Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spiller online nå. men er noe services som er nede virker det som.

og litt bugs her og der

ikke fått noe session closed eller fail

har iallefall fått gjort noen oppdrag!

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt jakker? Annet enn skinnjakker, sportsjakker og dressjakker, som virker som å være det eneste de har i klesbutikkene selv om jeg ser andre som henger på stativet... :p

Skrevet (endret)

Er visstnok en del som spiller sammen fra diskusjon.no crewet, men jeg finner dem ikke når jeg prøver.

Edit; har spilt med random da.

Endret av Slai
Skrevet

Har prøvd å komme i gang med Online nå i to-tre timer. Kommer hele tiden til det punktet hvor man angivelig skal joine mange andre i et race, men ender opp med å bare loade uendelig. "Waiting for other players" og "Launching session".

Gikk inn i singleplayer nå for å se om det er noe jeg kan gjøre i online-menyen for å omgå dette. Der fant jeg bl.a. muligheten til å "chose character", derfra slettet jeg den jeg hadde problemer med, og lagde en ny.

Nå har jeg for N-te gang gått gjennom introsekvensen der karakteren min ankommer LS, og ender opp på parkeringsplassen.

"Waiting for other players".. "Launching session"...

Ingen forskjell.

Mens jeg slet med dette kom en kamerat rett inn i online, tok løpet og koser seg med missions. :hrm:

Skrevet

Kommer vel an på butikken og hva du har unlocked med karakteren din tenker jeg?

Virker som alle butikker har like klær nå, og det som ikke er unlocked vises likevel men det er låst og kan ikke kjøpes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...