Gå til innhold

Sexy milt


SjokoladeIda

Anbefalte innlegg

Jeg syns militærgutter er skikkelig sexy! Er det verdt å dra inn i millitæret for? Først tenkte jeg nei, men så tenkte jeg etterpå at jeg må jo tenke langsiktig. Har jo lyst på en mann jeg etterhvert kan stifte familie med ikke sant. Hva tenker dere? (tipper dere bare kommer til å si "ja!", men hjelp meg og tenk over dette to ganger)

 

Hilsen Millida

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du tenker langsiktig må du eventuelt ta befalsskole. Ikke minst fordi vernepliktige strengt tatt ikke bør ha romantiske forhold til befal. Men som befal blir man flyttet rundt på i hele landet, og i verste fall blir det til at et kjærestepar (som begge jobber i forsvaret) må tjenestegjøre på to forskjellige deler av landet. Det er ganske kjipt.

 

Da er det hakket enklere å være sivil "soldatfrue" og flytte etter ham.

Endret av Astralnoise
Lenke til kommentar

Jeg syns militærgutter er skikkelig sexy! Er det verdt å dra inn i millitæret for? Først tenkte jeg nei, men så tenkte jeg etterpå at jeg må jo tenke langsiktig. Har jo lyst på en mann jeg etterhvert kan stifte familie med ikke sant. Hva tenker dere? (tipper dere bare kommer til å si "ja!", men hjelp meg og tenk over dette to ganger)

 

Hilsen Millida

 

Ja, definitivt en god grunn.

Lenke til kommentar

Kjør på.

 

Jeg er ferdig med førstegangstjenesten, men Forsvaret trenger absolutt flere feltmadrasser. Politikerne gjør en god jobb med å bestille inn flere feltmadrasser, men det er fremdeles langt fra én madrass per gutt, noe ville vært en optimal situasjon. Kanskje vi får byttet ut de vonde liggeunderlagene vi benytter oss av på feltøvelse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg vil i hvert fall råde deg til å revurdere denne planen din veldig nøye. Jeg føler i det minste ikke at å treffe gutter er en stødig nok grunn. Det kan du gjøre hvor som helst ellers. Dessuten har ikke jeg sett et eneste soldatpar som har holdt sammen etter verneplikten. Jeg er bombesikker på at det skjer, for all del, men det er i det minste sjeldent.
Dessverre blir en stor andel av jentene sett på som "feltmadrass" som du tydelig kan se er en gjenganger i denne tråden. Jeg tviler på at dette er en tittel du ønsker å ha hengende over deg og gjentar meg selv med: ikke gjør dette uten å tenke deg nøye om og uten flere grunner.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er vel bare å dra på byen i stavanger i januar / august (Så lenge det er inntak på rekrutten) Da flommer jo byen over av militærpjokker ^^

Heheh.. Vet du hvordan det er med jente opp i Nord? Troms område osv? Er sikkert nok jenter ute på byen med jenter i Forsvaret ^^?

Lenke til kommentar

Tjenestegjorde i øst så vet nok lite, annet enn at det er nok av de der og, men du får nok ikke slike tilstander som det blir i stavanger pga. Madlas størrelse

Hehe :p Kommer nok til å leie hotellrom osv som de jeg kjenner bruker å gjøre i helgene :) Er ikke sikker på om jeg kommer til å klare å spare pengene jeg får der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...