Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange gutter har en jente ligget med før hun er løs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vell kanskje litt å gjøre med at det forventes at gutter skal ta initiativet og forføre og kappes om jentene. Med andre ord blir det en slags konkuranse for han der han ønsker å vinne, mens det samme ikke er tilfelle for jenta som blir sjarmert. (ja det finnes unntak)

 

Så du har med andre ord han som er god til å sjarmere, og hun som lett blir sjarmert, lit flåsete sagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Og hva med menn?

Hvorfor er det greit at menn ligger med 12 forskjellige partnere men ikke at jenter gjør det?

 

Anonymous poster hash: 21242...4ef

 

Jenter dømmer ofte hverandre veldig hardt. Kanskje det er litt misunnelse inni bildet også. Jeg har hørt at om ei jente kjøper en kjole som de andre jentene misunner henne for vil de si at hun ser ut som et fugleskremsel.

 

Dette tror jeg jenter kun gjør mot andre jenter, og Ikke mot gutter. Nå bare tenker jeg høyt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og hva med menn?

Hvorfor er det greit at menn ligger med 12 forskjellige partnere men ikke at jenter gjør det?

 

Anonymous poster hash: 21242...4ef

 

12 stk er da ikke så mange? Uansett så spørs det også mye på alderen til jenter. Det er forskjell på ei dame på 37 år som har ligget med 20 stk og ei på 19 år som har ligget med like mange.

 

Men ja, damer kan bare sprike til "alle", mens menn må som regel jobbe for byttet sitt, ergo får de creds for det

Endret av Sebastos
Lenke til kommentar

Har vell kanskje litt å gjøre med at det forventes at gutter skal ta initiativet og forføre og kappes om jentene. Med andre ord blir det en slags konkuranse for han der han ønsker å vinne, mens det samme ikke er tilfelle for jenta som blir sjarmert. (ja det finnes unntak)

 

Så du har med andre ord han som er god til å sjarmere, og hun som lett blir sjarmert, lit flåsete sagt.

 

Og igjen prøver jentene å legge 100% av skylda på denne utviklingen på oss menn. De vil ha i pose og sekk. De kan ikke bruke kjønnsorganet sitt som et "trofe" man må vinne og samtidig klage om det er for lett å "vinne" det....

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Så er det også ett poeng at jenter ser ut til å like gutter som andre jenter liker. Det er ikke rent skjeldent jeg har merket at det at jeg faktisk har kjæreste fort gjør meg mer atraktiv i en del tilfeller, og at en del jenter blir mer interessert i deg når andre jenter er det.

 

For de fleste gutter er det antagelig motsatt når vi ser etter en kjæreste. En gutt som har seg mye rundt vil derfor kunne oppleve at jenter tiltrekkes av den oppførselen, mens når en jente ligger mye rundt er hun også ett veldig mye dårligere kjæresteemne.

 

Så bør det også nevnes at mens gutter som oftest synes løse jenter er gøy, er det fort slik at andre jenter hater denne og baksnakker noe voldsomt, over noe gutter gjerne ikke gjør noen big deal ut av. Så jeg tror det i stor grad er en situasjon jenter setter seg selv og andre i, ikke noe diskriminering.

 

Flere gode poenger :)

 

Det er veldig vesentlig at jenter faktisk ser opp til gutter som er "populære" og har høvla over mange jenter...

 

Her sitter jenter med akkurat like mye makt som gutter til å forandre holdninger, men så lenge jenter dyrker "forførere" blir det for dumt å klage på at dette er akseptert... Jeg tilhører ikke de som ser ned på "aktive" jenter, men jenter har langt på vei seg selv å takke for at rollene er som de er...

Lenke til kommentar

 

Her sitter jenter med akkurat like mye makt som gutter til å forandre holdninger, men så lenge jenter dyrker "forførere" blir det for dumt å klage på at dette er akseptert... Jeg tilhører ikke de som ser ned på "aktive" jenter, men jenter har langt på vei seg selv å takke for at rollene er som de er...

 

 

Jeg mener nå at jenter selv sitter med 100% makt over hvordan dette er ,det er de selv som velger om de vil ligge med masse menn,og ikke noen andre.

 

Og valget mellom å bli sett på som "ei løs ei",og ikke akkurat noe kjæreste emne for de mannfolka og guttene som ser etter høyere kvalitet og standarder, enn de som bare fester,drikker og ligger rundt er ett valg de selv står helt og fult for,det å skyve det ansvaret over på andre/samfunnet blir bare patetisk og tåpelig.

 

Det finnes forøvrig også gutter og menn som ser ned på de som bare prøver å komme ned i buksa på kvinnfolk hele tiden.

Jeg ser ikke på det som noen stor prestasjon å få dytta den inn i ei full tilfeldig kjerring på fest,men mulig at andre ser på det som en stor seier.

Lenke til kommentar

Tror ikke det handler så mye om hvor mange jentene har ligget med, mer om de har standarder for hvem de ligger med. Om de ligger med alle, og siden "alle" menn vil ligge med henne, vil hun nok bli sett på som løs. Men om hun er jævlig attraktiv, og greier å forføre menn av et visst kaliber, ser jeg ingen grunn til at hun skulle vært løs, om så hun har ligget med over 100 stykker på 2 år.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Nå er det slik at det store fleirtalet gutar føretrekkjer jenter som har eit jomfrueleg lågt tal, medan kvinnfolka helst pular menn med erfaring. Ein mann blir aldri "laus" å rekne med, da ein mann med erfaring er eit teikn på attraksjon for kvinnfolka. Derimot er det noko heilt anna som er uattraktivt blant jentene, og det er uerfarne menn. Ja, det er ikkje utan grunn av dei fleste jenter helst vil debutera seksuelt med ein som er erfaren. Det blir berre ekstra orgasme av det.

 

Og kor mange gutar har ei jente lege med føre ho er laus å rekne med? Dette talet variera, men dei fleste menn vil heller høyre sanninga enn ei løgn. For min del er jenta uaktuell å rekne med så fort ho har hatt ein einaste omgang med seksuelle undertonar med andre, så lenge eg sjølv er urørt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...