Gå til innhold

Nå kommer iPhone 5S og iPhone 5C til Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? 6500?? Pleier de ikke legge seg på rundt 5000 fra starten av? Synes dette var vanvidd.

iPhone 5 la seg vel på 5190 da den kom ut hvis jeg ikke husker feil, men de kan jo kreve hva de vil for den, er jo de samme som kjøper den hvert år.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg betalte 6000 for min 32GB 5s her i UK (solgte 5ern så ble ikke så verst til pris totalt). Snakk om ripoff-priser.

Endret av ahpadt
Skrevet

Jeg ventet bare på 5S etter at jeg mistet min 4S for noen uker tilbake. men med de prisene der kjøper jeg heller en ny stasjonær PC. Helsike.

Skrevet

Prisene er vel så vidt jeg kan se identiske til det de var ved iPhone 5 lanseringen...

5190,- kosta det for iPhone 5 16GB.
Skrevet

På artikkelbildet står det Foto: Apple. Er dere sikre på det?

Det er kun iPhone 5s som kommer i fargen Gull, men bildet viser en telefon uten fingerscanneren og dobbel blits. Med andre ord ikke et virkelig produkt, og da sannsynligvis heller ikke et bilde som stammer fra Apple?

• Liker 6
Skrevet

Ikke særlig imponert over prisene. Hadde forventet 5S til samme pris som 5 og 5C til 3,5-4k.

Og 8500,- for 64GB? Apple er jo helt ute på prisingen. For den prisen burde den kommet med 256GB

• Liker 2
Gjest medlem-169651
Skrevet

Prisene er vel så vidt jeg kan se identiske til det de var ved iPhone 5 lanseringen...

Da ser du dårlig. For iPhone 5 koset 5.190 da den ble lansert. iPhone 4S kostet for øvrig 4.890 da den kom.

Skrevet

På artikkelbildet står det Foto: Apple. Er dere sikre på det?

Det er kun iPhone 5s som kommer i fargen Gull, men bildet viser en telefon uten fingerscanneren og dobbel blits. Med andre ord ikke et virkelig produkt, og da sannsynligvis heller ikke et bilde som stammer fra Apple?

Helt sant! Iphonen på bildet er i gull, har ikke iOS 7 og heller ikke dobbel blits, og det er kun iphone 5s som kommer i gull...
Skrevet

Det er ganske trist at folk er trolig villig til å betale denne summen.

Særlig når de samme folkene samtidig klager over hvor dyrt det er å bygge en stasjonær PC.
Gjest medlem-169651
Skrevet

Særlig når de samme folkene samtidig klager over hvor dyrt det er å bygge en stasjonær PC.

Har du virkelig så lite å gjøre at du må inn og kommentere negativt i artikler om et produkt du ikke engag er interessert i? Er det ingen interessante artikler om Android du kan ta del i?

• Opprett ny...