Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Aston Villa


MartinF

Anbefalte innlegg

Det var som jeg forventet. Poengtap og Benteke mål. Rett igjen.

 

Dog trodde jeg ikke vi skulle bli så til de grader pisset på.

 

Du hadde rett ja, dessverre. Visste at vi ikke hadde det beste utgangspunktet når vi gikk inn i denne kampen, men at vi skulle bli så til de grader pissa på, som du sier, så jeg ikke komme nei. Wow.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å si det slik: Vi mangler en skikkelig keeper. En midtstopper som er ulik Vermaelen og Koscielny. En midtbanespiller som kan konkurrere med Arteta samt et ungt talent eller en gammel rev i tilfelle skader treffer oss (i mine øyne er ikke Wilshere egnet til rollen som sentral midtbane så vi har i praksis bare Arteta og Ramsey). Vi trenger en venstrekant og vi trenger en ny spiss. Giroud er brukbar han, men han er rett og slett et par-tre hakk under de beste spissene.

 

Så vi trenger altså 6 spillere for å konkurrere. Flott Wenger.

Lenke til kommentar

Szczesny: 2. Helt forferdelig. Flaks at han ikke får rødt i 1.omgang og klumser det til flere ganger i.la. kampen.

Jenkinson: 3. Grei i forsvar, gjorde ikke det store ut av seg. Forferdelige innlegg, som vanlig...

Mertesacker: 4. Brukbar. Til tider for sein...

Koscielny: 5. God frem til han blir feilaktig sent i garderoben. Uheldig.

Sagna. 4 Solid i forsvar, dårlig i angrep. Springer mye. Fæl landing på overtid - håper han er tilbake til helgen.

Ramsey. 5. Mye bra, mye feilpasninger og mange involveringer. Veldig svak i forkant av Villa's 1.mål. Har sikkert spilt alle posisjoner utenom spiss og keeper for Arsenal nå...

Wilshere 3. Taklet mye, bra temperament men alt for mye tull og feil. Må skjerpe seg.

Cazorla. 2. Veldig svak for Santi's nivå. Rævva ballmiss i forkant av Villa's 2. straffe. Sikkert bedre til neste kamp da han har fått hvile seg.

Walcott: 4. Svak. Løper mye men får lite til, latterlig at han har klippekort på frispark og cornere.

Oxlade. 6. Meget god i den omgangen han får spille før han blir skadet rett før pause. Lover bra for videre spill i sesongen.

Rosicky 6. Meget bra energi og driver spillet fremover. Veldig svak på avslutningene men alt i alt god kamp.

Giroud 5. Får et mål og spiller bra i 1. Lite å jobbe med i andre omgang.

 

Wenger. 1. Forferdelig deprimerende å se 0 forsterkninger i stallen. Burde vel ha gjort det 3.byttet i.la. kampen for en sliten Wilshere. Håper han føler seg presset nok til å handle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...