Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet at Elkjøp har fått inn sine på lager men om de sender dem før den 20 er usikkert.Regner med Lefdal også har sinne inne siden de har samme leverandører.Så håper de sender de ut i dag så jeg har den i hånda den 20.Håper ikke de sender de ut den 20 for da har jeg den ikke i hånda før den 23 og da blir det en lang helg. :)

Lenke til kommentar

Vet at Elkjøp har fått inn sine på lager men om de sender dem før den 20 er usikkert.Regner med Lefdal også har sinne inne siden de har samme leverandører.Så håper de sender de ut i dag så jeg har den i hånda den 20.Håper ikke de sender de ut den 20 for da har jeg den ikke i hånda før den 23 og da blir det en lang helg. :)

 

Seriøst? Hvordan vet du det? :) For jeg bestilte fra elkjøp for 5555 kr , og det hadde vært sweet å få den før 25 hvertfall

Lenke til kommentar

 

Seriøst? Hvordan vet du det? :) For jeg bestilte fra elkjøp for 5555 kr , og det hadde vært sweet å få den før 25 hvertfall

Har en bekjent som rinte hovedlagret og de hadde fått den inn men visste ikke helt når de skulle sende den ut.Men håper de sender den 20.9 eller før.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet at Elkjøp har fått inn sine på lager men om de sender dem før den 20 er usikkert.Regner med Lefdal også har sinne inne siden de har samme leverandører.Så håper de sender de ut i dag så jeg har den i hånda den 20.Håper ikke de sender de ut den 20 for da har jeg den ikke i hånda før den 23 og da blir det en lang helg. :)

lefdal har ikke. spurte dem idag

Lenke til kommentar

 

Det står det samme hos meg også

 

Espjak1- Hvem spurte du ? og hvor ?

Nå spurte jeg Elkjøp på facebook og han sjekket opp og sa de ikke fikk inn før den 26.9??????Hva f... er dette for noe?Noen sier at de har den inne,orderen sier at den sendes 20.9 mens de på facebook sier de ikke får den inn før 26.9??????????????

Nå ble jeg irritert:(

Lenke til kommentar

Nå spurte jeg Elkjøp på facebook og han sjekket opp og sa de ikke fikk inn før den 26.9??????Hva f... er dette for noe?Noen sier at de har den inne,orderen sier at den sendes 20.9 mens de på facebook sier de ikke får den inn før 26.9??????????????

Nå ble jeg irritert:(

Jeg har opplevd før at det ikke alltid er riktig informasjon som de gir fra seg på Facebook. Så jeg ville ikke tatt noe sikkert før du får bekreftelse om at pakken er sendt...

 

EDIT: det gjelder ikke bare Elkjøp, snakker om selskaper generelt.

Endret av Ofstiguten
Lenke til kommentar

Det er noe jeg lurer på. Jeg forhåndsbestille note 3 på Elkjøp. Fikk ordrebekreftelse på Mail som vanlig. Men jeg finner ikke ordren min når jeg logger inn på Elkjøp.no

Er dette normalt? Håper ikke Elkjøp har rota bort ordren min og at jeg får telefonen min når jeg skal. Noen som vet hva som kan ha skjedd?

Lenke til kommentar

Det er noe jeg lurer på. Jeg forhåndsbestille note 3 på Elkjøp. Fikk ordrebekreftelse på Mail som vanlig. Men jeg finner ikke ordren min når jeg logger inn på Elkjøp.no

Er dette normalt? Håper ikke Elkjøp har rota bort ordren min og at jeg får telefonen min når jeg skal. Noen som vet hva som kan ha skjedd?

 

Det enkleste er vel å ringe Elkjøp kundesenter?

Lenke til kommentar

 

Det enkleste er vel å ringe Elkjøp kundesenter?

Snakket akkurat med Elkjøp og han jeg pratet med sa de fikk den inn på nettbutikken 26.9:(

Men får håpe mackoi71 har pratet med en som har bedre nyheter en han jeg pratet med.Bestilte også tidlig så om den blir sendt i dag hadde ikke gjort noe men nå tviler jeg:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...