Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Forsov meg en skoledag


Anbefalte innlegg

Hei!

I dag gikk jeg på en smell, sovnet ca. kl. 02:00 i natt og det var meningen å stå opp kl. 7:30 til riktig tid så jeg rakk skolen. før jeg la meg i natt satte jeg på en alarm for hver time fra 04:15 helt til 7:15. Første alarmen gikk kl. 04:15, men det var der jeg fant en ny side ved mobilen min, hvis jeg ikke blir vekket av den første alarmen innen 10 min, går ingen av de andre alarmene som er skrudd på. Uheldig for meg kom ikke pappa inn kl. 07:00 og vekket meg heller, som han pleier å gjøre, så jeg lå og sov jeg da, mens de 3 brødrene mine og pappa var nede og spiste frokost for etterpå å kjøre/sykle til skole/jobb. Jeg våknet etterhvert og tenkte at jeg var litt for uthvilt til at det kunne være før skolen hadde starta. Jeg så dermed på mobilen og så at kl. var 10:45 :eek: . Men det var veldig rart fordi jeg hadde jo satt på flere alarmer både i natt og i morges.Men det sto på mobilen at alarmen som gikk kl. 4:15 ble skrudd av etter 10 min fordi jeg ikke våkna, og det var mer eller mindre der det skjærte seg. Så nå er vel planen å vente til pappa kommer hjem, og fortelle han at jeg dro hjem fra skolen tidlig fordi jeg var syk. (vondt i hodet/magen etc.) Jeg kan også bare fortelle han at jeg var på skolen, og late som at alt er bra, imens de på skolen tror jeg var syk, det har funket èn gang før, og det var en gang jeg forsov meg i fjor. Men hvis lærerene spør om en melding fra foresatte om begrunnelse for fravær, er jeg litt fucked, selv om jeg tviler på at de gjør det. Det er vel 80 % sjans for at de ikke spør, men hva skal jeg velge? og har dere noen tips for hvordan jeg skal fake at jeg var syk? :shrug:

 

Dette er forresten 3. gangen dette skjer, den første gangen slapp jeg unna med å si at jeg var syk uten melding, den andre gangen tilsto jeg, men det er bare 5-6 uker siden og jeg vil ikke tilstå for 2. gang ila 2 måneder i 9.

 

Hilsen: litt over gjennomsnittlig stresset 9. klassing :hmm::hm:

Endret av EazyE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...