Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror pr dags dato at jeg ikke at jeg har bruk for LTE da jeg forsatt sitter på kontantkort pga økonomi så jeg har kjøpt en hvit 32GB.

Ikke får min gamle Galaxy Nexus oppdatering heller, ja, folkene som bygger custom-rom osv kan helt sikkert gjøre litt med det men en så lenge så :shrug:

 

Nexus-5-from-Google-Play.png

Hvor mye vil det koste for deg å få den til Norge nå?

Lenke til kommentar

Hvor mye vil det koste for deg å få den til Norge nå?

Usikker. Vet ikke hvor stor forsendelsen er på men jeg kan ikke tenke meg at det er allverdens.

Får nok ikke vite akkurat prisen på frakten før jeg får et tracking-nummer ifra Google og kan se størrelsen på pakken selv.

Utifra transportørens side er det ikke så fryktelig dyrt: http://www.jetcarrier.com/info/magporto.asp

Lenke til kommentar

Se min post over - måtte lage ny bruker med USA-vpn, men selve bestillingen trengte jeg ikke bruke VPN for, når jeg logget på med den nye brukeren.

Hei, jeg fikk og bestilt, men står nå med "pending" som ordrestatus, har en stygg følelse om at det har med hvilket kort jeg brukte (mitt vanlige norske bankkort), håper på tro og ære at du og brukte ditt norske(?) slik at jeg bare står litt bak i køen og ikke at bestillingen kanselleres pga ugyldig betalingsmåte..

Lenke til kommentar

Tror pr dags dato at jeg ikke at jeg har bruk for LTE da jeg forsatt sitter på kontantkort pga økonomi så jeg har kjøpt en hvit 32GB.

Ikke får min gamle Galaxy Nexus oppdatering heller, ja, folkene som bygger custom-rom osv kan helt sikkert gjøre litt med det men en så lenge så :shrug:

 

Nexus-5-from-Google-Play.png

Brukte du norsk bankkort til å betale med?

Lenke til kommentar

"The Nexus 5 also utilizes the Qualcomm QFE1100 feature, an important component of the upcoming Qualcomm RF360™ Front End, a comprehensive, system-level solution that allows OEMs to develop a single, global 4G LTE design. The QFE1100 feature is the world's first envelope tracking (ET) technology for 3G/4G LTE devices and offers significant performance improvements, including reduced heat by up to 30 percent and decreased power consumption by up to 20 percent, enabling thinner form factors with longer battery life."



Stoler ikkje blindt på dei talla, men virker jo lovende mtp. at N5 sitt 2300 mAh mot G2 sitt 3000 mAh.. Skal jo nevnes at G2 har G-RAM teknologi, som skal kunne gjøre at batteriet yter ca.10% bedre..



http://www.bizjournals.com/sanfrancisco/prnewswire/press_releases/California/2013/10/31/LA08331


Endret av Ed Hunter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg fikk og bestilt, men står nå med "pending" som ordrestatus, har en stygg følelse om at det har med hvilket kort jeg brukte (mitt vanlige norske bankkort), håper på tro og ære at du og brukte ditt norske(?) slik at jeg bare står litt bak i køen og ikke at bestillingen kanselleres pga ugyldig betalingsmåte..

Står pending inntil den sendes, mener jeg. Jeg har bodd i USA og har svigerfamilien der, så brukte amerikansk kredittkort. Men tror nok de godtar norsk også...time will show :-)

Lenke til kommentar

Hei, jeg fikk og bestilt, men står nå med "pending" som ordrestatus, har en stygg følelse om at det har med hvilket kort jeg brukte (mitt vanlige norske bankkort), håper på tro og ære at du og brukte ditt norske(?) slik at jeg bare står litt bak i køen og ikke at bestillingen kanselleres pga ugyldig betalingsmåte..

 

Jeg kjøpte og betalte med norskt bankkort 19:07 igår. Fikk mail inatt om at den var shipped. 32gb black som skal til CA

Lenke til kommentar

Blir vel JetCarrier vis du skal bestille fra USA, men da vil ikke LTE fungere.

Har slekt i UK, så da bestiller jeg telefonen til de, så vidersende de telefonen til meg.

 

Noen som vet hvordan telefonen bør sendes slik at det ikke blir fortolling/mva?

Bare krysse av på gift/under 200kr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...