Gå til innhold

Post bilder av ditt kjølesystem! *56K WARNING*


Anbefalte innlegg

Det gikk litt fort i svingene i går, så jeg fikk ikke tid og kommentere!

 

@ sINNsRO Hvilken kjøler er det jeg ser på bildet der? Hjemmelagd? Den så jo ganske finurlig ut!

 

Den er da ikke hjemmelagd ? Synes huske jeg har sett den på en eller annen webshop her, var CPU vannblokken du mente ja ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jadda jeg sliter! Har akkurat registrert meg på start.no, men får beskjed om at jeg må konfigurere oppkoblinga manuelt.

 

"You will need to manually setup your TCP/IP-protocols" og blablabla. Kjempefint, jeg er jo helt rååå på slikt. :oops:

Må vel inn på routern da, og fikse ting og tang der også?

Lenke til kommentar
Jadda jeg sliter! Har akkurat registrert meg på start.no, men får beskjed om at jeg må konfigurere oppkoblinga manuelt.

 

"You will need to manually setup your TCP/IP-protocols" og blablabla. Kjempefint, jeg er jo helt rååå på slikt.  :oops:  

Må vel inn på routern da, og fikse ting og tang der?

bruk home.no, start.no ekke noe særlig :lol:

Lenke til kommentar

Takket være velvillig bistand fra Arctic, kan jeg nå legge ut et bilde av min aller første vannkjøling. Det ble tatt for omtrent 3 år siden, så det har jo skjedd litt siden den gang! :)

 

1_Forsteoppsett.JPG

 

Her har bl.a. tanken krympa en god del:

 

2_Mindre_tank.JPG

 

 

Pr dags dato ser det omtrent slik ut, bortsett fra CPU-blokka og radiatorløsninga:

 

3_Radiatorplass.JPG

 

Om noen vil se mer, eller en nærmere forklaring på ting, så syng ut!

 

Men helst ender vel med litt "pepper" i stedet, det ble vel kanskje mye bilder på en gang? :-?

Lenke til kommentar

Helt riktig det Arctic!

Lagde i sin tid fire-fem stykker som jeg sendte avgårde "over there". Slike flasker med flens har de ikke i USA, og fyren som så bildet bare hylte etter tilsvarende! Og da måtte jeg jo bare til pers...

 

Btw; Det er ganske enkelt å spenne disse opp i dreiebenken, for å plandreie anleggsflaten mot tanken. En liten skvett med lynlim, og bang på plass på tanken! :)

Lenke til kommentar
Det gikk litt fort i svingene i går, så jeg fikk ikke tid og kommentere!

 

@ sINNsRO Hvilken kjøler er det jeg ser på bildet der? Hjemmelagd? Den så jo ganske finurlig ut!

 

Den er da ikke hjemmelagd ? Synes huske jeg har sett den på en eller annen webshop her, var CPU vannblokken du mente ja ?

den blokka er blitt laget hjemme i garasjen min :D (av meg seff)

takk for komplimanget fjaslokt(ikke hjemmelagd :p )

hmm vilken kjøler det er... det aner jeg faktisk ikke, jeg har ikke døpt den ennå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...