Gå til innhold

Hvor kan man låne en telefon gratis? Også kjent som: Hvordan ringe billig til utlandet?


Kjeven

Anbefalte innlegg

Jeg skal ringe til utlandet. Det kommer til å koste meg 17 kroner i minuttet ifølge Telenor.

 

Jeg vet ikke hvor lang samtalen blir. Det kan hende den blir lang. Det kan hende det blir jævlig dyrt.

 

Altså må jeg snylte på noen andre. Finnes det steder hvor man kan låne f.eks. en fasttelefon, eller andre telefoner, uten at noen stiller ubehagelige spørsmål om hvor man ringer?

 

Andre tips til hvordan man kan ringe billig til utlandet er også meget aktuelle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du skal låne en telefon må du uansett anta at det kun blir en kort samtale.

De som låner bort telefoner er skjeldent ivrige på at noen skal sitte å skravle lenge...

 

De fleste bedrifts-telefoner(offentlige og private) er sperret for utenlands-nummere uansett, alternativet er jo å låne av noen du kjenner, men lite hyggelig å gi regninga til bekjente.

Lenke til kommentar

Jeg skal ringe til utlandet for å bestille noe i forbindelse med en ferie. Har ikke tenkt å låne telefonen til en kamerat eller en privatperson generelt, tenkte mer i retning av et firma som ikke bryr seg om 100 kroner fra eller til på telefonregningen.

 

Har ikke tenkt på det med Skype for å være helt ærlig. Ifølge dem vil det koste 1,73 per minutt (!!!) å ringe. Hva er haken der egentlig, det er jo skambillig i forhold til konvensjonelle telefoner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...