Gå til innhold

Post bilder av ditt kjølesystem! *56K WARNING*


Anbefalte innlegg

Hermer etter xtremesystems gutta og starter en litt mindre ekstrem post, hører mange skryter over systemet sitt men er lite visuelt å se, så peis på . Vi vil se det ekstreme :D (venter i spenning på bidrag fra Arctic)

 

Får vel starte jeg da, Specs i signatur. Kabinettet er i en testfase, så ikke klag på det ;D

 

hva med max 600x600 ?

 

Hiv inn bilder alle sammen, uansett kjølefaktor (minimumskrav er vann), trenger hjelp med å hoste bilder ? Send bildene til [email protected]

 

450x450ACFAGAgMaidp.JPG

 

450x450ACFWFAcMaidp.JPG

 

450x450ACFUFAaMaidp.JPG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
500kr ikke 5k ;D

 

Det var en litt mer mennesklig pris! hvor god er den i forhold til foreksempel aeroplex360? skal ikek han nå men til våren sommerne planlegger jeg et STORT prosjekt.. må bare spare opp lit cash.. skulle egnetlig bygge det nå i vinter, men sliter litt med penger til det.. da jeg også sparer til bil..

Lenke til kommentar
heh, kjøpte brukt, var en bulk i siden av kabinettet (ser den nesten ikke) så jeg fikk den til 2500, noe som er billig ;D Dumt den er nesten UMULIG å framskaffe uten å importere ( noe som koster siden alt veier 35kg)

 

haha, fett. Blir ikke mye til LAN kabbis når man eier en sånn en :cry:

Lenke til kommentar

Spenning og spenning - fra meg? Jeg har jo liksom allerede sluppet katta ut av sekken :D Men jeg har et litt bedre bilde her: P9290115.jpg

 

Ellers har man jo forskjellige saker og ting liggende både her og der (og noe nedgravd under huset :lol: ) , men de prosjektene jeg har pensjonert er jo ikke noe og prate om. Men jeg har et nytt prosjekt under bygging nå. Det blir riktignok ikke ekstremt i det hele tatt, altså mer "humant" i forhold til tidligere.

 

BTW, er det noen som gidder og ta vekk den døde møllen som ligger til venstre i vindusposten, og tyggisen som ligger til høyre?

Lenke til kommentar

Skal prøve å få dratt igang noe iløpet av vinteren jeg også, muligens skaffe meg en billig gammel vapo compressor å ha på GPU, mye som svirrer rundt i hodet. btw, vil et peltier ha noen effekt når jeg skal ha radiator utendørs og til tider vil det være minus ? snakker 150w her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...