Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten gir blaffen i meg :(


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva som har skjedd, men noe er endret og han gir meg ikke oppmerksomhet lenger. Snarere tvert imot, han nyter at jeg kjemper alt jeg har for å beholde ham.

 

Samtidig er det en der ute som elsket meg før, som jeg har så lyst til å kontakte igjen. En som alltid gav meg alt. Men jeg vil ikke være utro, jeg vil ikke ha disse tankene. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kommunikasjon hjelper ikke, har tatt dette opp med min kjæreste flere ganger, og han avviser stadig med unnskyldninger, og så bedrer han seg..... for en liten stund.

 

Har det så tungt nå :( Er redd for å ta feil valg.



Anonymous poster hash: 67e07...ada
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler all livsenergien min blir sugd ut av meg ettersom dagene går. Men likevel så føler jeg sterkt for kjæresten min, han har endt opp med å bli alt jeg har. Men fortsetter det slik, går det bare nedover for meg. Hvordan skal jeg kunne være sikker på valget mitt? Vi var jo lykkelige en gang. Blir alle forhold tamme og følelsesløse til slutt?



Anonymous poster hash: 67e07...ada
Lenke til kommentar

Vi var jo lykkelige en gang. Blir alle forhold tamme og følelsesløse til slutt?

Nei, ikke alle forhold blir tamme og følelsesløse. Om et forhold blir det, må det enten repareres eller avsluttes. Ingen tjener på å gå i et dårlig forhold.

 

Om kjæresten er "alt" du har, får du bare begynne på nytt. Nye venner, nye sosiale sirkler, og nye hobbier. Og det er sikkert noen fra "gamle dager" som kan slå av en prat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres forholdsvis enkelt ut for meg. Forholdet dit har gått ut på dato, tror jeg. Mit råd er, ta smerten, gå videre, forhold som har gått ut skeivt lar seg skjeldent reparere langvarig. Les posten din og tenk oer, hvilket råd ville DU gitt om det ikke var du selv som hadde skrevet den.

Lenke til kommentar

Eg har ein enkel regel her i livet. Har du det godt og er glad, så hald på det du har. Mistrivst du og føler at ting ikkje er som dei skal, at du er ulukkeleg, så bør du vurdere situasjonen.

 

Dersom du ikkje får løyst dette gjennom kommunikasjon så kan det fort balle på seg og bli verre. Når du finn deg i ein nedadgåande spiral bør du prøve å snu trenden så fort som mogleg.

Lenke til kommentar

Snakk sammen, prøv å finn ut hvorfor han har forandret seg. Minn ham på hyggelige ting dere gjorde før, og se om du kan få med ham på noe slikt igjen. Eventuelt finn på noe helt nytt sammen. Hvis han ikke klarer å gi deg en god grunn til at han har forandret seg, og at det å gjøre ting sammen ikke hjelper, så har han etter all sannsynlighet mistet interessen for forholdet, dessverre. Da gagner det absolutt alle parter om en av dere tar initiativet til et brudd. Det er ikke noe moro, men det er ikke noe moro å gå rundt i et forhold hvor gnisten er fullstendig borte heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er at nå begynner jeg også å gi opp. Det er ikke noe gøy å stadig kjempe for en som virker å allerede ha gitt deg opp. Som smiler når du gråter. Som nyter oppmerksomheten. Det virker jo som om han vil ut av forholdet, men nyter å kunne se meg lide og forsøke først. Nei, for noen grusomme tanker som dukker opp. Han elsker meg jo?

 

Har lagt fra meg tanken om å kontakte eksen, selv om jeg kan si det er fristende på sene kvelder hvor min kjæresten ignorerer alt av meldinger fra meg.

 

Er det noe jeg kan gjøre for ham? Lage en romantisk kveld av noe slag, overraske ham med noe romantisk og sensuelt? Det grunnleggende spørsmålet er om jeg skal orke å fortsette kampen eller om jeg skal legge meg ned, og la forholdet rakne. Han ser jo ikke ut til å ønske å fortsette.



Anonymous poster hash: 67e07...ada
Lenke til kommentar

 

Problemet er at nå begynner jeg også å gi opp. Det er ikke noe gøy å stadig kjempe for en som virker å allerede ha gitt deg opp. Som smiler når du gråter. Som nyter oppmerksomheten. Det virker jo som om han vil ut av forholdet, men nyter å kunne se meg lide og forsøke først. Nei, for noen grusomme tanker som dukker opp. Han elsker meg jo?

 

Har lagt fra meg tanken om å kontakte eksen, selv om jeg kan si det er fristende på sene kvelder hvor min kjæresten ignorerer alt av meldinger fra meg.

 

Er det noe jeg kan gjøre for ham? Lage en romantisk kveld av noe slag, overraske ham med noe romantisk og sensuelt? Det grunnleggende spørsmålet er om jeg skal orke å fortsette kampen eller om jeg skal legge meg ned, og la forholdet rakne. Han ser jo ikke ut til å ønske å fortsette.

 

Anonymous poster hash: 67e07...ada

 

Hva med en "Ta deg sammen ellers blir jeg nødt til å gå fra deg". Men det forutsetter jo at du holder løftet ditt eller så kommer han til å tråkke over deg neste gang også ;)

Lenke til kommentar

Enig.. gå ifra han om du ser at han ikke klarer/vil kommunisere med deg. Eller ihvertfall forsøke. mennesker er jo forskjellige, noen klarer å vise mer følelser enn andre, men hvis han virker avvikende og vanskelig, så pleier det som regel å være en grunn bak det.
Du så sikkert for deg en framtid med han? vil du ha en framtid med noen du føler er avvikende? som ikke kommuniserer med deg?

Ingen fortjener det. Ikke du heller. Du fortjener å være i et godt forhold som løfter deg opp, ikke tapper deg for alle tårer og krefter.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg vet ikke. Jeg håper det. :)

 

Anonymous poster hash: 67e07...ada

 

Jeg også for hvis han ikke respekterer deg nå så kommer han hvertfall ikke til å respektere deg hvis du kryper til korset etterpå. Da vet han at han kan slippe unna med det og du blir bare enda mer undertrykt.

 

Er du redd for å være alene om du går fra han?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...