Gå til innhold

De vil gi Norge verdens beste nett (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelper nå lite med godt kjernenett når laste mile er dritt på dritt med kobber som er eldre gjenomsnitt alderen på brukeren. Samt linje avstander, freks

 

Midt i Oslo rundt 500m fra slottet.

 

Merknader: Total linjelengde inkludert inntak: 1589 meter Lengde på inntak: 14 meter Tråddiameter: 0,4 mm eller lavere

 

Glad jeg har Get, som kan gi meg hastigheten som er nødvendig i en moderne verden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det ville ikke sjokkert meg om det kommer frem at dårlige routere/modemer står for 99% av all nedetid for private kunder. For noen er det flere ganger om dagens, mens andre har det flere ganger i uka til flere ganger i måneden. Noen har selvsagt ikke problemer, gjerne pga få enheter og lav belastning, men også pga bra utstyr.

 

Og da hjelper det ikke så mye med redunans og nytt kjernenett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hjelper nå lite med godt kjernenett når laste mile er dritt på dritt med kobber som er eldre gjenomsnitt alderen på brukeren. Samt linje avstander, freks

 

Midt i Oslo rundt 500m fra slottet.

Merknader: Total linjelengde inkludert inntak: 1589 meter Lengde på inntak: 14 meter Tråddiameter: 0,4 mm eller lavere

 

Glad jeg har Get, som kan gi meg hastigheten som er nødvendig i en moderne verden.

 

Glad jeg ble kvitt Get sine sprengte sentraler, og problemer, og fikk 60/60 fiber!

Takk Viken <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Glad jeg ble kvitt Get sine sprengte sentraler, og problemer, og fikk 60/60 fiber!

Takk Viken <3

Get sine sprengte sentraler har jeg erfaring med ja :grumpy:

Jobber for tiden med å overtale borettslaget til å takke ja til tilbudet fra Lynet Internett. 260 kr måneden for 50/50(eller 100/100 for 300kr) og 1250 kr for installasjon, JA TAKK! :grin2:

Lenke til kommentar

 

 

Dette er snakk om kjernenett, ikke aksesspunkt fra ISP til kunder/fordelere.

Og så? Jeg sier bare at de burde satse mer på fiber.

Det er ingen som har mer fiber i Norge enn Telenor. Telenor har BØTTEVIS med fiber tilgjengelig, det er bare ikke lagt inn til sluttbrukere enda. Hver eneste 3G basestasjon i landet har fiber strukket til seg, og Telenor har i disse dager begynt en enorm prosess for å få flere sluttbrukere på fiber. Både bedrift og privat...

 

(Kilde: Står mye om det på InsideTelecom - må betale, men er mye info der)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...