Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke ha Pip-Boy Edition, fordi den er meningsløs dersom du ikke har en smarttelefon. Også er den nok upraktisk å bruke under spilling i forbindelse med bruk av kontroller, da kan den sikkert være litt i "veien".

 

Ellers er det jo bare plastikk:)

Hvis man vil leve seg skikkelig inn så kan man jo spille konsekvent med Pip-Boyen på armen.

Siden iPhone 6 pluss fysisk ikke passer har jeg klart å sikre meg en 4s som forhåpentligvis kjører appen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Første gang jeg hører om denne pip-boy-appen, noen som vet når den blir tilgjengelig, eventuelt hva den vil kunne gjøre?

Den blir tilgjengelig på Android og Ios på lanseringsdagen, dvs. 10 november. Det er en app som gjør alt man gjør på Pip-boy'en ingame, dvs. levler opp, sjekker kart og quest, inventory osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Synes den så grei ut jeg, hva hadde dere forventet? metall? Den er faktisk helt lik den som ble vist under E3 i sommer, noe som faktisk er en god ting, da utviklere og utgivere gjerne pusser litt ekstra på CE sin før de viser, og sparer penger på den før den shippes.

Lenke til kommentar

Den Pip-Boy'en hadde vært fullt mulig å gjenskape eksakt i virkeligheten. For litt mer penger så burde de ha klart å leveren den med integrert kretskort (raspberry pi?) og skjerm av litt eldre type, tilsvarende som du finner på billige Clas Ohlson produkter.

 

Noe aluminium hadde ikke skadet, men jern hadde vært å foretrekke i kombinasjon med plast. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det er fult mulig å bygge sin egen, det koster bare. Altså, man må ikke glemme at i de 1300kr den koster så ligger det spill som i utgangspunket koster 600kr, ergo koster pip-boy'en 700kr. Deretter kan du trekke fra kostnaden med kassen, som er av plast fremfor de pappkassene man vanligvis får og ikke minst pent designet! I tillegg får du også en stand til Pip-boyen, foam rammer tilpasset x-antall telefoner. Alt dette tatt i betraktning synes jeg ikke 1300kr er så galt, jeg har betalt mer for andre CE'er som har gitt mindre glede og innhold. Men det er selvfølgelig et valg, Bethesda tvinger jo ingen til å kjøpe den, det er mer som en fan service vil jeg tro da fortjenesten på den vil være liten iforhold til det å bare shippe et cover med en plate inni. 

Lenke til kommentar

Er det noen her som venter en pip-boy som er skuffet over filmene som er lagt ut? Noen som forventet mer?

 

Den negative omtalen kan være krydret med litt misunnelse ;)

 

Nå har ikke jeg sett filmene enda,

jeg velger å fortelle min mening om pip-boy versonen når jeg får den.

 

Det jeg forventer er en sinnsyk kul plastikk ting som ikke passer perfekt rundt armen, og som telefonen ikke passer 100% i og en app som kræsjer. Den er tillegg sikkert laget i billig plast fra Kina. Men allikevel så er jeg såpass nerd at jeg kommer til å nesten ikke tørre å bruke den fordi den er så fuckings awesome, fordi jeg er en fan og en nerd. Vell verdt 1300,-

 

Det er hvertfall det jeg forventer..

Endret av Stampy
Lenke til kommentar

Er det noen her som venter en pip-boy som er skuffet over filmene som er lagt ut? Noen som forventet mer?

Den negative omtalen kan være krydret med litt misunnelse ;)

Nå har ikke jeg sett filmene enda,

jeg velger å fortelle min mening om pip-boy versonen når jeg får den.

Det jeg forventer er en sinnsyk kul plastikk ting som ikke passer perfekt rundt armen, og som telefonen ikke passer 100% i og en app som kræsjer. Den er tillegg sikkert laget i billig plast fra Kina. Men allikevel så er jeg såpass nerd at jeg kommer til å nesten ikke tørre å bruke den fordi den er så fuckings awesome, fordi jeg er en fan og en nerd. Vell verdt 1300,-

Det er hvertfall det jeg forventer..

1300,- er den verd, absolutt! Men 2450,-? Nope, nei! *risterpåhodet*. Det fikk meg noe forbannet, altså at gamezone, elkjop osv utnyttet etterspørselen på produktet i sluttfasen av utsalg. Da kjøper nuken istedenfor å pakker ssmlingen min i den :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...