Gå til innhold

Agressiv AdBlocker sjekk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det kan være en annonse tilbyder jeg har blokkert spesifikt på en annen nettside som forårsaker det? Det ser i alle fall ut til å fungere for meg nå. Det er mindre annonser på siden enn jeg hadde forventet så lurer på om det er enkelte ting som fremdeles ikke vises.

 

Oppdatering: Virker som om jeg må skru adblock på og så av igjen for at siden skal fungere en liten stund. Litt mer bry enn hva det er verdt.

Endret av NuDimon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei

 

Opplever du fremdeles dette problemet? Det kan bli forårsaket av mange forskjellige plugins, så lenge en eller flere annonser blokkeres. For eksempel kan det være at du blokkerer én annonse som dukker opp på en sidevisning, men ikke på den neste. Derfor kan det virke som det er litt av og på.

 

Av og til hender det at du må restarte nettleseren før AdBlock aktiveres/deaktiveres skikkelig.

Lenke til kommentar

Sitter du på et nettverk hvor ting blokkerres av en brannmur? Det kan være at annonsenettverket vårt blir blokkert i brannmuren.

 

Har du andre plugins installert i Firefox? Det kan være at noen av disse blokkerer annonser.

Eksempler på slike er Ghostery, DoNotTrack og Disconnect, Sjekk innstillingene her hvis du har noen av dem.

Lenke til kommentar

Avast, McAfee, Exif Viewer og Norsk bokmål ordliste som de eneste plugins. Telenor modem med standard innstillinger.

 

 

EDIT: Rettelse, IE viser reklame.

EDIT2: Avast trigger systemet deres, med denne avskrudd får jeg lest artikkelen, fortsatt uten reklame.

EDIT3: Avast deaktivering ga visst ingen forskjell, sidens blokkering kom etter et par sekunder.

EDIT4: Uansett om Avast er på eller av ser jeg nå reklamen et øyeblikk før siden blir blokkert.

Endret av Cilleron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...