Gå til innhold

Sprø fyr fikk datamaskin sydd inn i armen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501
Skrevet

Blir litt komplisert når han må sette den på flymodus

Skrevet (endret)

Tror heller jeg ville hatt en probe ett annet sted enn denne under huden :s

Edit: Om jeg ABSOLUTT skulle hatt en temperatursensor!!!

Endret av Knutgrus
Skrevet

Jeg ville aldri gjort det, men har full respekt for denne fyren. Tross alt er det verdens første biochip, og ett sted må det jo begynne. Om noen år blir mikrochips hverdagskost. Kult!

Skrevet

Ser vondt og betent ut

Jepp, i tilleg synes jeg argumentene hans er ganske så tynne. Det foregår mye spennende forskning på implantater. Dette ser for meg veldig unyttig ut sammenligner med det meste annet på området.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er vel ikke verdens første biochip? Man har da montert inn elektronikk til hjertestarter, hørsel og syn en stund. Og... kamera i hue... Og etter størrelsen å dømme er dette vel mer en komplett fildelings-serverpark enn en chip...

Endret av tommyb
  • Liker 1
Skrevet

Hvor lenge varer batteriet?

Kan lades opp trådløst, hvis det var problemer med dette du tenkte på... Sikkert mulig å fnne ut hvor lenge det varer før det må lades på nytt. Han har vel en blogg eller noe =)

Skrevet

Hvor lenge varer batteriet?

Ca 3 uker, hvis han bruker et runt 1.5v batteri i konstant bruk.. hvis ikke han bruker 3 AA batterier (kan virke sånn pga størrelsen på boksen i armen hans).. med 3 AA batterier i konstant bruk så vil det holde kansje 6 månder..

Og eller 1-2 år før batteriet selgselv går ut på dato...

Men vil tro at fyren ikke er gern nok til å putte vanlige batterier i kroppen.. det minste problem blir ganske stort hvis batteriet har en feilkobling i kretsen :p

Vil tro at det kun er en radio chip som kun sender en kode.

Skrevet

Ser vondt og betent ut

Jeg tror nok jeg ville tatt den ut. Det ser ikke bra ut - hvis man ser bort i fra det åpenbart stygge med å ha en klump på størrelse med en smarttelefon på underarmen. :p

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...