

For ca. 2 uker siden ble jeg VIP medlem hos sukker.no med det hovedformålet å bli kjent med nye personer,

Totalt har jeg den siste uken sendt meldinger til ca. 10 personer.

Ca. 1 av 3 av disse pleier å svare.

 

Men frem til nå har jeg dessverre ikke funnet noen samtalepartnere jeg føler helt kjemien hos, og har nå bare en samtalepartner jeg fortsatt snakker med (tidligere 4-5).

 

Totalt har jeg hatt 66 besøk til min profil, fått 1 melding uten at jeg først har sendt, og fått 1 gult hjerte.

 

Det jeg altså lurer på er følgende:

 

- På bakgrunn av denne informasjonen, er jeg noe særlig populær?

- Hvor mange besøk, meldinger (uten at dere sender først) og hjerter får dere andre sukker- medlemmer i uken?

Helst også opplys om dere er mann eller kvinne :)

 

Selv er jeg naturligvis mann!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes enkelte av de sidene der er litt merkelige. Jeg har fått forholdsvis mange henvendelser (fra norske jenter) på mer snevre greier, som OkCupid og Vampirefreaks, men så godt som intet på Møteplassen, Sukker, etc. Mulig det er klientellet, mulig de sidene der rett og slett ikke legger opp til samtale særlig bra. Jeg har en liten mistanke om at mange registerer seg og kanskje stikker innom engang iblant, men betalingsveggen gjør at mange legger veldig lite innsats i det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Jeg har møtt en jente fra Sukker. Hun digget meg.

 

Men, hun sa at om jeg hadde sendt melding en dag senere, så hadde hun mest sannsynligvis aldri kommet i kontakt med meg, fordi hun etter noen få dager var helt oversvømt av meldinger (jeg tok kontakt tilfeldigvis den dagen hun registrerte seg) og jeg hadde forsvunnet blant mengden. Det er problemet eller utfordringen på Sukker i et nøtteskall.

 

Jeg har kun lastet opp bilde og har ikke skrevet en dritt om meg selv og har heller ikke betalt. Har fått to hjerter fra jenter som er interessert, men null meldinger. Gjør det rimelig greit med damene i det virkelige liv, men det skal litt mer til for å skjære gjennom der inne og jeg har ikke orket. Foretrekker å gå på en bar eller ta kontakt i hverdagen. :)

Lenke til kommentar

Jeg har kun lastet opp bilde og har ikke skrevet en dritt om meg selv og har heller ikke betalt. Har fått to hjerter fra jenter som er interessert, men null meldinger. Gjør det rimelig greit med damene i det virkelige liv, men det skal litt mer til for å skjære gjennom der inne og jeg har ikke orket. Foretrekker å gå på en bar eller ta kontakt i hverdagen. :)

 

Helt enig. Det er mye arbeid i forhold til hva man får igjen. Det er selvfølgelig mulig å være heldig, men etter min erfaring fungerer det mye bedre å snakke med jenter i det daglige enn å bruke tid på nettdating.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jøss, jeg trodde sukker, match osv var gratistjenester?

 

Så for jenter med lav selvtilitt som trenger en bekreftelse på at de er noe: Registrer dere på Sukker.no!!

 

Det er gratis å opprette profil, men to ikke-betalende medlemmer kan ikke kommunisere. Så lenge sjekkemarkedet er på kvinners premisser betyr det at det for det meste er menn som er betalende medlemmer, selv om det selvsagt finnes unntak.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Tror det er sånn at du kan betale om du vil, og at du får fordeler om du betaler. Om jeg ikke tar feil

 

Prinsippet er slik at det er gratis for alle å registrere seg, men at du som gratismedlem ikke kan sende medlem til et annet gratismedlem.

 

I praksis betyr det at menn stort sett betaler slik at de kan ta kontakt med de 90% av jentene som er der gratis.

 

Nei takk.

 

Hun jeg ble kjent med var en av 10 betalende brukere mellom 19-25 i Oslo på det tidspunktet.

Lenke til kommentar

Utrolig hva man kan tjene penger på. Er vel ikke til å stikke under en stol at det er ganske kjent at slike siden som dette ofte drives av folk som er experter på å benytte tvilen hos en mann til å skaffe seg penger.

 

Var jo en tråd her om et nettsted der man måtte betale 1 kr per sendte melding, og det strømmet på med meldinger fra jenter. Med andre ord blir det mange penger etter en stund..

 

Penger ødelegger for kjærlighet, og kjærlighet ødelegger for penger..

Lenke til kommentar

 

Prinsippet er slik at det er gratis for alle å registrere seg, men at du som gratismedlem ikke kan sende medlem til et annet gratismedlem.

 

I praksis betyr det at menn stort sett betaler slik at de kan ta kontakt med de 90% av jentene som er der gratis.

 

Nei takk.

 

Hun jeg ble kjent med var en av 10 betalende brukere mellom 19-25 i Oslo på det tidspunktet.

Hva med tinder da? Har hørt at dette er blitt så poppis nå. Er det sånn at man må betale der også?

Lenke til kommentar

 

Det er gratis å opprette profil, men to ikke-betalende medlemmer kan ikke kommunisere. Så lenge sjekkemarkedet er på kvinners premisser betyr det at det for det meste er menn som er betalende medlemmer, selv om det selvsagt finnes unntak.

Kjekt å være kvinne på datingside da skjønner jeg :p

Lenke til kommentar

Hva med tinder da? Har hørt at dette er blitt så poppis nå. Er det sånn at man må betale der også?

Tinder er gratis, og det er overraskende mange norske der (selv om flertallet ser ut til å være ultrastreite blondiner :p). Virker som et greit program, fungerer som det skal uten å virke begrenset i bruk. Har ikke prøvd skravlefunksjonen ennå da, men jeg er stort sett for feig til å kontakte folk uansett. :p

Lenke til kommentar

Jeg lagde meg en gang en falsk jenteprofil på sukker.no og moteplassen.no. Dette var via et prosjekt på skolen når jeg tok studiespesialiserende. Skulle skrive om forskjellige former for kommunikasjon mellom jenter og gutter, hovedemnet for oppgaven var å se igjennom en jentes øyne hva som skjer på online-dating sider....

 

Via dette prosjektet fikk jeg lov til å ta noen temmelige friske bilder av en av studieveninnene mine, disse bildene ble brukt til profilen.

 

Jeg ble rett og slett sjokka. Etter 10 timer på moteplassen.no hadde jeg over 70 meldinger i innboksen. Det forundret meg hvor ekstremt frekke enkelte folk er på nettet. Flere av henvendelsene var direkte seksuelle, og andre var så useriøse at det var latterlig. Etter 2 uker på MP.no hadde jeg motatt ca 20 "seriøse" henvendelser, over 200 useriøse (fra folk jeg mener aldri i livet ville hatt sjans på min veninne) og over 40 meldinger som var seksuelt trakaserende. En mann der inne skrev bla at han runket til profilbildet mitt hver kveld.

 

Med dette i bakhodet har jeg aldri senere vert bruker av online-datingtjenester.... Før dette forsøket hadde jeg prøvd det noen ganger, og irritert meg for at det var så ekstremt få jenter som svarte meg.

 

Nå skjønner jeg greia...!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...