Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt billige barberblader?

NeEeO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, som dere allerede sikkert vet er blader dyrt i Norge. 3-4 blader kan koste opp mot 150kr. Lurer derfor på om noen vet hvor jeg kan kjøpe det billig? evt Ebay(noen "trusted" selger?) eller en annen side?

Jeg har Gillette Mach 3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man er brutal og uforsiktig kan man fort kutte seg med en DE-høvel. Men det gjelder jo Gillette-høvler også.

DE-høvler har jo den fordelen at jeg kunne kjøpe 100 blader til 71 kroner på Ebay, inklusiv frakt.

Skrevet

Om man er brutal og uforsiktig kan man fort kutte seg med en DE-høvel. Men det gjelder jo Gillette-høvler også.

DE-høvler har jo den fordelen at jeg kunne kjøpe 100 blader til 71 kroner på Ebay, inklusiv frakt.

oj.. så billig. hva koster høvelen da? kutter meg opp med gilette høvel også jeg..

Skrevet

Her er en liste med anbefalte produkter for en nybegynner; Høvel, kost, såpe og blader.

Joda, det koster litt, men det er gjerne en terskel for å investere. Som sagt kjøper du billige blader på eBay etterhvert og det finnes andre såper som er veldig drøye. Etter en stund har du spart inn investeringen siden du ikke kjøper Gilette-blader til 200,- for en pakke med fire blader.

Skrevet

Kjøpte 50 feather blader av Open_razor fra Polen på ebay for 120 kroner. Bruker DE høvel og Trumper såpe. Ett slikt blad holder for 5 barberinger, minst, så utrolig billig og bra.

Skrevet (endret)

blader(mach 3 etc) på ebay er 90% fake, pass på selv de som tror de selger ekte har ofte fake..

Jeg bruker DE høvel kan skifte blad hver gang og ennå ikke bruke mer en 5spenn i uka på blader :)

Endret av DaniNichi
Skrevet

Går an å bruke en DE-høvel med barberskum fra boks også, men når man først har gått over til ordentlig såpe er det vanskelig å gå tilbake. Skal man først starte med tradisjonell barbering er det lurt å gjøre det ordentlig - tjener det inn i løpet av noen måneder uansett.

Skrevet

Kan vel diskuteres, men det er i det aller minste ganske tungvindt å bruke.

AtW

Ikke tungvint, og langt bedre en med vanlig multiblads høvel..

Skrevet

Tenkte mer på en sånn en jeg. Dette må vel bli rimeligst. I lengden. Men tror de kan være ganske farlige.

Ja, kniv er nok veldig langvarig, men det er en dyr investering, tenker jeg. Kniv, stropp og diverse koster fort tusenlapper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...