Gå til innhold

Hearthstone: Heroes of Warcraft Norsk Fanside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oh shit fikk jeg nøkkel og? oh joy. Vært stuck i civ i hele kveld xD

 

Huff addictive... Spilte min andre PvP fight med mitt spellpower druid deck. Har ikke unlocked så mange kort så det er ikke serlig bra heh. Første match trengte jeg bare ett spell dmg kort for å vinne, men 8 turns på rad fikk jeg ingen (mot rogue)...

 

Andre gikk det ok hadde en dodgy start, men stabiliserte seg på midten. Så plutselig ble skjermen svart... Strøm kabelen hadde fallt ut av pcen når jeg flyttet den i sengen (laptop) og fikk ingen advarsel før det ble svart. Fortet meg å plugge inn kabelen og kom meg faktisk inn i gamen igjen, hadde gått glipp av 2 turns da, men klarte å snu det og vant.

 

Pheeewww xD

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Prøvde meg i arena som mage igår, endte med 1 seier 3 tap. Frustrerende siden det er den klassen jeg hovedsakelig har spilt.

 

Gikk umiddelbart inn i en ny og valgte mage igjen på trass, endte med en veldig minion heavy deck og tapte første kamp. Da syns jeg ikke arena var noe gøy i det hele tatt.. men så vant jeg plutselig 7 kamper på rad, og endte tilslutt opp på 9 seire og 2 tap, arena er den klart beste modusen ;)

Endret av MythiC9
Lenke til kommentar

Argh, jeg sliter så mye mot en coin + Defias combo på rogue. Taper hver gang (bortsett fra han ene som hadde sykt overtak, men overga seg etter en «sorry » icon_razz.gif ). Ellers tror jeg at jeg bare har tapt 3 ganger mot de andre klassene tilsammen. Nesten Grand Master nå icon_biggrin.gif . Elsker Paladin decket mitt.



Også prøvd ut en Shadow Priest deck. Men kjenner jeg må fikse litt på decket enda, ikke nok spell cards enda.


Endret av Bamsemums313
Lenke til kommentar

Hadde en arena deck med 7-8 epics (2 av dem var doomsayer), møter en rush deck og ender opp med begge på bordet i rundet 4 eller 5 (husker ikke). Naturligvis klarte tullingen akkurat å presse ut 14 skade =(

 

Hadde også ett episk møte med Deathwing, bare synd en liten slange er alt som skal til =D

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg var interessert i dette spillet men fy søren så artig det faktisk er. Hadde en episk runde i arenaen nå som endte på 5 wins fordi spillte faktisk kræsjet i det jeg skulle sette inn nådestøtet på kamp nr 6...

 

Digger hele konseptet og det er skikkelig greit å lage decks med den motoren som hjelper deg i gang. Utrolig tilfredsstillende på et par av arena kampene som jeg vant ved å bruke 4 Power Overwhelming på en minion med charge, (+16 attack, men den dør når runden er ferdig) og så bare panke motstanderen fra 20 til 0 liv. :D

Lenke til kommentar

Waaaah.. Vil spille Hearthstone :( synes at det er råttent av Blizzard å gi nøkkler til streamers og Youtubers samt dele ut nøkkler på facebook.

 

Forstår at det er utrolig bra reklame for hearthstone som ikke koster de ei krone, men har noen i EU fått nøkkel via opt inn så langt?!

 

Kvin... Kvin... Kvin...

Meh jo lengre tid det tar før jeg får beta access jo mindre får jeg lyst på det siden jeg ser på streamers, nå burde jo blizzard åpne for at folk kan kjøpe seg inn i betaen eller hute seg å gi beta tilgang til folk som er opt-in å ikke gi ut 300+ keys til en nettside der en greedy kar skaffer seg 10-20 keys sånn at han kan selge dem for 100-200 euro per key.

Lenke til kommentar

Blizzard er flink med å få hype på spillene dems, på den måten selger de sykt bra på release day.

 

Hvis alle hadde fått beta key så hadde spillet blitt boring for de fleste = ingen gode salgstall.

 

>

Noen burde ta æren å lage "den store hearthstone tråden" så vi har en, denne fansiden er meget uinteressant, hvorfor ikke bare bruke denne som forum hvor det er mange brukere, tipper 80% av hearthstone.no brukere er diskusjon.no sine.

 

Ikke for å klage men det er noe treghet med hearthstone.no forum, ble lei å vente.

Kan hende jeg har dårlig nett da jeg sitter på hotelrom men streaming twitch, surfe diskusjon.no funker som jeg sitter hjemme så, noe galt er det med siden. tenker jeg.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Aldri ment at alle skulle fått beta key eller aldri sakt det. Det jeg skulle frem til er at jeg mener Blizzard burde kjørt en mer vennelig utlevering av beta nøkkler. F. Eks gjennom opt in, det hadde vært en mye mer retferdig måte enn dagens måte.

 

Hadde ikke dette spillet vært F2P hadde dette fått meg til å boikotte spillet. Så vidt jeg veit har ingen fra europa fått nøkkel via opt inn enda, istedenfor "tvinger" de oss inn på facebook osv.

Lenke til kommentar

Blizzard er flink med å få hype på spillene dems, på den måten selger de sykt bra på release day.

 

Hvis alle hadde fått beta key så hadde spillet blitt boring for de fleste = ingen gode salgstall.

 

>

Noen burde ta æren å lage "den store hearthstone tråden" så vi har en, denne fansiden er meget uinteressant, hvorfor ikke bare bruke denne som forum hvor det er mange brukere, tipper 80% av hearthstone.no brukere er diskusjon.no sine.

 

Ikke for å klage men det er noe treghet med hearthstone.no forum, ble lei å vente.

Kan hende jeg har dårlig nett da jeg sitter på hotelrom men streaming twitch, surfe diskusjon.no funker som jeg sitter hjemme så, noe galt er det med siden. tenker jeg.

nei nei, hadde blizzard solgt beta tilgang nå så hadde de tjent mye mer enn det de vil på release dagen, dette er snakk om et f2p spill som har mye hype akkurat nå, den hypen holder på å dø ned litt å kommer til å få mange som gjerne sikkert hadde kjøpt et par card packs til å ikke gjøre det siden mange ser seg lei via streamers osv.

Lenke til kommentar

Må jo huske på at det er den harde kjerne som i det hele tatt har hørt om spillet på dette tidspunktet. Når det går i åpen beta/gies ut og åpner slusene for resten av verden vil folk høre om det og hoppe på toget. Er nok et mindretall som er såpass gira på det spillet her at de ser seg lei av spillet ved å se på streams på nettet. :p

 

Har spilt hver dag siden jeg fikk beta, virkelig vanedannende og man får alltid lyst til å "bare ta en runde til". Sålangt har jeg testet litt med Rogue, Shaman og Warlock. Warlocken er desidert favoritt ettersom jeg føler det å kunne lifetappe for å få ekstra kort er en stor fordel.

 

De rundene som drar ut litt blir ofte litt "mexican standoff" med motstanderen hvor begge har lite/ingen kort på hånden og bare jeg har muligheten til å aktivt skaffe flere hver runde, og får også derfor dishet ut mye mere minions og skade.

 

En ting jeg har stusset litt på er hvor ekstremt tregt man tjener gull i spillet av å spille det vanlig. Det er jo daily quest som gir rundt 40g, og utover det får man rett og slett 5 gull for å vinne 5 kamper. Dette er veeeldig lite når en pakke koster 100 synes jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...