Gå til innhold

Ønsker kreativ kritikk til design på side.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut foreløpig, hvis du går vekk ifra full skjerm kan det bli litt uoversiktelig. Og misliker bedriftsnettsider/nettbutikker som ikke har noe håndfast på "kontakt oss" gir en følelse av useriøshet at de ikke vil oppgi adresse/kontaktinfo, dette gjelder oftest nettbutikker, men likevell ;)

 

Takk for respons. Dette er inntil videre bare ett hobbyprosjekt, får se hvor det tar veien i fremtiden. :)

Har planer om å anskaffe ett eget nummer til bedriften, og kanskje en fast adresse til post, hvertfall fast adresse hjem til meg selv, hvor det meste foregår. :)

 

Hva mente du med at det blir uoversiktlig hvis du går bort fra full skjerm?

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller har Ø blitt til O.

 

Jeg ville sikkert sentrert menyen til midt på siden, istedefor til høyre.

Kanskje kjørt en annen bakgrunn enn hvit, på undersidene.

 

Eller var det en flott side.

 

 

Takk for svar.

 

Menyen er der helt bevisst, jeg har en kompis som sitter og svetter i photoshop for å lage en logo som kommer til venstre for den.

 

Angående bakrunn, hvilken farge tror du selv kunne passet bedre ?

Lenke til kommentar

 

Takk. Jeg har aktivert "responsive theme" for at siden skal kunne være brukbar på telefoner og pad også. Kan noen prøve dette, og komme med tilbakemelding ? Jeg har selv ikke noe annen telefon enn en murstein fra 1500 tallet tilgjengelig.

 

EDIT : Har nå fikset problemet med at siden ser helt tett ut når den ikke er i full skjerm

Endret av Hobbynerden
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg ville brukt egentlig som bakgrunn, men ville kanskje prøvd meg frem litt. kanskje en litt lysere grå kanskje.

 

Har akkurat prøvd siden din med min S3.

 

Siden blir som på en vanlig pc, og skriften blir nermest uleselig uten on zoome inn først. Legger jeg telefonen vannrett, så er siden fin og se på.

 

EDIT: ser ut som om det kun gjelder forsiden.

Endret av Mr.Fekene
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg ville brukt egentlig som bakgrunn, men ville kanskje prøvd meg frem litt. kanskje en litt lysere grå kanskje.

 

Har akkurat prøvd siden din med min S3.

 

Siden blir som på en vanlig pc, og skriften blir nermest uleselig uten on zoome inn først. Legger jeg telefonen vannrett, så er siden fin og se på.

 

EDIT: ser ut som om det kun gjelder forsiden.

 

Takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Hei, som andre skriver må den responsive biten av nettsiden jobbes med, jeg hadde fortsatt holdt utgangspunktet i simplify temaet men justert litt her og der. Copyrighten er ikke er så lett å få med seg, og det er en god blanding mellom norsk og engelsk.

 

Jeg likte godt førsteinntrykket av siden selv om designet er veldig simpelt, det som møter meg med en gang er kort og beskrivende informasjon av dine tjenester på en lettleselig og ryddig nettside.

 

Jeg anbefaler deg å kanskje beholde den header-bottom diven, og holde samme stil på elementene midt på siden på undersidene også, men det er smak og behag.

 

Også er det noen skrivefeil her og der.

Endret av Dan-Levi
Lenke til kommentar

Jeg ser du har en del tekst på nettsiden din. Her er et par tips, som etter min mening, vil gjøre det mye mer behagelig å lese.

 

  1. Bruk en annen font, som er bedre for øynene.
  2. Ikke midtstill all tekst, veldig slitsomt og uoversiktelig for min del

Under "Våre tjenester" og "Våre servere" ser jeg at du tilbyr forskjellige pakker. Hva med å gjøre dem litt mer synlige og separere dem mer, ved å f. eks legge de i en en tabell e.l med en annen bakgrunnsfarge osv. Dette gjør det litt mer oversiktelig.

 

Eksempler:

post-113931-0-52976600-1378284185_thumb.png post-113931-0-77286500-1378284192_thumb.png

Bilde #1: http://host1.no/no/webhotell

Bilde #2: http://www.active24.no/produkter/webhotell/

 

Ellers er det veldig lett å navigere og smooth design!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...