Gå til innhold

muslimer og deres kultur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvorfor er det galt å ha halalkjøtt i fengslene? Og gi en annen grunn enn en prinsippbasert.

 

Ser du ikke det selvmotsigende ved at du liker muslimer, men ikke islam? Det er som å si at du liker fargen rød, bortsett fra at den er så rød.

 

Fordi norsk stat bør ikke tilrettelegge seg muslimer, de bør tilrettelegge seg oss. Dessuten er det like idiotisk som jeg skulle finne opp en religion som krever at du må spise sjokolade etter middag, for å deretter få servert det i fengsel etter hvert måltid.

 

Du tok valget å komme til Norge, du valgte å bli kriminell, at vi ikke serverer kjøttet ditt er ditt jævla problem og det burde du tenkt på før du putta deg selv i buret, deal with it.

 

Ang. muslimer og Islam kan du se på homofili eksempelet mitt på forrige side.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

 

Jeg har aldri skrevet at jeg hater muslimer, men jeg antar du er religiøs siden du allerede sammenligner meg med en islamsk ekstremist. Feiltolkninger er jo det religiøse er best på.

 

Problemet er ikke bare om "vi" kan la muslimer leve fred, men om de kan la oss leve i fred. Hvorfor skal vi gidde å servere halal kjøtt i fengsel f.eks? Er det vår feil at en muslim har gjort en kriminell handling i vårt land, han må tilrettelegge seg oss, vi skal ikke tilrettelegge oss etter muslimer.

 

du syntes det er et problem at folk tror på noe annet en deg... jeg feiltolket ikke noe. skrev bare at hvis du mener at hvis muslimer lever fredelig og du ikke lever fredelig p.g.a deres syn så er du på lik linje med de idiotiske ekstremistene.

 

hva har halal kjøtt, fengsler og kriminalitet noe som helst med denne saken å gjøre? slutt å dikter opp ting ut av det blå og få det til å høres ut som noe grusomt. selv amerikanere serverer halal kjøtt til fanger i guantanamo... sier vel litt om ditt menneskeverdi.

 

typisk ateist... skal hate alt og alle som har noe med religion å gjøre! (hvordan likte du den generaliseringen?)

 

hva er det neste? de som ikke følger norsk kultur til punkt og prikke skal bli sendt ut fordi de ikke tilrettelegger seg etter Norske verdier?

 

 

Fordi norsk stat bør ikke tilrettelegge seg muslimer, de bør tilrettelegge seg oss. Dessuten er det like idiotisk som jeg skulle finne opp en religion som krever at du må spise sjokolade etter middag, for å deretter få servert det i fengsel etter hvert måltid.

 

Du tok valget å komme til Norge, du valgte å bli kriminell, at vi ikke serverer kjøttet ditt er ditt jævla problem og det burde du tenkt på før du putta deg selv i buret, deal with it.

 

Ang. muslimer og Islam kan du se på homofili eksempelet mitt på forrige side.

 

hva med etniske nordmenn som har konvertert til Islam? hva skal de få servert i fengslene? er ikke bare utlendinger som er muslimer i dette landet vet du.

Endret av medlem-311024
Lenke til kommentar

 

du syntes det er et problem at folk tror på noe annet en deg... jeg feiltolket ikke noe. skrev bare at hvis du mener at hvis muslimer lever fredelig og du ikke lever fredelig p.g.a deres syn så er du på lik linje med de idiotiske ekstremistene.

 

hva har halal kjøtt, fengsler og kriminalitet noe som helst med denne saken å gjøre? slutt å dikter opp ting ut av det blå og få det til å høres ut som noe grusomt. selv amerikanere serverer halal kjøtt til fanger i guantanamo... sier vel litt om ditt menneskeverdi.

 

typisk ateist... skal hate alt og alle som har noe med religion å gjøre! (hvordan likte du den generaliseringen?)

 

hva er det neste? de som ikke følger norsk kultur til punkt og prikke skal bli sendt ut fordi de ikke tilrettelegger seg etter Norske verdier?

 

Det halalkjøtt har med saken å gjøre, er det å stille krav til Norge. Først kommer halalkjøtt i fengselet. Så skal moskeer utbygges. Før vi vet ordet av det må vi lære arabisk på skolen og lese koranen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og det underbygger du med...?

 

Det vil skje, dersom muslimene hadde hatt mulighet til det. I Malmø var det nok innvandrere til at det ble nettopp ble mulig.

 

Hun viste til Malmö der svensk lov, ifølge Jensen, er erstattet av Sharia-lovgiving i deler av byen, og hvor svensk politi knapt våger seg inn i enkelte bydeler.

 

Snik-islamisering av Norge

 

Shariadomstoler i Storbritannia dømmer britiske muslimer Endret av MrLG
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

 

Det halalkjøtt har med saken å gjøre, er det å stille krav til Norge. Først kommer halalkjøtt i fengselet. Så skal moskeer utbygges. Før vi vet ordet av det må vi lære arabisk på skolen og lese koranen.

 

og hvis dere ikke gjør som vi sier så skal vi steine dere til døden!!1!! MUAHAHAHAHAHAHAA

 

ISLAM WILL CONQUERE YOUUUUU!!! HAHAHAHAAHHA no escape!!1!!!

 

alalalalalalalalalalalal ombobmobmbombobmobmbobmbombobmobmbommbob!!1

shariashariasharia!!1!!!!111

Lenke til kommentar

Jeg vil si at de velintegrerte og "normale" muslimene har like stor grunn til å føle seg misforstått og "jaktet på" som et lovlydig Hells Angels eller Bandidos-medlem.

 

Den enkleste måten å komme seg litt unna kritikken er å ta avstand fra det som har med kritikken å gjøre. Ikke gå i niqab, klippe skjegget som en vanlig nordmann, og generelt oppføre seg som en etnisk norsk borger. "Moa" er et godt eksempel på en muslim som passer inn i Norge (jeg er ikke skråsikker, men han er av marokkansk opphav, og der er omtrent alle muslimer).

 

Det er et faktum at muslimene jevnt over bedriver mye "faenskap" om dagen, så at man er skeptisk til religionen og dens tilhengere er basert på fornuft. Det bør ikke komme som et sjokk på noen at hvis man vil fra en kultur til en HELT annen så må man gi opp på noe, og kanskje det å være synlig, sterkt troende er noe som rett og slett er uforenelig med Norge anno 2013.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

men skal vi da gå ut og beklage for absolutt alt faenskap andre muslimer gjør i verden?

 

vi har et liv vi også.. hva forventer dere av oss? at vi skal gå ut til vg, db etc. hver og en av oss i Norge og si "vi beklager denne hendelsen, de er idioter og representerer ikke oss"?

 

de selverklærte islamekspertene vet vel hvorfor muslimer ikke går rundt og pinlig-gjør/skjemmer ut andre offentlig.

 

skal vi fordømme selv den minste lille feilen en muslim gjør i verden?

 

mange nordmenn går rundt og sier "de sier ikke noe så da støtter de dem". det er ikke slikt, mesteparten driter i hva de gjør. de gidder bare ikke gå ut og skrike og fordømme alt. skal jeg bli sett på som en ekstremist fordi jeg ikke sier noe imot terrororganisasjoner? jeg driter i hva al qaida, noen idioter i midtøsten eller profetens ummah som jeg aldri har møtt sier eller gjør. de representerer ikke meg eller Islam, de representerer seg selv.

 

jeg ser på meg som en ok inntegrert fyr.. født og oppvokst her. kan snakke og skrive 3 språk inkl. norsk.

 

driver ikke med kriminalitet, skal snart tjenestegjøre for Norge!

 

idiotisk å anklage folk for å være ekstremist av å ha skjegg... skal ikke menn få være menn lenger?

hadde jeg kunnet få et litt langt skjegg hadde jeg spart, ikke fordi jeg er en ekstremist, men fordi jeg syntes det ser kult ut.

 

og det å være religiøs er ikke uforenelig med Norge eller norsk kultur. da hadde ikke religionsfrihet og det å få utøve religionen sin vært en grunnlovsfestet rett.

Endret av medlem-311024
Lenke til kommentar

men skal vi da gå ut og beklage for absolutt alt faenskap andre muslimer gjør i verden?

 

vi har et liv vi også.. hva forventer dere av oss? at vi skal gå ut til vg, db etc. hver og en av oss i Norge og si "vi beklager denne hendelsen, de er idioter og representerer ikke oss"?

 

de selverklærte islamekspertene vet vel hvorfor muslimer ikke går rundt og pinlig-gjør/skjemmer ut andre offentlig.

 

skal vi fordømme selv den minste lille feilen en muslim gjør i verden?

 

mange nordmenn går rundt og sier "de sier ikke noe så da støtter de dem". det er ikke slikt, mesteparten driter i hva de gjør. de gidder bare ikke gå ut og skrike og fordømme alt. skal jeg bli sett på som en ekstremist fordi jeg ikke sier noe imot terrororganisasjoner? jeg driter i hva al qaida, noen idioter i midtøsten eller profetens ummah som jeg aldri har møtt sier eller gjør. de representerer ikke meg eller Islam, de representerer seg selv.

 

jeg ser på meg som en ok inntegrert fyr.. født og oppvokst her. kan snakke og skrive 3 språk inkl. norsk.

 

driver ikke med kriminalitet, skal snart tjenestegjøre for Norge!

 

idiotisk å anklage folk for å være ekstremist av å ha skjegg... skal ikke menn få være menn lenger?

hadde jeg kunnet få et litt langt skjegg hadde jeg spart, ikke fordi jeg er en ekstremist, men fordi jeg syntes det ser kult ut.

 

og det å være religiøs er ikke uforenelig med Norge eller norsk kultur. da hadde ikke religionsfrihet og det å få utøve religionen sin vært en grunnlovsfestet rett.

 

Det er få tyskere som går rundt med Hitler-bart, såvidt jeg vet. Hvorfor? De vil ikke assosieres med fyren. Flyr du rundt med "ekstremistskjegg" blir du fort assosiert med ekstremisttrollene uavhengig om du er en av dem eller ikke. Vi har jo noe som heter "snauskaller" her også, dette er også noe som ligger i samme gate. Menn kan være menn, det er ikke skjegget som avgjør dette.

 

Hvis menn med jeans, svart t-skjorte og et eller annet spesielt og lett gjenkjennbart trekk ved skjeggevekst o.l. hadde vært stereotypen på en terrorist ville ikke jeg kledd meg slik eller sørget for at håret eller skjeget mitt lignet mest mulig på deres, selv ikke her oppe blant mine egne. Og HVERTFALL ikke hvis jeg flyttet ned til midtøsten eller lignende! Da ber jeg i praksis om å gjøre livet mitt et par hakk verre enn det det trenger å være.

 

Jeg skal ikke si at det er direkte feil av deg og andre å ignorere deg jeg sier, men jeg frikjenner samtidig samtlige som er skeptiske til folk med likhetstrekk til grupper som stadig dukker opp i media når det ahr vært selvmordsangrep og lignende. Dette kalles sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

fint det, men verken jeg eller de fleste muslimene gidder å gå rundt og beklage for noe de ikke har gjort eller assosierer seg med.

 

med skjegg mener jeg ikke en 2 meter lang en heller.. hvis du søker opp kevin love på google vil du få opp bilder av en basketballspiller, han har et kult skjeggvekst som jeg også ville hatt. er en slik type skjeggvekst jeg liker :)

 

love121112-jpg_200943.jpg

 

EDIT: fant en bilde av han her med en grei skjeggvekst.

 

han er vel ikke terrorist han? og noe som kjennetegner men er skjegg...

 

de fleste muslimer driter rett og slett i disse terroristene og ekstremistene fordi de ikke representerer deres syn eller holdninger. er som oftest de som støtter slike folk som får mediedekning fordi media elsker å blusse ting opp så de får flere folk som klikker inn på artiklene dems.

 

jeg hverken gidder eller orker å skrive en tale hvor jeg beklager for noe idioter som jeg aldri har sett/kjenner driver med.

 

jeg ignorerer det, men det betyr ikke at jeg støtter dem og er på samme side som dem. hvis du besøker de fleste moskeene i Norge vil du få et helt annet inntrykk av oss en det de fleste vil assosiere med Islam og muslimer. og da mener jeg en moske hvor normale muslimer går til.. ikke profetens ummah typer.

 

og en liten ting til... hitler bart er bare teit!

Endret av medlem-311024
Lenke til kommentar

fint det, men verken jeg eller de fleste muslimene gidder å gå rundt og beklage for noe de ikke har gjort eller assosierer seg med.

 

med skjegg mener jeg ikke en 2 meter lang en heller.. hvis du søker opp kevin love på google vil du få opp bilder av en basketballspiller, han har et kult skjeggvekst som jeg også ville hatt. er en slik type skjeggvekst jeg liker :)

 

love121112-jpg_200943.jpg

 

EDIT: fant en bilde av han her med en grei skjeggvekst.

 

han er vel ikke terrorist han? og noe som kjennetegner men er skjegg...

 

de fleste muslimer driter rett og slett i disse terroristene og ekstremistene fordi de ikke representerer deres syn eller holdninger. er som oftest de som støtter slike folk som får mediedekning fordi media elsker å blusse ting opp så de får flere folk som klikker inn på artiklene dems.

 

jeg hverken gidder eller orker å skrive en tale hvor jeg beklager for noe idioter som jeg aldri har sett/kjenner driver med.

 

jeg ignorerer det, men det betyr ikke at jeg støtter dem og er på samme side som dem. hvis du besøker de fleste moskeene i Norge vil du få et helt annet inntrykk av oss en det de fleste vil assosiere med Islam og muslimer. og da mener jeg en moske hvor normale muslimer går til.. ikke profetens ummah typer.

 

og en liten ting til... hitler bart er bare teit!

 

Jeg tror du innerst inne skjønner hva jeg mener med "ekstremistskjegg", og at det du linker til slett ikke er i den kategorien ;) Bin Laden er en klassiker, for eksempel.

 

Hvis jeg skal krangle på hva som kjennetegner menn ville jeg sagt at skjeggstubber er like mye et kjennetegn som faktisk skjegg :)

Lenke til kommentar

Det vil skje, dersom muslimene hadde hatt mulighet til det. I Malmø var det nok innvandrere til at det ble nettopp ble mulig.

 

Hun viste til Malmö der svensk lov, ifølge Jensen, er erstattet av Sharia-lovgiving i deler av byen, og hvor svensk politi knapt våger seg inn i enkelte bydeler.

 

Snik-islamisering av Norge

 

Shariadomstoler i Storbritannia dømmer britiske muslimer

 

 

Nei. I Malmø ble det ikke innført sharia-lovgivning. Derimot var det i en liten bydel (kun 6% av Malmøs innbyggere) kalt Rosengård såpass mange ekstremister at de kunne terrorisere sitt nabolag. De innførte ikke sharia, men skapte nok frykt til at innbyggerne ikke turde gå til politiet.

 

Siv Jensen og co har presset det som finnes av saft ut av den appelsinen for lenge siden.

 

Sharia-tribunalene i England utnytter et smutthull i britisk lov. Det samme har vi ikke her, ei heller så vidt jeg vet noen andre vestlige land. Men selv i England er deres mandat begrenset.

 

Jeg minner igjen om at muslimene utgjør maks. 4% av den norske befolkningen. Det blir ikke sharia her, punktum.

 

Geir :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

 

Jeg tror du innerst inne skjønner hva jeg mener med "ekstremistskjegg", og at det du linker til slett ikke er i den kategorien ;) Bin Laden er en klassiker, for eksempel.

 

Hvis jeg skal krangle på hva som kjennetegner menn ville jeg sagt at skjeggstubber er like mye et kjennetegn som faktisk skjegg :)

 

jeg vet hva du mener med ekstremistskjegg, det jeg prøver å si er at hver gang noen i gata hører eller ser noen med skjegg så tenker de automatisk "han er/har blitt ekstremist". mange som liker skjegg men som ikke sparer en halv meter lang skjegg som bhatti.

 

og JEG MENER at skjegg er noe menn skal kunne få gro uten å bli ansett som ekstremister..

Lenke til kommentar

er så morsomt å lese selverklærte eksperter innenfor Islam...

Ingen her som har hevdet å være eksperter av noe som helst.

Det er vår tolkning av Islam: Det vi ser. Det vi har hørt.

Det vi ev. har lest i koranen selv.

 

haha selv de imamene jeg fikk undervisning fra og som har studert Islam i flere år har ikke den kunnskapen visse folk i diskusjon har :)

Nei... De ferreste troende har spesielt peiling på hva de tror på. Hadde de visst alt det var å vite om det, så ville de ikke trodd. Hadde de kjent religionens røtter, hvordan den hadde utviklet seg fra de tidligste tider ut av polyteistiske religioner, sett hvordan disse før-islamske religionene var, og hvordan Islam benyttet seg av mange av deres ideer og læresetninger, osv. Så ville de ikke trodd. Eller i alle fall ville de nok blitt noe mer liberale og ikke tatt koranen så bokstavelig som det mange av dem gjør.

 

 

de er vist ikke muslim nok fordi de ikke underviser hat slik dere mener at de skal gjøre.

Ser at du ikke skriver til meg her, men noen andre... =P

Jeg svarer likevel på det jeg har sagt. Jeg mener ikke det du skriver ovenfor. Muslimer som tar sin tro på alvor, burde ikke forkynne hatefulle ting som at man skal slå koner når de er ulydige, drepe homofile ved henging osv... Men Koranen består jo ikke i bare godhet fra mørkets herre: Allah. Det består i mye ondskap også. :)

 

de fleste her har sikkert aldri tatt en tur innom en moske i sitt liv.

Jeg var i en da jeg besøkte Egypt for noen år siden.

Jeg måtte ta av meg skoene, og måtte ha på meg en frakk...

Bare tenk hva som ville skjedd dersom jeg skitnet til denne narsissistiske mørkets herres hus!! :)

 

og har de det så går de som regel til den moskeen som har mest ekstreeme følgere og baserer sin kunnspak og ekspertise på det grunnlaget!

Den som har bred kunnskap om Islam vet at Islam på samme måte som kristendommen også er fragmentert i flere forskjellige grupperinger. Det er med andre ord mange former for Islam. Felles for dem alle er at de tilber en masete og maktsyk, samt tilbedningskåt djevelskikkelse som har vist sin frustrasjon og sinne i de hellige skriftene til disse. =) (Er vel ganske oppmerksomhetskåt og narsisistisk, når han krever at de lydige undersåttene sine må kaste seg ned på et teppe minst sju ganger dagelig for å be til ham...)

 

 

og noen bare tar en spasertur gjennom gaten moskeen er i eller muslimer er i flertall i og observerer bare det den mener passer hans bilde av religionen. og WOILA, så får vi idiotiske kommentarer som "jeg så dem skrike noe alalalala og bomb" KAST DEM UT AV LANDET, UNDERTRYKKERE!!!

Ja... Og de du burde være sur på: Vet du hvem det er? Det er de muslimene som ødelegger for alle andre muslimer. De skaper det inntrykket hos folk av at muslimer er "sånn og sånn". Det er ikke alle som klarer å se det store og hele bildet. De har vansker med å unngå å generalisere. Du kan jo klandre dem for det, men du vil ikke komme så langt. Du burde heller rette det negative fokuset mot de som setter islam og muslimer i et dårlig lys...
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Islam. An Arabic word derived from the root words silm and salaam, which mean "peace." The meanings of "Islam" include: peace, greet­ing, salutation, obedience, loyalty, allegiance, and submission to the will of God.

 

Uansett. Du sier at Islam tilbyr til vold og sånt.

 

Sånn som jeg ser det har du misforstått (eller ikke vil tolke islam riktig), og slike tanker/påstander fra deg som sier at islam tilbyr til vold er et av grunnene muslimer mange gjør så fryketlige ting mot seg selv, venner og fiender.

 

tro meg, det du sier der at islam tilbyr til vold og terror, er det kanskje 00,1% som også tror i islam og som gjør det fordi de ikke vil tolke det riktig.

 

så tips fra meg er å kaste fra deg den påstanden :)Hvorfor står det så dårlig til med alle de landene hvor Islam kommer fra? Hvorfor er det så mye jævelskap og drit? Hva er din forklaring på det? :)

Se på noen av disse sitatene under:

https://sites.google.com/site/muslimskbedrag/forlatislam

 

Så har vi jo denne:

http://skepticsannotatedbible.com/quran/index.htm

Og denne:

http://skepticsannotatedbible.com/quran/gay/long.html

 

Ta å les litt på disse sidene, så vil du også forstå at koranen ikke bare inneholder godhet... Det som står der er tankegods fra oldtiden, fordommer, gammeldags justis, osv osv...

 

Cruelty in the Quran

http://skepticsannotatedbible.com/quran/cruelty/long.html

Endret av turbonello
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

Ingen her som har hevdet å være eksperter av noe som helst.

Det er vår tolkning av Islam: Det vi ser. Det vi har hørt.

Det vi ev. har lest i koranen selv.

 

tolk det som du vil... folk tolker koranen etter deres syn. ikke noe nytt det...

 

er bare å søke på nettet så finner du mange forskjellige meninger om et vers. er opp til den som tolker den å forstå hva som menes i koranen.

 

ser for eksempel mange som går på nettet og henter ut rare oppdiktete vers ut fra hodet dems og limer det under kommentarfelt på diverse avisartikkler.

 

Nei... De ferreste troende har spesielt peiling på hva de tror på. Hadde de visst alt det var å vite om det, så ville de ikke trodd. Hadde de kjent religionens røtter, hvordan den hadde utviklet seg fra de tidligste tider ut av polyteistiske religioner, sett hvordan disse før-islamske religionene var, og hvordan Islam benyttet seg av mange av deres ideer og læresetninger, osv. Så ville de ikke trodd. Eller i alle fall ville de nok blitt noe mer liberale og ikke tatt koranen så bokstavelig som det mange av dem gjør.

 

PREACH! "Ingen her som har hevdet å være eksperter av noe som helst."

 

du ser ut til å vite mer om min religion en det jeg gjør... anbefaler deg å søke på diverse universiteter. de trenger slike eksperter som deg.

 

Jeg var i en da jeg besøkte Egypt for noen år siden.

Jeg måtte ta av meg skoene, og måtte ha på meg en frakk...

Bare tenk hva som ville skjedd dersom jeg skitnet til denne narsissistiske mørkets herres hus!! :)

 

 

gjester må ta av seg skoene når de kommer på besøk til oss også. bor jeg i en narsissistisk mørkets herres hus?

 

anbefaler deg å besøke en moske her i Norge... ikke Egypt.

 

er noe som heter respekt ovenfor andre og deres hus. det at du liker å skitne til huset ditt med skoene som du har brukt ute betyr ikke at alle andre vil det. hadde du hatt litt mer peiling på Islam hadde du kanskje forstått hvorfor folk ikke kommer inn i slike steder med skitne sko.

 

men det bryr vel ikke Islam haterne seg om. det eneste de bryr seg om er alt det dårlige med muslimer. kan jeg gjøre det samme også med ateister og generalisere også vet du, men jeg er ikke en trangsynt idiot.

 

Den som har bred kunnskap om Islam vet at Islam på samme måte som kristendommen også er fragmentert i flere forskjellige grupperinger. Det er med andre ord mange former for Islam. Felles for dem alle er at de tilber en masete og maktsyk, samt tilbedningskåt djevelskikkelse som har vist sin frustrasjon og sinne i de hellige skriftene til disse. =) (Er vel ganske oppmerksomhetskåt og narsisistisk, når han krever at de lydige undersåttene sine må kaste seg ned på et teppe minst sju ganger dagelig for å be til ham...)

 

AGAIN!! PREACH "Ingen her som har hevdet å være eksperter av noe som helst."

 

Ja... Og de du burde være sur på: Vet du hvem det er? Det er de muslimene som ødelegger for alle andre muslimer. De skaper det inntrykket hos folk av at muslimer er "sånn og sånn". Det er ikke alle som klarer å se det store og hele bildet. De har vansker med å unngå å generalisere. Du kan jo klandre dem for det, men du vil ikke komme så langt. Du burde heller rette det negative fokuset mot de som setter islam og muslimer i et dårlig lys...

 

synn for de trangsynte folka... jeg skal ikke gå rundt og beklage noe som helst. jeg er ikke medskyldig i noe som helst.

 

vi er mennesker vi også.. vi har et liv. skal vi gå ut i hver avis og beklage hver og en av oss for noe som har skjedd i et eller annet land langt borte vekk?

 

beklager du for hver eneste feil en ateist gjør? beklager hver eneste ateist i verden for en feil en annen ateist gjør?

 

du kommer heller ikke så langt ved å generalisere og mene at jeg er medskyldig i å sprenge noen!

 

undersøk litt også finner du kanskje ut hvorfor muslimer ikke skriker og hyler og skjeller ut andre muslimer i offentligheten. du som vet såpass mye om Islam burde vite hvorfor vi ikke gjør det vel.

 

veldig fine linker du henviser til der, veldig nøytrale...

kan finne flere linker som viser til at det der ikke står skrevet i Koranen også. alt etter hvordan du vil se på religionen.

 

ta deg en tur til din lokale moske. de kommer ikke til å sprenge eller steine deg, kanskje du lærer noe nytt.

Endret av medlem-311024
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...