Gå til innhold

FotoVideo vs. JapanPhoto XXL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

356 kroner :p

 

Det blir vanskelig å sammenligne. Jeg vil tro at FotoVideo printer direkte på en passende Epson skriver, mens JP kjører bildet igjennom en av sine standard maskiner. Så FotoVideo sin løsning bør jo kunne gi deg et bedre bilde.

 

Nå synes jeg at matt papir et vanskelig medium, så jeg vil tro at et par av papiralternativene til FotoVideo kan være mere interessant. Hvis du har en fotoskriver, så bør du jo teste ut matt paipr selv. F.eks. i A4.

Lenke til kommentar

JP sender vel jobben til et stort laboratorium Tyskland som masseproduserer utskrifter hvis jeg ikke husker helt feil, angående FV vet jeg ikke om de gjør jobben internt i huset eller om de har en ekstern samarbeidspartnerer, men tar man hensyn til prisen skulle man tru at de gjør jobben selv, det er nok det som er grunnen for prisforskjellen.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

JP sender vel jobben til et stort laboratorium Tyskland som masseproduserer utskrifter hvis jeg ikke husker helt feil, angående FV vet jeg ikke om de gjør jobben internt i huset eller om de har en ekstern samarbeidspartnerer, men tar man hensyn til prisen skulle man tru at de gjør jobben selv, det er nok det som er grunnen for prisforskjellen.

JP er en del av det store (tyske) CEWE-konsernet (europas største forolab-konsern) som har 11 produksjonsenheter i Europa, og det er fra ett eller flere av disse laboratoriene JP får sine "store" produkter.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...