Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Ghosts


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke tid på slike spill. Den eneste drivkraften i spillet (etter at man har fullført singleplayer) er å komme til maks level og prestige, samt opplåse alle perks, tags etc. Et helt idiotisk konsept spør du meg, og det som er enda tristere er at det selger som aldri før. Skal det virkelig være dette folk flest sammenkopler med FPS-gaming?

 

PS: Spiller ikke Battlefield heller.

 

Noen liker å gjøre en "karriere" ut av spill. Det være seg FPS som MMORPG. Dette er vel mye av grunnen til at jeg ikke gidder å spille online-spill i noen grad lenger, fordi det til tider blir satt forventinger til en på et lag som du ikke kan leve opp til fordi man er altfor casual og ikke har nok erfaring. Jeg har rett og slett ikke tid til å sitte hele dagen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke tid på slike spill. Den eneste drivkraften i spillet (etter at man har fullført singleplayer) er å komme til maks level og prestige, samt opplåse alle perks, tags etc. Et helt idiotisk konsept spør du meg, og det som er enda tristere er at det selger som aldri før. Skal det virkelig være dette folk flest sammenkopler med FPS-gaming?

 

PS: Spiller ikke Battlefield heller.

 

Trodde man spilte fordi det er morsomt jeg. Men skjønner nå at poenget er å få max level, så da får huske på å ikke ha det morsomt neste gang jeg spiller ...

Lenke til kommentar

Trodde man spilte fordi det er morsomt jeg. Men skjønner nå at poenget er å få max level, så da får huske på å ikke ha det morsomt neste gang jeg spiller ...

 

Nettopp! De har med vilje gjort spillet utrolig ubalansert for at casual folk lettere skal komme inn i det. Til gjengjeld får du et spill fullt av "quickscopere", "trickshottere", "noobtubere" og andre kallenavn du kun finner i Call of Duty. Alle opplåsningene er der for at unger skal ha et mål med spillet, for man blir jo lei samme regla med å løpe hensynsløst rundt i ruinene av gamle storbyer mens du prøver å drepe folk før de dreper deg.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke tid på slike spill. Den eneste drivkraften i spillet (etter at man har fullført singleplayer) er å komme til maks level og prestige, samt opplåse alle perks, tags etc. Et helt idiotisk konsept spør du meg, og det som er enda tristere er at det selger som aldri før. Skal det virkelig være dette folk flest sammenkopler med FPS-gaming?

 

PS: Spiller ikke Battlefield heller.

 

Drivkraften for å spille CoD mp er vel først å fremst å dominere andre å gjøre det bra.. Det med levling, unlocking av våpen, modifikasjoner osv finnes i de fleste spill..

Har ikke vært stor fan av de siste CoD spillene, men liker fortsatt å spille mot andre o.l Så jeg spilte de en del. CoD får veldig godt til "fast paced close quarter combat", noe som de som kjøper spillet vet og forventer..

Å hvordan kan man "revolusjonere" denne type spill hvert år?? Det går ikke.. Virker som om noen forventer at det skal komme nye svære ting, som hva? en tredje arm, så du kan ha enda et våpen? Kom igjenn, de skal jo være noe lunde realistisk, og det finnes grenser for ting man kan "finne på" at en soldat skal bruke i nærmeste framtid. De følger en plan som funker, som har funka i mange år.

Jeg synest nesten de gikk litt for langt med Hunden du kan ha og kontrollere i årets Spill.

Nytt CoD spill betyr bare nye våpen, nye maps, ny handling og litt forbedret grafikk. Og nå tenker jeg ikke på SP, siden CoD er et MP spill!

 

Micko, jeg skulle gjerne spilt gode gamle CS (1999-2005 ca)

Det var det beste FPS spillet i mine øyner.. Hvor du ikke hadde noe levling system eller grafikk for den del, eneste målet var å få høyest KPD rating (public)

Så det og mange andre FPS spill har mye mindre "drivkraft for å spille" ..

 

Man spiller spill for de er underholdende, eller at du er god.(kanskje helst begge.)

De som hater på CoD som i konseptet til spillet, enten

Liker du ikke cq skytespill eller du er rett å slett for dårlig.

Mange som har hatet på tidligere cod spill fordi de rett å slett blir grisa online. og CoD er et ONLINE SPILL, med SP som "tillegg".

 

Micko, du kommer inn på en artikkel om et spill som tydeligvis ikke interesserer deg. For å fortelle hvor meningsløst du synes "drivkraften" i spillet er..

leveling, unlocking, challenges osv er bare en liten bonus, som også hjelper å holde spillet liiitt mer interessant i lengden.

 

Jeg laga meg en bruker her, bare for å svare på kommentaren din. Jeg har sikkert kommet med noen teite utsagn iløpet av denne posten, men ikke så tom å meningsløs som din.

Lenke til kommentar

Satse på det kommer en patch etterhvert som løser FPS problemene til PS4. Personlig blåser jeg langt i anmeldelsene til disse spillene da jeg gang på gang har fått det jeg vil ha av serien. Selv om det blir alt ifra slaktet til å havne midt på treet.

 

Fikk skikkelig dejavu nå....

 

Alt fra slaktet til å havne midt på treet? Tror nesten ikke har sett noen karakterer som ikke er mellom 5-10 på denne serier, det er jo i veldig liten grad "alt fra slaktet til midt på treet" heller motsatt.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke tid på slike spill. Den eneste drivkraften i spillet (etter at man har fullført singleplayer) er å komme til maks level og prestige, samt opplåse alle perks, tags etc. Et helt idiotisk konsept spør du meg, og det som er enda tristere er at det selger som aldri før. Skal det virkelig være dette folk flest sammenkopler med FPS-gaming?

 

PS: Spiller ikke Battlefield heller.

 

Drivkraften for å spille CoD mp er vel først å fremst å dominere andre å gjøre det bra.. Det med levling, unlocking av våpen, modifikasjoner osv finnes i de fleste spill..

Har ikke vært stor fan av de siste CoD spillene, men liker fortsatt å spille mot andre o.l Så jeg spilte de en del. CoD får veldig godt til "fast paced close quarter combat", noe som de som kjøper spillet vet og forventer..

Å hvordan kan man "revolusjonere" denne type spill hvert år?? Det går ikke.. Virker som om noen forventer at det skal komme nye svære ting, som hva? en tredje arm, så du kan ha enda et våpen? Kom igjenn, de skal jo være noe lunde realistisk, og det finnes grenser for ting man kan "finne på" at en soldat skal bruke i nærmeste framtid. De følger en plan som funker, som har funka i mange år.

Jeg synest nesten de gikk litt for langt med Hunden du kan ha og kontrollere i årets Spill.

Nytt CoD spill betyr bare nye våpen, nye maps, ny handling og litt forbedret grafikk. Og nå tenker jeg ikke på SP, siden CoD er et MP spill!

 

Micko, jeg skulle gjerne spilt gode gamle CS (1999-2005 ca)

Det var det beste FPS spillet i mine øyner.. Hvor du ikke hadde noe levling system eller grafikk for den del, eneste målet var å få høyest KPD rating (public)

Så det og mange andre FPS spill har mye mindre "drivkraft for å spille" ..

 

Man spiller spill for de er underholdende, eller at du er god.(kanskje helst begge.)

De som hater på CoD som i konseptet til spillet, enten

Liker du ikke cq skytespill eller du er rett å slett for dårlig.

Mange som har hatet på tidligere cod spill fordi de rett å slett blir grisa online. og CoD er et ONLINE SPILL, med SP som "tillegg".

 

Micko, du kommer inn på en artikkel om et spill som tydeligvis ikke interesserer deg. For å fortelle hvor meningsløst du synes "drivkraften" i spillet er..

leveling, unlocking, challenges osv er bare en liten bonus, som også hjelper å holde spillet liiitt mer interessant i lengden.

 

Jeg laga meg en bruker her, bare for å svare på kommentaren din. Jeg har sikkert kommet med noen teite utsagn iløpet av denne posten, men ikke så tom å meningsløs som din.

Man trenger ikke gjøre det urealistisk for å innovere, men for min del stoppet jeg etter MW2. Det er fordi spillene omtrent føltes som MW1 mods, eller egentlig noe enda mindre, slik som en reskinn med litt ombalanseringer etc.

 

Tror heller ikke at det var såååå mange som "hatet på" tidligere CoD- spill fordi de ble "grisa". CoD er et av de spillene jeg har opplevd det som enklest å få kills ved halvslapp prestasjon, følte vel knapt at en eneste kamp ble "grising" på samme måte som det f.eks blir i LoL.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Satse på det kommer en patch etterhvert som løser FPS problemene til PS4. Personlig blåser jeg langt i anmeldelsene til disse spillene da jeg gang på gang har fått det jeg vil ha av serien. Selv om det blir alt ifra slaktet til å havne midt på treet.

 

Fikk skikkelig dejavu nå....

Så det eneste du vil ha er samme spill med met 1 eller 2 nye våpen hvert spill? jeg ville valgt zelda og mario framfor et slikt spill hvilken som helst dag...

Lenke til kommentar

Så det eneste du vil ha er samme spill med met 1 eller 2 nye våpen hvert spill? jeg ville valgt zelda og mario framfor et slikt spill hvilken som helst dag...

 

Jeg er fornøyd med noe av det samme for hver utgivelse ja. Jeg vet at singleplayer opplevelsen er over the topp med action og varer i ca 4 timer. Da er jeg lei og ferdig med singleplayer og er klar for multiplayer.

 

I multiplayer så er det nye brett, moduser, perks,våpen og ny våpen følelse og håndtering. Lydbile utifra det jeg har lest og sett av Ghosts virker også veldig forbedret med rå lyd på våpene og et nytt bedre lydbilde.

 

Hvordan flyten og følelsen er forandres for hver utgave og til det bedre for mesteparten.

 

Du drar frem Zelda og Mario som om det skulle være noe dårlig og noe som er under deg. Dem spillene er populære på samme måte som COD pga dem kjører en kjent formel for noe som millioner av mennesker liker.

 

Men når alt kommer til alt, så gir jeg og millioner av andre blanke faen i hva du eller andre måtte mene om en spill serie vi liker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...