Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama var utro flere ganger på ferie - tilga henne, men sliter med å komme meg over utroskapen


Anbefalte innlegg

for å lage en lang historie kort så har dama vært utro når hun var på ferie, hun kom hjem og fortalte det til meg, jeg tilga hun. for noen uker siden så leste jeg igjennom meldingene hennes og fant ut at hun hadde vært utro flere ganger under ferie oppholdet, jeg konfronterte hun og hun sa at hun trodde jeg ville gå fra henne hvis hun fortalte hele sanheten. jeg tilga henne igjen og sa at jeg trenger å se fra henne sin side at hun vil ha meg eller så vil ikke dette fungere. i dag sliter jeg med å komme meg over utroskapen og jeg er utrolig utrygg på hennes lojalitet.

​hva bør jeg gjøre?



Anonymous poster hash: a4f6e...74c

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta deg en lang pause der du tenker godt over hva du vil fremover. Da får du nok bedre innsikt i om du faktisk klarer å gå tilbake og leve som før. Men husk at du må takle det helt, og ikke bare "litt". Greit nok at du kan komme over det etter tid, men husk at en slik bakting som ligger der som en plage vil legge til rette for mange andre problemer og i tillegg forsterke/blusse opp den minste ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ta deg en lang pause der du tenker godt over hva du vil fremover. Da får du nok bedre innsikt i om du faktisk klarer å gå tilbake og leve som før. Men husk at du må takle det helt, og ikke bare "litt". Greit nok at du kan komme over det etter tid, men husk at en slik bakting som ligger der som en plage vil legge til rette for mange andre problemer og i tillegg forsterke/blusse opp den minste ting.

ting blusse opp allerede som det egentlig ikke er noe å være forbannet på.. jeg skjønner hva jeg må gjøre ;(

Endret av Superbia
Lenke til kommentar

det som gjør mye mer vanskelig er at hun aldri snakker om hva henne synes og hva hun føler. hun har gjort det kun en gang og det var når jeg ferska henne med meldingene.

så det her er hva jeg kommer til å gjøre, jeg later som ingenting og puler henne så mye jeg kan før jeg dumper henne. sexen er utrolig og det er begrunnelsen for hvorfor jeg venter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Eksen min var utro, og jeg bestemte meg for å bli i forholdet KUN for erfaringens skyld. Jeg skulle se om det var mulig å komme seg over det med tid, slik at jeg visste bedre til neste forhold.

 

Jeg holdt ut i et halvt år til, men hver gang jeg ikke visste hvor hun var eller hva hun gjorde, tenkte jeg hun pulte på andre. Inntil hun var utro, gjorde det meg ingenting at hun var ute eller gjorde hva hun ville, siden jeg aldri tenkte hun kom til å gjøre noe. I etterkant var det umulig å ikke tenke det med mindre jeg var med henne.

 

En gang utro, alltid utro.

 

Like greit å holde seg singel og høvle over flere enn å forholde seg til en og samme dame før man er over 30. Oddsene for å finne seg ei jente som møter dine 'krav' og samtidig er fullstendig mentalt til stede før de er i alderen hvor de vil bosette seg og stifte familie er minimal.

 

Ikke spesielt positiv måte å se på saken, kanskje, men det funker utmerket for meg. No attachments, nothing to lose.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Optimalt er det ikke, men der ikke nødvendigvis en stor sak dersom det kun var sex og hun ikke elsker en annen.

 

Du kommer aldri til å være i et forhold der du er 100% sikker på at hun ikke puler litt her og litt der, med andre ord kan du aldri igjen være i et forhold dersom du først legger ut på denne smale stien.

 

Dette er bare bagateller sammenlignet med at hun elsker en annen som hun kontinuerlig treffer bak din rygg.

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

for å lage en lang historie kort så har dama vært utro når hun var på ferie, hun kom hjem og fortalte det til meg, jeg tilga hun. for noen uker siden så leste jeg igjennom meldingene hennes og fant ut at hun hadde vært utro flere ganger under ferie oppholdet, jeg konfronterte hun og hun sa at hun trodde jeg ville gå fra henne hvis hun fortalte hele sanheten. jeg tilga henne igjen og sa at jeg trenger å se fra henne sin side at hun vil ha meg eller så vil ikke dette fungere. i dag sliter jeg med å komme meg over utroskapen og jeg er utrolig utrygg på hennes lojalitet.

 

​hva bør jeg gjøre?

 

Anonymous poster hash: a4f6e...74c

 

Sanksjoner:

Ta en pause i forholdet.

Demonstrer at hun ikke kan være utro uten at det får alvorlige konsekvenser.

 

Deretter er det to muligheter:

-Dere blir sammen igjen, og det er mindre sjanse for at hun er utro

-Dere blir ikke sammen igjen, og du vet at dere ikke passet sammen i utgangspunktet

Lenke til kommentar

Kjærlighet er vilkårsløs, dersom dette kommer imellom har du ikke elsket.

 

Når du elsker noen gjør du nettop det om du så får en tilhenger med hestemøkk i retur.

 

Du kommer langt med positive tanker og tilgivelse. Å spørre andre om råd er det siste du bør gjøre. Det er ditt liv ikke andres.

 

Du kommer aldri til å treffe et menneske som til ett eller annet tidspunk ikke kommer til å skuffe deg. Mennesker gjør feil, slik er det.

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du får sette deg alene på en fjelltopp med verdigheten i behold og se ned på alle andre.

Tror nok den fjelltoppen er godt besøkt. Elsker du noen er du ikke utro, og er noen utro er det faen ikke verdt å samle på. Kall det en bagatell at man har sex sammen, for de aller fleste er dette det mest personlige du kan gjøre sammen.

 

Kjærlighet er så ABSOLUTT ikke uten vilkår, de fleste oppegående som har vært i lengre forhold, og også opplevd å elske noen, vet at dette må man jobbe med.

Lenke til kommentar

Poenget var at dersom verdighet er det viktigste, kan du ikke ha med noen som helst å gjøre. Alle vil tidvis by på skuffelser eller svik. Enten må man tilgi eller sitte ensom på en fjelltopp.

 

Du kommer til å gå tom for folk før du finner noen som er perfekt.

 

Ekte lykke finnes kun i øyeblikket. Ved å henge seg opp i fortid eller fantasere om fremtid, går man glipp av alt.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Optimalt er det ikke, men der ikke nødvendigvis en stor sak dersom det kun var sex og hun ikke elsker en annen.

 

Du kommer aldri til å være i et forhold der du er 100% sikker på at hun ikke puler litt her og litt der, med andre ord kan du aldri igjen være i et forhold dersom du først legger ut på denne smale stien.

 

Dette er bare bagateller sammenlignet med at hun elsker en annen som hun kontinuerlig treffer bak din rygg.

Selv om ingen av delene er å foretrekke er dette helt sant. Hele grunnmuren i forholdet faller sammen og alt som er blitt sagt og gjort trekkes i tvil. Så begynner man f.eks å lure på den gangen hun sa hun skulle til en venninne egentlig var et skalkeskjul for å gå bak ryggen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...