Gå til innhold

Video: Grand Theft Auto V (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så veldig frem til dette spillet, men etter å ha sett en del gameplay videoer er jeg ikke lenger sikker på om det blir et kjøp med det første allikevel.

 

Må si meg helt enig med et par av postene over meg at fysikken til bilene skuffer og "bullet-time" ikke er helt det store.

Lenke til kommentar

Jeg synes "bullet-time" var noe stilig, samtidig som jeg nok vil foretrekke å spille med det avslått om det er mulighet for det.

 

Rart gangsterne ikke får nakkesleng. Går det an å slå på innstilling for "få nakkesleng" og andre skader?

 

Oppløsningen på video'en er kanskje ikke den beste? For jeg synes karakterer og opplevelse var mye likt som før. Og det er sikkert en del som liker at ting er slik. Jeg hadde forventet litt mer realisme over menneskene i spillet. Men scenene var digg.

 

Spesiellt bra var solnedgangen, for jeg fikk følelsen av ekte lys, selv om jeg kun så på den videosnutten deres. Det var virkelig stilig.

 

Finnes det noen spitfire der inne, for flyet dere fløy i video var drit-tregt. Også synes jeg dere kunne forsøkt lande på motorveien (kamikaze), når dere først var ute å fløy. Men det får jeg forsøke å gjøre selv da :)

 

Finnes Harrier eller en F-35B kanskje for kanskje kunne de forsøkt simulere noen slike.

Endret av G
Lenke til kommentar

Frontkollisjoner i 100 km/t der du får en liten skrape i støtfangeren... Only in GTA...

 

 

Hadde vært greit om man kunne hatt tre forskjellige skadenivåer. Det som er standard som nå, et med mellomskade og et med nesten naturtro skadenivå.

 

Unnskyld. Jeg syntes inntrykket fra video var dårlig på menneskekarakterene (detaljnivå). Men stillbildene ser jo awesome ut da. Hva er det han i grønt skyter? Såpebobler ??:

 

437d1cf6ce71c95384a0c9b6eaf6d02c_RSG_GTA

Lenke til kommentar

Frontkollisjoner i 100 km/t der du får en liten skrape i støtfangeren... Only in GTA...

 

Er realisme det en først og fremst skal ettertrakte i Gta spill? Eller er det viktigste å ha det gøy? Sistnevnte vektlegger jeg vertfall mye mer enn å ha 100% fysikk på biler. San Andreas er jo fortsatt kongen av Gta. Ikke fordi det hadde så god fysikk på ting, men var utrolig gøy å spille.

Lenke til kommentar

Er realisme det en først og fremst skal ettertrakte i Gta spill? Eller er det viktigste å ha det gøy? Sistnevnte vektlegger jeg vertfall mye mer enn å ha 100% fysikk på biler. San Andreas er jo fortsatt kongen av Gta. Ikke fordi det hadde så god fysikk på ting, men var utrolig gøy å spille.

 

Ja, realisme er noe jeg forventer fra et GTA-spill. Jeg synes de i det minste ikke trengte å "dumme ned" fysikken fra GTA IV. Det å kjøre bil er en såpass stor del av spillet at de burde hatt samme eller bedre bilfysikk enn GTA IV og ikke gamle amerikanske sedaner som ikke lener seg én milimeter bakover selv når man tramper på gassen eller vaner som ligger like godt på veien som en Ferrari.

Lenke til kommentar

 

 

Hadde vært greit om man kunne hatt tre forskjellige skadenivåer. Det som er standard som nå, et med mellomskade og et med nesten naturtro skadenivå.

 

Unnskyld. Jeg syntes inntrykket fra video var dårlig på menneskekarakterene (detaljnivå). Men stillbildene ser jo awesome ut da. Hva er det han i grønt skyter? Såpebobler ??:

 

437d1cf6ce71c95384a0c9b6eaf6d02c_RSG_GTA

Stillbildene er fra Rockstar, også de som ble brukt i anmeldelsen fra gamer.no. De fikk ikke lov til å bruke egne stillbilder. Er ikke like pent i selve spillet. Veldig lite Anti Aliasing eller hva det er? Ikke vet jeg, er ikke så teknisk av meg. Men ting er mye mer kantete i spillet fra min ps3 erfaring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...