Gå til innhold

ID-merking av asylsøkere


Anbefalte innlegg

Uansett grunn, vil dette være å sprenge den første grensen (den er jo som kjent alltid vanskeligst å bryte) på veien mot total overvåking og merking av alle mennesker, til enhver tid. Det er blitt en klisjé å bruke denne beskrivelsen, men jeg gjør det allikevel: Dette er ett skritt videre på veien mot et 1984-samfunn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er _FOR_, mer trenger jeg vel ikke si.... :wink:

 

Er du ikke redd for hvilke grenser dette sprenger? Og for de etiske sidene ved å MERKE MENNESKER... DET ER INDIVIDER VI SNAKKER OM HER, ikke høns! Man MERKER ikke befolkningen i et fritt land! Det blir som passtvangen i apartheid-sørafrika og merkingen av jøder i nazi-tyskland. Tenk over det! Det er helt ABSURD!

Lenke til kommentar

Jeg er definitivt for ID-merking av asylsøkere. Sikkerheten rundt asylmottakene bør også forbedres :yes: Hvis de ikke ønsker å bli id-merket så trenger de ikke å komme hit. Simple as that! Prisen synes for meg å være veldig liten for de flyktningene som virkelig trenger å søke asyl i Norge hvis man tar alternativet i betraktning.

 

Og det er neimen godt at ikke kommunistene styrer landet (ikke alene iallfall), for da ville folk kommet i strie strømmer. Men man kan jo ikke klandre stakkarene: Det er jo den neste grunnen til at de gjorde det så bra i stortingsvalget... Alle de med "seminorsk" statsborgerskap (er bullshit hele systemet)

Det er sikkert fryktelige greier at asylsøkerne stikekr av, men hvorfor ikke prøve å finne årsaken? For hvorfor skal de stikke av?
Dette er ikke en kapitalists tankegang.

 

Kapitalister har for vane å, ikke gå etter roten av problemene, men bare å fjerne resultater av problemene. Se bare på anti-terrorisme-krigen USA fører.

 

Har de noensinne tenkt gjennom hva som kan være årsaken til at folk prøver å "terrorisere" USA? Nei, de prøver bare å stoppe en og en person. De tror visst at folk ikke kommer til å fortsette med terror hvis de fjerner Bin Laden, men det er millioner av personer som har noe imot USA.

 

Terrorisme vil forbli til USA tenker seg om...

 

Ehm.. Litt off topic, kanskje...

Offtopic:

Når en seriemorder går agurk, så gir jeg blaffen i årsaken - annet enn at personen rett og slett er syk oppe i hodet sitt. Det er grunn nok for meg å grille den syke jaevelen i stolen.

 

Å drepe bin laden vil ikke stoppe terroren (han er vel død uansett, men personlig så håper jeg at han dør under pinefull tortur på Cuba), men svekke moralen.

For å få full kontroll i Irak så er USA nødt til å gjøre koordinerte motangrep på gerijagruppene. Det betyr at man trenger flere væpnede fly/helikoptre til å patruljere i irakisk luftrom, og soldatene trenger mer eller mindre direkte kommunikasjon med pilotene. Så for å bli kvitt gerilja-anrepene er de nødt til å jakte ned hver av angriperne, følge dem helt tilbake til rottereiret. Deretter er det viktig at man sørger for å drepe alle sammen (<-innse realitetene, eller forbli dum og uvitende) slik at den gruppen ikke vil få mulighet til å bygge seg opp igjen. Hvis man gjør som under Vietnam-krigen (soldater koordinerer flyene, slik at de kan teppebombe geriljagruppen), så skal det være fullt mulig å bli kvitt dèt problemet.

Lenke til kommentar

He|vetes amatører. Kan vi ikke gjøre dette skikkelig en gang for alle:

 

Gi vær jæv|a guling, gjørmetryne og n|gger et godt synlig merke de må feste på brystet og gå med synlig til en hver tid. Idbrikker kan dessuten ødelegges, selv om de er injisert under huden: Mye bedre å tatovere et tydelig serienummer på armen deres.

 

Dessuten er det ikke noen grunn til at halvapene skal gå løse og plage skikkelige folk. Lag en godt sikret leir et eller annet sted uti skauen hvor muslinger og sotrør kan bo til de har lært seg norsk og har fått seg fast arbeid og egen bopel på betryggende avstand fra gode nordmenn.

 

Svina ødelegger samfunnet vårt og det er på tide vi slår tilbake! :evil:

Lenke til kommentar
He|vetes amatører. Kan vi ikke gjøre dette skikkelig en gang for alle:

 

Gi vær jæv|a guling, gjørmetryne og n|gger et godt synlig merke de må feste på brystet og gå med synlig til en hver tid. Idbrikker kan dessuten ødelegges, selv om de er injisert under huden: Mye bedre å tatovere et tydelig serienummer på armen deres.  

 

Dessuten er det ikke noen grunn til at halvapene skal gå løse og plage skikkelige folk. Lag en godt sikret leir et eller annet sted uti skauen hvor muslinger og sotrør kan bo til de har lært seg norsk og har fått seg fast arbeid og egen bopel på betryggende avstand fra gode nordmenn.

 

Svina ødelegger samfunnet vårt og det er på tide vi slår tilbake! :evil:

 

Drakk du mye i natt? Velvel...godt å høre noen likesinnede ;)

 

:lol:

Lenke til kommentar
He|vetes amatører. Kan vi ikke gjøre dette skikkelig en gang for alle:

 

Gi vær jæv|a guling, gjørmetryne og n|gger et godt synlig merke de må feste på brystet og gå med synlig til en hver tid. Idbrikker kan dessuten ødelegges, selv om de er injisert under huden: Mye bedre å tatovere et tydelig serienummer på armen deres.

 

Dessuten er det ikke noen grunn til at halvapene skal gå løse og plage skikkelige folk. Lag en godt sikret leir et eller annet sted uti skauen hvor muslinger og sotrør kan bo til de har lært seg norsk og har fått seg fast arbeid og egen bopel på betryggende avstand fra gode nordmenn.

 

Svina ødelegger samfunnet vårt og det er på tide vi slår tilbake! :evil:

Jeezez....Om dette er ironi er den litt for godt skjult... MODERATOR!

Lenke til kommentar
He|vetes amatører. Kan vi ikke gjøre dette skikkelig en gang for alle:

 

Gi vær jæv|a guling, gjørmetryne og n|gger et godt synlig merke de må feste på brystet og gå med synlig til en hver tid. Idbrikker kan dessuten ødelegges, selv om de er injisert under huden: Mye bedre å tatovere et tydelig serienummer på armen deres.

 

Dessuten er det ikke noen grunn til at halvapene skal gå løse og plage skikkelige folk. Lag en godt sikret leir et eller annet sted uti skauen hvor muslinger og sotrør kan bo til de har lært seg norsk og har fått seg fast arbeid og egen bopel på betryggende avstand fra gode nordmenn.

 

Svina ødelegger samfunnet vårt og det er på tide vi slår tilbake! :evil:

Jeezez....Om dette er ironi er den litt for godt skjult... MODERATOR!

Lenke til kommentar
Kanskje han møtte på en "sotgjeng" på by'n? :D

 

Ja, det er ikke umulig. Har møtt en slik gjeng to ganger for mye selv - bare pakk hele dritten :evil: , men nok om det. Det finnes unntak :p

 

Jøss, jeg får som oftest bråk med slike som deg (nazirasshøl), aldri utlendinger (eller, noen av nazzene er fra sverige da. . . UT MED SVINA!).

Lenke til kommentar
He|vetes amatører. Kan vi ikke gjøre dette skikkelig en gang for alle:

 

Gi vær jæv|a guling, gjørmetryne og n|gger et godt synlig merke de må feste på brystet og gå med synlig til en hver tid. Idbrikker kan dessuten ødelegges, selv om de er injisert under huden: Mye bedre å tatovere et tydelig serienummer på armen deres.

 

Dessuten er det ikke noen grunn til at halvapene skal gå løse og plage skikkelige folk. Lag en godt sikret leir et eller annet sted uti skauen hvor muslinger og sotrør kan bo til de har lært seg norsk og har fått seg fast arbeid og egen bopel på betryggende avstand fra gode nordmenn.

 

Svina ødelegger samfunnet vårt og det er på tide vi slår tilbake! :evil:

Jeezez....Om dette er ironi er den litt for godt skjult... MODERATOR!

 

Enig! Han bør få en mulighet til å si om dette er sarkasme eller ikke... hvis det ikke er det, bør han kastes på hodet ut herfra! Det er pga. slike som det at det er krig og forferdelse her i verden!

Lenke til kommentar

Ikke bare til deg dostojevski, men også til Mr. Crunch! Så nettop kort over det som ble skrevet og skjønnte ærlig talt ikke om dette er seriøst ment eller om det er en form for ironi/sarkasme (som ingen ærlig talt her inne skjønner)

 

Men uansett så vil jeg si at slike meninger bør holdes unne et forum og at moderator er varslet! jeg vet ærlig talt ikke om noen bryter med forumreglene her, men det begynner ihvertfall å komme på grensen!

Lenke til kommentar

Jeg er for ID-merking av asylsøkerne men jeg forstår ikke helt hvorfor ikke bare asylsøkerne bare kan ta de av seg hvis de vil stikke av? Noen som snakker om brikker under huden men det er jo usannsynlig.

 

Mere sannsynlig er det jo om de fikk et "halvt håndjern". Det kunne jo fungert bra. Det kunne vært formet som en klokke med brikken inne i jernet slik at det ikke var mulig å ødelegge.

 

I Australia stenger de jo de inne i en gård med høye piggtrådgjerder rundt. Det er jo værre er det ikke?

Lenke til kommentar
Kanskje han møtte på en "sotgjeng" på by'n? :D

 

Ja, det er ikke umulig. Har møtt en slik gjeng to ganger for mye selv - bare pakk hele dritten :evil: , men nok om det. Det finnes unntak :p

 

Jøss, jeg får som oftest bråk med slike som deg (nazirasshøl), aldri utlendinger (eller, noen av nazzene er fra sverige da. . . UT MED SVINA!).

 

Er på ingen måte nazist, bare for å ha det klart! Med utsagnet du nettopp kom med viser du i hvert fall at du ikke er hakket bedre enn verken meg og resten av det norske folk (som har møtt problemene ansikt til ansikt)

Lenke til kommentar
Er på ingen måte nazist, bare for å ha det klart! Med utsagnet du nettopp kom med viser du i hvert fall at du ikke er hakket bedre enn verken meg og resten av det norske folk (som har møtt problemene ansikt til ansikt)
Du høres ut som en... For mange her. Kanskje du bare ikke har innsett det ennå?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...