Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bygd meg et deck i Arena som warlock jeg syntes var veldig bra. Demon theme, med masse store demons og voidcallers. Problemet er at jeg har høy kurve, så hvis jeg får en dårlig start er det vanskelig å komme tilbake. Så langt har jeg bare greid 3-2 og er nesten redd for å spille videre :(

Deck:

 

Q54u7Ab.png

 

Lenke til kommentar

Curven din er jo ikke helt usaklig, men du har jo nesten ingen minions som koster 3 mana eller mindre som er bra uten en eller annen kombo-wombo. Synes det virker som et større problem.

 

AtW

Det ble et kjempeproblem :p Gikk 3 - 3 til slutt, det tar litt for lang tid å stabilisere mot de fleste deck desverre. Føler allikevel at jeg plukket det beste jeg kunne av kort, det var mye høyt og masse demons så da måtte jeg nesten bare prøve.

 

Endte opp med 55 gull og en pakke med 4 commons + Scarlet purifyer :(

Lenke til kommentar

Fy faen altså. er 4-0 med en rimelig grei warrior deck, også går jeg på det sureste tapet noensinne. Spiller mot paladin og han har fullt brett -1 med ymse små folk ute(max 2/1). Så spiller han en frostwolf som blir 10/10. Null problem tenker jeg, har jo Brawl på hånda. Jeg har 3 minions på bordet, og selvfølgelig overlever frostwolf, som blir buffa til en 20/10 og game over. Dritt.

Lenke til kommentar

Noen ganger er arena bare smerte, enkelt og greit. Hvordan er det mulig å være god nok til å klare 12-2, for så å gå 1-3 med en brukbar priest deck etterpå? :p

 

På 1-2 møter jeg altså en mage som har følgende kurve. 1 - ingenting, 2 - portal, 3 - boulderfist ogre, 4 - piloted shredder. Fra sin shredder så får han haunted creeper, og når han trader denne så har han akkurat nok mana til å spille sea giant gitt. Hvem skulle trodd det.. Etter det har han selvfølgelig en faceless til den gianten, og når jeg må følge opp med mange minions for ikke å dø med en gang så har han flamestriken klar. Tapte også mot 2 paladins, og i mange runder kunne jeg trengt de 2 holy novaene jeg hadde i decken, men de dukket aldri opp.

 

Jeg ser endel på trump og kripp når de spiller arena, for å lære mer, men de havner jo omtrent aldri i slike situasjoner. Det er heller ikke så lett å bli bedre synes jeg, for når jeg ser feks Trump spille så er det som et regnestykke som (nesten) alltid går opp. Og han spiller jo nesten aldri rundt aoe eller mct heller.. De er utrolig gode på å ha de gode svarene tilgjengelig mesteparten av tiden. Hva gjør dere andre for å bli bedre?

Lenke til kommentar

Ahhhhh! Var nettopp 11-2 i arena med et veldig bra rogue dekk.

 

Spiller mot en paladin, jeg ligger godt i teten, og så kommer foreldrene hjem fra handletur, og har plutselig tusen spørsmål. Jaja, multitasking går greit, spiller og preiker samtidig.

 

Eller ikke.. Skal til å slå inn mot lethal, og så bruker jeg pokker meg Backstab på feil creature (den uten taunt) fordi jeg er opptatt med å svare på når jeg har tenkt til å lage til middag i dag. Neste tur blir jeg double concecrated og dør

 

Whyyyyyy :cry::wallbash:

Endret av Error
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...