Gå til innhold

Program til å løse inn/ut cd rom

Anbefalte innlegg

Skrevet

hey

Nå har jeg Steltha dvd-brenner'n min og lurte på om det var noe program som kunne løse cd-rom'en inn og ut for meg?

noen her som vet om et slikt program?

takker på forhånd for alle svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hey

Nå har jeg Steltha dvd-brenner'n min og lurte på om det var noe program som kunne løse cd-rom'en inn og ut for meg?

noen her som vet om et slikt program?

takker på forhånd for alle svar :-)

Høyreklikk på dvd-spilleren i utforskeren, så ser du ting.

[/close thread]

Skrevet

jada, jeg vet dette men den løser ikke inn igjen.. jeg kan jo dytte den inn, men jeg gidder ikke det... hvordan kan jeg få den inn igjen?

Skrevet
jada, jeg vet dette men den løser ikke inn igjen.. jeg kan jo dytte den inn, men jeg gidder ikke det... hvordan kan jeg få den inn igjen?

Det tror jeg du rett å slett må..

Skrevet

Det tror jeg du rett å slett må..

Dette klarer du fint med et lite VB-program.

Skrevet
vb=visual basic. Jeg kan ikkeno vb, men kanskej noen her gidder å lage programmet for deg?

Ikke noe problem, bare si fra. Tar et par minutter.

Skrevet

lurer på om girder takler dette...

har lyst til å fixe noe slikt sjøl... hadde vært tøft å fått et ikon atme klokka eller på skrivebordet som gjør det der...

noen som har VB kodene?

Skrevet
noen som har VB kodene?

Jepp:

Private Declare Function mciSendString Lib "winmm.dll" Alias "mciSendStringA" (ByVal lpstrCommand As String, ByVal lpstrReturnString As String, ByVal uReturnLength As Long, ByVal hwndCallback As Long) As Long

Private Sub cmdClose_Click()

mciSendString "Set CDAudio Door Closed Wait", 0&, 0&, 0&

End Sub

Private Sub cmdOpen_Click()

mciSendString "Set CDAudio Door Open Wait", 0&, 0&, 0&

End Sub

• 4 måneder senere...
Skrevet

Ok, så du vil åpne spilleren, og lukke den uten å være nær spilleren.. Hvordan skal du da legge i cden? Kan du ikke like gjerne gjøre det for hånd?

Skrevet
Ok, så du vil åpne spilleren, og lukke den uten å være nær spilleren.. Hvordan skal du da legge i cden? Kan du ikke like gjerne gjøre det for hånd?

Fordi knappen ikke kan nås?

Skrevet (endret)

"CD-Eject"

MM, akkurat det jeg trengte... Havkol sendte noe til meg på mail, men det ble filtrert bort..

wohoo! :yes:

Endret av dD.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...