Gå til innhold

Denne harddisken lar deg hente filene fra hele verden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg forstår er ikke dette noe banebrytende sammenlignet med andre leverandører, f.eks Synology Cloud Station. Så det er litt mindre banebrytende enn hw.no gir inntrykk av. (Eller kanskje heller: Mindre banebrytende enn pressemeldingen fra WD, som hw.no har gjengitt, gir inntrykk av.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt hva man skal med større displass i nettskyen enn noen GB (nå har jeg 28GB i min Dropbox tho *kremt*). Kun tilgang til de viktigste dokumentene o.l. Ikke hele filmsamlinga - og skal du ha filmsamlinga da er (vertfall for meg) 4TB ganske så lite.

 

 

Det er jo veldig vanskelig å si da. Hva vi trenger om 2-3 år. Jeg kan huske at for et par år siden trengte du ikke mer enn et par megabyte, men det er vel få som klarer seg med det i dag! Heheh

Endret av Bakken91
Lenke til kommentar

Er det mulig å få dette til kun ved å bruke en gammal ekstern harddisk tilkoplet en trådløs ruter feks fra Asus?

 

Ja, ingen problem. Har RT-AC66U og alt jeg har koblet til denne av disker + NAS og PCèr på det lokale nettverk, har jeg tilgang til overalt!! Ikke minst via Android app!! Har pr. idag tilgang til 14TB. Går som olja lyn!! Den disken som her omtales har garantert langt, langt svakere tekniske spesifikasjoner enn en dedikert router!! Styr UNNA!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det mulig å få dette til kun ved å bruke en gammal ekstern harddisk tilkoplet en trådløs ruter feks fra Asus?

 

Ja, men du blir lett lukket inne i en proprietær løsning, som virker på begrenset vis og kanskje ikke mot alle enheter du gjerne vil. Sikkerheten kan det også være vanskelig å få ordentlig kontroll på. Neste gang jeg gjør slikt blir det med en Raspberry PI e.l. og en sky-løsning som passer familiens maskiner og brett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...