Gå til innhold

Kamptråd: Aston Villa - Tottenham Hotspur


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Tottenham lider av mange av de samme problemene som Newcastle når det kommer til spissen. Sliter veldig med å skape gode sjanser for'n, og Soldado er ikke spilleren som skaper veldig mye å egenhånd.

Største problemet vårt er det samme som i fjor, etablert forsvar.

Håper og tror det skjerpes i andre omgang og/eller Eriksen inn for litt ro og kreativitet.

 

Går mye på tilfeldigheter og enkeltmann-prestasjoner om dagen.

Håper å se flere av linkene vi så mot Chelsea og Norwich.

Lenke til kommentar

Jeg synes Tottenham lider av mange av de samme problemene som Newcastle når det kommer til spissen. Sliter veldig med å skape gode sjanser for'n, og Soldado er ikke spilleren som skaper veldig mye å egenhånd.

Enig, og det samme problemet har vi med Defoe. Vi er avhengig av at en av de offensive midtbanespillerne hever seg betraktelig. Slik det er nå er vi relativt solide men vi skaper utrolig lite, frustrerende å se på.

 

Så hva skal man gjøre? Fortsette å satse på de som er i form, på bekostning av lagspill, eller ta en sjanse på de nye? Jeg vil se Lamela og Eriksen inn for Holtby og Sigurdsson.

 

Er for øvrig fortsatt ikke overbevist om Townsend, ja han er i god form nå men jeg synes han ødelegger for mye med dumme valg, minner litt om Walker på den måten. Sånn sett er det ikke så rart de uttalelsene fra den kanten tidligere i uken om at de selv mener de spiller godt sammen. "Slow minds think alike".

 

Det mest positive så langt er Verthongen på venstreback, det er noe heeelt annet enn Naughton.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...