Gå til innhold

[Løst] norton 2013 virker ikke på windows 8.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Norton sine sider vel? Finnes sikkert en nedlastningsside der, kanskje under "mine sider" eller noe slikt.

Har ikke brukt Norton de siste 20 årene eller noe, så vet ikke.

Men start med å sjekk sidene dems. De har sikkert noen support sider også. Sjekk der om Norton produktet du har i det hele tatt virker på Win8.1

Lenke til kommentar

jeg har ikke installert noe andre antivirus programmer

 

Mulig det, men du har 2 hvis du har Norton installert. Win8 har som sagt allerede innebygd antivirus, at det installeres norton er noe tull flere butikker driver med, det motiveres av penger, siden du blir bedt om å fornye lisensen ganske kjapt.

 

Avinstaller Norton, gå inn på kontrollpanel - sikkerhet og sjekk at Windows Defender er aktivert og ok, hvis den ikke er det, får du melding på skrivebordet også.

Lenke til kommentar

jeg har ikke installert noe andre antivirus programmer

Nei, men når du har windows 8 så har du Microsoft defender. Dessuten så er Norton det verste virusprogrammet jeg har kommet borti! Makan til drittprogram skal man lete lenge etter! Dessverre så er det mange som har gått rett inn i fellen med å kjøpe Norton. Avinsteller hele greiene også bruker du kun Microsoft Defender. Bruker kun det selv og ingen problemer er registrert. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...