Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skreiv ikke elkjøp på fredag at alle som hadde forhåndsbestilt skulle få spillet til release? I steden er det INGEN som har fått det derfra enda (eller èn var det kanskje)???

Skrevet

noen som bestilte fra komplett som har fått gta v?

Ja, noen har fått og andre har ikke fått. Virker som det er litt vilkårlig - vet om flere fra Oslo som har fått, og så at en fra Haugesund eller noe hadde fått (så det på facebook, da han skrev på Kompletts facebookside), men så vidt jeg har fått med meg har ingen fra Bergen fått det.

Skrevet

Jeg forhåndsbestilte fra Elkjøp, men de sendte den ikke før 16, så får det sikkert imorgen. Betalte 449,- men nå ligger det ute til 399,- forbanna greier!!

Skrevet

Ja, noen har fått og andre har ikke fått. Virker som det er litt vilkårlig - vet om flere fra Oslo som har fått, og så at en fra Haugesund eller noe hadde fått (så det på facebook, da han skrev på Kompletts facebookside), men så vidt jeg har fått med meg har ingen fra Bergen fått det.

Det er litt merkelig, jeg bor lenger borte enn Bergen i samme retning, og jeg fikk det i dag. Bor i Sogn og fjordane

Skrevet

Det er litt merkelig, jeg bor lenger borte enn Bergen i samme retning, og jeg fikk det i dag. Bor i Sogn og fjordane

Nei, det henger ikke helt på greip. Hvis man ser på facebooksiden til Komplett, og spesielt til elkjøp, ser man mange misfornøyde kunder!

Skrevet

Jeg laster nå ned fra PSN, da Elkjøp ikke klarer å levere på tiden. Gjøre det mest fordi Elkjøp ikke fortjener pengene mine.

Ligger på ca 3,6 MByte/s. Ganske lavt (100Mbit), men regner med at det er stor pågang på serverene.

Skrevet

Haha, du får ikke lov å bruke 3,6MByte/s og ordet "lavt" i samme setning. Får maks 600-700 kbps download speed ned her siden jeg bor for langt vekke fra sentralen. :p

Skrevet (endret)

Faen, angrer på at jeg ikke tok bussen til nærmeste spillsjappe for å kjøpe et fysisk eksemplar i stedet. Det er vel ikke mulig å få refund på PSN hvis man ikke har lastet ned spillet helt?

Endret av Lucre
Skrevet

Bestilte i november i fjor (til 250,-, BO2-forsinkelse pris) og ingenting ramla i posten idag.

Attpåtil tror jeg at de har sendt spillet til feil adresse. Endret adresse for et halvt år siden, i alle systemer (Posten, folkeregisteret, elkjøps sine nettsider), men neida. På sendingsbekreftelsen kom den gamle adressen fram. Og det er på andre siden av landet :p.

Tror jeg stikker i butikken jeg. Noen som vet om butikker i Akershus-området som har spillet fortsatt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...