Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.


Anbefalte innlegg

Hvordan skal man få tak i de dyre bilene med så dårlig betaling? :huh: De som vil klare seg greit må jo betale for det :nei:

 

Du kan så si. Blir hardt å få dem. Må ta missions noen måneder da. Blir ikke så mye spilling på meg fremover, merker jeg.

 

 

 

Enig, rart at de ikke kunne gjort det slik at de som har lav level/penger hadde tjent normalt mye, men de som har mye ikke kan holde på slik de har gjort.

 

Det hadde jo vært mye mer fornuftig.

 

 

Skal ta litt tid å få de beste tingene syntes jeg.

 

 

DET er sant, men skal ikke ta evigheter. Har ennå ikke tjent nok online til å kjøpe hus. Har en 6-bilers garasje. Men når man kjemper kamper, går det såpass mye dyr ammo, at mesteparten går til å fylle opp lageret igjen. Da får man nesten ikke spart opp noe med den dårlige "lønna" de gir nå.

 

 

Hvilken level er du ? ;) Starta på lvl 20 for meg det der..

 

Er på 24 eller 25. Men har aldri tapt SÅ mye liksom. :)

 

 

 

Det stemmer vel ikke helt? I følge Rockstar så får man 100% første gang man spiller missionet. Ved alle senere replays så får man 50%.

Det er mulig. Har bare hørt/lest at de som joiner bare får 50%.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det burde være MYE dyrere ting i spillet, den dyreste bilen burde helst kostet over milliarden, det samme gjelder det feteste huset, som bør være MYE bedre enn der som er nå. Savner virkelig high-end ting man må jobbe lenge for å få tak i. Joda, ting er dyrt, men med effektiv spilling får man tak i det man vil på en ukes tid. I f.eks WOW tar det MYE lengre tid

 

Når jeg snart kan kjøpe en bra leilighet med 10 plasser og en fet bil er jeg på en måte ferdig med spillet...

 

Men, er like greit uansett, online er generelt sett dårlig i mine øyne.

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men med effektiv spilling får man tak i det man vil på en ukes tid.

 

Nå er det ikke alle som har TID til å spille effektivt pga jobb, familie osv. Det vil si at spillet er bare laget til folk som går hjemme og driver dank og ikke gjør annet enn å spille? :p Isåfall er det bye-bye Rockstar. :p

Endret av Maximalyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det ikke alle som har TID til å spille effektivt pga jobb, familie osv. Det vil si at spillet er bare laget til folk som går hjemme og driver dank og ikke gjør annet enn å spille? :p Isåfall er det bye-bye Rockstar. :p

Hvem har sagt at man må kunne "fullføre" spillet på en uke?

Jeg har ikke spillt så mye, men har alikevel straks samlet opp nok penger til en bra leilighet, da er det strengt tatt bare bil som står igjen, så er det ikke så alt for mye mer fornuftig å bruke penger på.

Lenke til kommentar

Hvem har sagt at man må kunne "fullføre" spillet på en uke?

Jeg har ikke spillt så mye, men har alikevel straks samlet opp nok penger til en bra leilighet, da er det strengt tatt bare bil som står igjen, så er det ikke så alt for mye mer fornuftig å bruke penger på.

 

Jeg har spillt online siden det var mulig, vært fornuftig...men har ennå ikke noe sted å bo. Bare en middelmådig 6-bilers garasje, og et par biler (billigbiler).

Lenke til kommentar

Ikke spilt enormt mye selv, spilt 90% av tiden solo (missions). Fra level si 1-30 tjente jeg mindre totalt enn jeg gjorde på 1 kveld med crewet mens vi tok missions ilag. Der fikk jeg vel rundt 100k den kvelden.

 

De resterende 291k for spillets diskutabelt beste leilighet klarte jeg selv å skaffe solo, uten at det var for mye stress.

 

Men helt klart enig i at pengene for missions er absurd høye. Spesielt femminuttere som Mixed up with Coke som gir 18k for fem minutters spilling med et effektivt team.

 

De bør kanskje gi en slags bonus til de som spiller missions solo. Ikke så mye at det gjør coopen overflødig, men i og med at man bruker myyyyyyyyyyyyye lengre tid på et solo mission enn et vanlig, bør det i alle fall være LITT mer reward.

 

Brukte feks sikkert over en halvtime på et mission fra lester hvor du skal sprenge 3 jetfly i militærbasen og stjele en cargobob på Hard. Akkurat samme reward som et lag på 8 som gjør det. Som er litt kjipt for oss som spiller litt ukurante tider men likevel kunne tenkt seg litt RP og dollarz.

 

Aklla: Ikke noe tilsier at det IKKE blir å skje fremover når man får mer content, feks heists.

Kan tenke meg at man kan eie bedrifter etterhvert og, leiligheter i forskjellige byer, osv.

 

That being said er jo en tanks 1.5 mill, det tar litt tid å få tak i :p .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Noen andre som irreterer seg over costumizingen online? Det irreterer meg at de har fjernet visste ting på noen biler. Da tenker jeg i grunnen på Buffaloen der jeg merker det ekstremt. På singleplayer har buffaloen utrolig stor costumization.På onlinen har den en valgbar skirt og bumpers, og kun en liten-pinglete spoiler, samt som ingenting du kan gjøre med hoodet. På SP er du minst 4 forskjellige i alle disse....

Lenke til kommentar

Aklla: Ikke noe tilsier at det IKKE blir å skje fremover når man får mer content, feks heists.

Kan tenke meg at man kan eie bedrifter etterhvert og, leiligheter i forskjellige byer, osv.

 

That being said er jo en tanks 1.5 mill, det tar litt tid å få tak i :p .

Tar jo litt tid, men i mine øyne burde det være enda dyrere for f.eks tanks og de feteste bilene.

Men blir nok bedre etterhvert tenker jeg :)

 

Men uansett skuffet over online-delen, men det har kanskje noe med at crewet jeg er med i virkelig suger også...

Lenke til kommentar

Men de som har mistet alt av kjøretøy for flere mill. En årsak kan være at de Rockstar har tatt mye tilbake ettersom de pengene er skaffet gjennom glitch og shit.

 

Eneste eg har spilt er quick jobs, har aldri tenkt på å glitche siden eg allerede nå mener at det er altfor lett å skaffe seg alt man trenger og er "ferdig" med online. Motivasjonen min forsvant nå rett ned etter å ha spilt over 60 timer til sammen online, nå har eg en leilighet, ingen biler og 30k penger etter å ha brukt over 300k i går kveld på nye biler.

Lenke til kommentar

Aww :(

 

Raul: du får jo 250k nå i helga/tidlig neste uke, og 250k til i slutten av måneden. Du klarer deg sikkert med det pluss det du får utenom? Det er jo nettopp slike ting som gjør at man får disse pengene fra Rockstar til å begynne med :) .

 

For min del kunne jeg hatt en BMX, en garasje og en desert eagle og vært fornøyd, egentlig. Klart det er moro med pimped out stuff, men hey...

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Aww :(

 

Raul: du får jo 250k nå i helga/tidlig neste uke, og 250k til i slutten av måneden. Du klarer deg sikkert med det pluss det du får utenom? Det er jo nettopp slike ting som gjør at man får disse pengene fra Rockstar til å begynne med :) .

 

For min del kunne jeg hatt en BMX, en garasje og en desert eagle og vært fornøyd, egentlig. Klart det er moro med pimped out stuff, men hey...

 

Så man skal bare godta alt så lenge man får 500k av Rockstar. Det klarer ikke eg fordi de pengene hadde eg absolutt ikke tenkt å bruke på bilene eg egentlig har fra før av som nå er borte vekk.

Lenke til kommentar

De pengene skulle du ikke tenkt å bruke til noe siden de er, såvidt jeg vet, myntet på nøyaktig slike ting som din situasjon :s .

Hvis det var null issues hadde du hatt bilene, men de 500k ville du ikke fått, så det går nesten litt opp i opp slik jeg ser det.

 

Og nei, såklart mener jeg ikke man ska godta alt, prøver bare hjelpe deg se litt annerledes på en dritkjip sak, så du kanskje kan nyte spillet selv om det er ufattelig hore helvete å miste så mye hardt opptjente penger =/ .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

De pengene skulle du ikke tenkt å bruke til noe siden de er, såvidt jeg vet, myntet på nøyaktig slike ting som din situasjon :s .

Og nei, såklart mener jeg ikke man ska godta alt, prøver bare hjelpe deg se litt annerledes på en dritkjip sak, så du kanskje kan nyte spillet selv om det er ufattelig hore helvete å miste så mye hardt opptjente penger =/ .

 

Skjønner absolutt hva du mener. Men skal iallefall holde meg langt unna disse latterlig Bankortene man kan kjøpe etterhvert. Vet aldri når ting forsvinner. Rockstar må ha vært på kurs hos EA før dette spillet. Nå gjør de endringer som det utrolig fristende for mange å begynne å bruke virkelige penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...