Gå til innhold

Agressiv AdBlocker sjekk


Anbefalte innlegg

No-Script + en anti-adblock-killer = Null reklame.

 

Seriøst, Tek, når det er lettere å være "ulydig" enn "lovlig" for å lese artiklene deres er noe riv ruskende galt - med dere.

Det er jo ikke noe enklere å være "ulydig" som du sier. Du må installere No-Script og Anti-Adblock-killer til nettleseren. Da er det mye enklere å ikke ha en ad-blocker i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det er jo ikke noe enklere å være "ulydig" som du sier. Du må installere No-Script og Anti-Adblock-killer til nettleseren. Da er det mye enklere å ikke ha en ad-blocker i det hele tatt :)

 

 

"Ulydig" var det beste ordet jeg kunne finne i øyeblikket,

men når man betaler for å bli kvitt annonsedriten og møter på problem etter problem, så forstår jeg godt at folk blir frustrert.

Enten er det en addon man har, eller så er det cookies, eller så er det jammen meg fandens oldemor også, gitt.

 

God helg ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Lesing av artikler på Tek er ikke lenger en lett sak. Jeg bruker Opera med AdBlocker, så når jeg vil lese artikler på Tek bruker jeg Chrome eller Firefox uten noen slik AdBlocker. Likevel får jeg opp melding om at jeg bruker en AdBlocker. Noen ganger virker Firefox og noen ganger virker Chrome, eller ingen av dem virker.

 

Jeg har ikke noe AdBlocker i verken Chrome eller Firefox, men jeg får likevel ikke lovt å lese artiklene. Lurer på om Tek sin mekanisme for å oppdage AdBlocker avgir falske positiver.

 

Jeg har også prøvd å legge tek.no, hardware.no, amobil.no som whitelist i Opera AdBlocker plugin, men dette hjelper ikke.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Bruker du noen andre nettlesertillegg som eventuelt kan blokkere annonser?

Eksempler på slike er Ghostery, DoNotTrack og Collusion for Chrome.

 

Sjekk også om du har brannmurregler i antivirusrogrammer eller nettverket som kan blokkere ut annonsenettverk.

Ingen nettlesertillegg på Firefox. Kun HttpsEverywhere på Chrome.

 

Ingen Antivirus, sitter på Linux.

 

På jobbPC:

Ingen brannmur, men sitter bak en Proxy.

 

HjemmePC: her virker det med Firefox. Ikke testet med Opera fordi den har AdBlocker

Brannmur, åpning for http og https

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Det er jo ikke noe enklere å være "ulydig" som du sier. Du må installere No-Script og Anti-Adblock-killer til nettleseren. Da er det mye enklere å ikke ha en ad-blocker i det hele tatt :)

20 sekunder på å installere et par tillegg, eller et par dager med "feilsöking" på forumet hvor enden på visa alltid er at Tek "frifinner" seg selv med å skylde på at du nok har et eller annet tillegg installert som ikke funker optimalt med koden deres.

 

Tilleggene jeg har installert er der av en grunn, fordi de gir en funksjon jeg önsker. Om jeg hadde blitt gitt valget mellom å bruke to tillegg eller måtte fjerne alle andre for å kunne lese artikler med ekstremt variabel kvalitet, så vet jeg hva mitt valg ville blitt.

 

Nå betaler jeg for Ekstra, og har ikke hatt noen problemer, men når jeg ser hvor kundefiendtlig det er, så frister det ikke så veldig å fortsette med abonnement.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...