Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Aston Villa


MartinF

Anbefalte innlegg

Arsenal-v-Aston-Villa.jpg

Emirates Stadium

Lørdag 17. august 2013

Avspark 16.00

135.png

Endelig er Premier League tilbake, og dette er dagen vi alle har ventet på siden sceneteppet gikk ned for tre måneder siden. Arsenal har hjemmefordel og selv uten forsterkninger er de favoritter til å slå Aston Villa.

Spørs om vi får se følgende ellever for Arsenal i dag:

Szczęsny
Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs
Ramsey - Wilshere
Walcott - Cazorla - Podolski
Giroud


Arsenal: Szczesny, Sagna, Koscielny, Mertesacker (k), Gibbs, Ramsey, Wilshere, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Giroud

Aston Villa: Guzan, Lowton, Vlaar, Baker, Luna, El Ahmadi, Westwood, Delph, Agbonlahor, Benteke, Weimann

Ut i fra rapportene er Sagna og Ramsey de mest usikre kortene til Arsenal. Rosicky kan vel også starte på midten, men regner med Wilshere får den plassen, uten at jeg tror Ramsey/Wilshere er en god duo på midten.

Resultattips: 3-0, Arsenal. Walcott x 2, Ramsey x 1.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette blir U. Scorte 1 mål mot et meget solid Villa i fjor. De slet selv med å score, men med Benteke i kjempeform vil det endre seg tror jeg.

 

Vi derimot sliter allerede med skader og kan knapt nok stille med en tropp. Spent på moralen etter å ha bli løyet til hele sommeren, men tror ikke dette vil gi et utslag før vinduet stenger.

 

1-1 Walcott - Benteke

Lenke til kommentar

Er da forståelig at han ikke starter med Cazorla. Laget er uansett ikke klart før om en time.

Det er geoff som sier det er laget. Om det er feil vet vi hvertfall med sikkerhet at han ikke vet hva han snakker om, men på lagoppstilling hadde han rett i hele fjor

Viktig at vi vinner i dag ettersom Pool kjører over Stoke

Lenke til kommentar

Det er geoff som sier det er laget. Om det er feil vet vi hvertfall med sikkerhet at han ikke vet hva han snakker om, men på lagoppstilling hadde han rett i hele fjor

Viktig at vi vinner i dag ettersom Pool kjører over Stoke

Hadde rett i fjor ja, men har ikke hatt mye rett i sommer så jeg stiller meg tvilende frem til laget kommer. Om det der blir laget så synes jeg laget ser bra ut, Rosicky, Oxlade og Giroud har spilt meget bra i pre season, og Walcott har scoret. Eneste problemet blir Wilshere-Ramsey, men har troa på at dette kan fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...