Gå til innhold

Hva er det kjedligste man kan gjøre?


EvilSeagull

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kjedeligste er å holde på lenge med noen som aldri blir ferdig, og som man føler at man kanskje ikke får til.

Til gjengjeld kan det være kjempeartig når man etterhvert blir ferdig, får det til, ser resultater.

 

Om det med å se på bokstaver (lese bok): Det er like spennende eller kjedelig som å se på piksler på en skjerm (se film). Det kommer an på hvordan bokstavene eller pikslene er kombinert, hvilken historie de forteller.

Lenke til kommentar

1. Snakke med folk som "stjeler" deg fra andre samtaler fordi de aldri lar deg slippe til og bruker et kvarter på å si ting de kunne sagt på 15 sekunder. Du må gjerne si du liker Kurt Cobain, men jeg driter i hvordan du tolker tekstene hans og hva som er historien bak coveret til "Nevermind".

2. Litteraturhistorie

3. Vente på ting

4. Kunst på TV

5. Vaske

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Snakke med folk som "stjeler" deg fra andre samtaler fordi de aldri lar deg slippe til og bruker et kvarter på å si ting de kunne sagt på 15 sekunder. Du må gjerne si du liker Kurt Cobain, men jeg driter i hvordan du tolker tekstene hans og hva som er historien bak coveret til "Nevermind".

 

Jeg kjenner en person som passer perfekt til den beskrivelsen. Han gir fullstendig blaffen i hva andre sier og driver å avbryter andre midt i en setning for å fortelle om ting som bare han selv interesserer seg for (metal-tekster, cover osv). Av og til får jeg lyst til å bare kaste han gjennom vinduet eller gi han et lite puff så han ramler utfor et stup!

 

Eller kanskje jeg bare skal forgifte fiskepinnene hans så han slipper å lide. Han kommer til å forstå at det er for hans eget beste :)

Endret av EvilSeagull
Lenke til kommentar

Det verste er vel egentlig å sitte på Flesland når tåka har lagt seg og du ikke vet når den vil klarne. Det er meget mulig flyet blir kansellert, men ikke sikkert, så du kan ikke dra hjem. Du har lest ut avisen og skulle gjerne hatt en til, men vil nødig reise deg, for da tar noen stolen. Det er kjedelig. Eller når du sitter på kystbussen i Arsvågen og ferga ikke vil legge til kai fordi det blåser for mye. Eller Dovrebanen når ledningen fryser til så toget ikke får nok strøm og holder 20 km/t.

I det hele tatt, transportforsinkelser er fryktelig kjedelig.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en person som passer perfekt til den beskrivelsen. Han gir fullstendig blaffen i hva andre sier og driver å avbryter andre midt i en setning for å fortelle om ting som bare han selv interesserer seg for (metal-tekster, cover osv). Av og til får jeg lyst til å bare kaste han gjennom vinduet eller gi han et lite puff så han ramler utfor et stup!

 

Eller kanskje jeg bare skal forgifte fiskepinnene hans så han slipper å lide. Han kommer til å forstå at det er for hans eget beste :)

Høres akkurat ut som fyren jeg snakker om :p Det mest irriterende med han er at han planter trynet sitt 10 cm fra trynet mitt når vi snakker, slik at 80 % av synsfeltet mitt til en hver tid er dekket av fjeset hans, uavhengig av om vi går, sitter eller springer. Ser på det som overveldende sannsynlig at jeg på et tidspunkt i studietiden kommer til å bli påkjørt som følge av at jeg snakker med han. Ikke at det hadde satt en demper for noe...

 

Er som en mer intens utgave av han her:

 

http://www.youtube.com/watch?v=NGVSIkEi3mM

Endret av Bob Sacamano
Lenke til kommentar

Høres akkurat ut som fyren jeg snakker om :p Det mest irriterende med han er at han planter trynet sitt 10 cm fra trynet mitt når vi snakker, slik at 80 % av synsfeltet mitt til en hver tid er dekket av fjeset hans, uavhengig av om vi går, sitter eller springer. Ser på det som overveldende sannsynlig at jeg på et tidspunkt i studietiden kommer til å bli påkjørt som følge av at jeg snakker med han. Ikke at det hadde satt en demper for noe...

 

Er som en mer intens utgave av han her:

 

http://www.youtube.com/watch?v=NGVSIkEi3mM

Fytte grisen så jævlig! Men det finnes triks mot sånnt. Kjøp det en av de 5ml sprayflaskene på ebay og gå med den i lomma til envær tid. Når han kommer for nerme så sprayer du vann i trynet på han.

 

Det funker på katter, og da funker det garantert på plageånder også ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...