Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

 

+1 og Z1 er vanntette også. Broren min har S4 og den har 5 tommer skjerm. Jeg har prøvd den i et par timer bare.. Det er bittelitt nedtur må jeg innrømme men siden Z1 har så mange ekstra som jeg savner ved Note 2 og kommer til å savne i Note 3 også hvis jeg kjøper den (f.eks. kameraknapp, vanntette osv), blir z1 første valget denne gangen. Og Samsung har ikke sluppet 4.2.2 til S3 og Note 2 enda, det syns jeg er helt på tryne :-/ Til og med Sony (Ericsson) som ble kjent for å oppdatere sine mobiler sist, har oppdatert Xperia Z allerede. Jeg vet Note 3 kommer med 4.3 mens Z1 med 4.2.2 men alikevel stoler jeg mer på Sony.

Det er ikke riktig at Sony er bedre på oppdatering enn Samsung. S3 og Note2 er fjorårsmodeller og Sony har heller ikke oppdatert sine 2012 modeller til 4.2.2. Xperia Z ble sluppet i år med Android 4.1.2 og den er det riktigst å sammenligne med S4 som ble sluppet med 4.2.2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et bra tilbud men det står at den sendes 20.09 og såvidt jeg har forstått så er ikke tlf tilgjengelig på markedet før 25.09.

Samme med spill som ikke slippes før eventuelt dato,bestiller du på elkjøp får du spillet som regel dagen før så håper telefonen er hos meg dagen før den slippes:)

Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt penger så hadde jeg kjøpt den i dag!

 

Jeg er utrolig rart nå men jeg venter til jeg ser om noen har den på release datoen så kjøper jeg fra dem helst i butikk. ( Siba, expert, elkjøp,lefdal, pickup points ogsånt ) Husker jeg forhåndsbestilte note 2 fra mulitcom og de fikk den på lager ganske lenge etterpå når alle andre har fått så måtte jeg vente -_-

Lenke til kommentar

 

Jeg er utrolig rart nå men jeg venter til jeg ser om noen har den på release datoen så kjøper jeg fra dem helst i butikk. ( Siba, expert, elkjøp,lefdal, pickup points ogsånt ) Husker jeg forhåndsbestilte note 2 fra mulitcom og de fikk den på lager ganske lenge etterpå når alle andre har fått så måtte jeg vente -_-

Går an og avbestille om du finner den varen du har bestil et annet sted;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...