Cuneax Skrevet 9. oktober 2013 Skrevet 9. oktober 2013 Imponerende tall fra storspillet.GTA 5 slår syv verdensrekorder 1
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2013 Skrevet 9. oktober 2013 Når sluttet en spillkonsoll å være en datamaskin? En datamaskin er en samling av mekaniske og elektroniske komponenter som ved hjelp av dataprogrammer kan utføre arbeidsoppgaver på en effektiv måte. 3
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. oktober 2013 Skrevet 9. oktober 2013 #8: Flest verdensrekorder som inneholder uttrykker "på 24 timer" på 24 timer
Nerowulf Skrevet 9. oktober 2013 Skrevet 9. oktober 2013 Når sluttet en spillkonsoll å være en datamaskin? Virker bare som om det er mer vanlig å dele opp i dataspill og tv-spill, hvor førstnevnte er PC-spill, og sistnevnte konsoll-spill. Data forbindes oftest med PC, var det jeg tenkte.
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2013 Skrevet 9. oktober 2013 Det har du helt rett i, men det er nok for å skille dataspill (konsoll og PC) og andre spill som f.eks brettspill. Uansett, vel fortjent! 1
schpa Skrevet 9. oktober 2013 Skrevet 9. oktober 2013 Når sluttet en spillkonsoll å være en datamaskin? Virker bare som om det er mer vanlig å dele opp i dataspill og tv-spill, hvor førstnevnte er PC-spill, og sistnevnte konsoll-spill. Data forbindes oftest med PC, var det jeg tenkte. Skjønner hva du mener her, men fellesbetegnelsen for PC-spill og TV-spiller nok samlet under "dataspill", så GTA V er absolutt et dataspill.
Theo343 Skrevet 9. oktober 2013 Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Så får man håpe at salgssuksessen gjengjeldes ved å lage en spektakulær PC utgave fremfor bare en 360-DX Port med kun høyere oppløsning, en anelse bedre teksturer og at man bare kaster inn noen effekter som de 8 år gamle konsollene ikke klarer å kjøre over 20fps.Jeg savner skikkelige PC utgaver av kassasuksesser. Det gjøres for lettvint og var årsaken til at GTA IV for PC gikk fort i glemmehylla. Endret 9. oktober 2013 av Theo343 1
Even mikal Skrevet 9. oktober 2013 Skrevet 9. oktober 2013 Er GTA V et dataspill? ja det lurte jeg også på
Zeph Skrevet 14. oktober 2013 Skrevet 14. oktober 2013 [quote name='schpa' timestamp='1381328478' Skjønner hva du mener her, men fellesbetegnelsen for PC-spill og TV-spiller nok samlet under "dataspill", så GTA V er absolutt et dataspill. "Videospill" hadde kanskje vore ein betre betegnelse.
Anbefalte innlegg