Gå til innhold

Test: Asus ROG Rampage IV Black Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes folk som jobber for å få PC-en til å se unik/pen/glorete fra utsiden/innsiden godt kan gjøre det for sin egen skyld, men folk pleier å skryte det opp som om det er alfa og omega at maskinen din kan glore en 14-åring på tvers av rommet ut av stolen hans.

Du får det til å virke så veldig heftig problematisk at folk bryr seg om hvordan PCen ser ut.

 

Noen liker å gjøre kunst ut av det. Verre er det ikke. Når produsentene ser ut til å i det minste delvis sikte seg inn mot slike mennesker er det da å forvente et litt mer variert utvalg av interessante utseender skulle en tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvis fjernkontrollen som nevnes er samme som fulgte med Maximus VI Extreme, så må jeg si meg enig med TTL: Søppel.

 

De kunne latt det være noe man kunne kjøpe ved siden av, ikke noe fordyrende for alle som ikke vil ha det.

 

Ellers godt å se ett hel sort kort, blir litt irritert når man ser alle fargene man får. Man kan liksom ikke velge kort etter hva man trenger, uten å måtte havne i ett spesielt farge tema for PCen. La hovedkortene enten være sorte eller hvite, i hvertfall PCB og alle kontakter, og heller legg ved cover som folk kan farge i fargen man skulle ønske.

 

Når ble det så viktig hvilken farge kretskortet har for PC-folket? Jeg bygger maskiner for kraft, ikke utseende.

Vel, du vil vel ikke at maskinen din skal se rævva ut med litt rødt her, litt blått her, litt grønt her? Da ser den ikke spesielt kraftig ut lenger og verdien på pcen synker kraftig fordi det da virker som at byggern er lat...

Det er jo faktisk da den begynner å se kul ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...