Gå til innhold

The Humble Origin Bundle. Betal hva du vil for Dead Space 3, Mirror's Edge, Burnout, Medal of Honor m.fl. + Battlefield 3, The Sims 3 for litt ekstra.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sykt bra tilbud dette ja, kjøpte alle sammen med engang,

Husam: Dlc'ene er ikke med i pakken nei, men går vell greit og spille det uten dem?

 

Det vet jeg ikke, men de nyere EA-spillene jeg har forsøkt har som oftest vært relativt tomme skall hvor det meste av innholdet må kjøpes separat. Dette gjelder ikke bare EA, men stort sett alle aktørene som er store nok til å lage spill for massemarkedet. I tillegg er dagens AAA-spill så godt som alltid utrolig langt unna min smak.

 

Jeg tviler på at dette er verdt prisen for en pils, men det er det selvsagt mange som er uenig i... :)

Lenke til kommentar

Sykt bra tilbud dette ja, kjøpte alle sammen med engang,

Husam: Dlc'ene er ikke med i pakken nei, men går vell greit og spille det uten dem?

 

Singleplayer på bf3 er ikke verdt 30 kr og multiplayer er det jo mulighet til, men det er 5 ekstrapakker så det er veeeeeeeeldig mye du går glipp av blant annet en hel haug av våpen :p

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

 

Singleplayer på bf3 er ikke verdt 30 kr og multiplayer er det jo mulighet til, men det er 5 ekstrapakker så det er veeeeeeeeldig mye du går glipp av blant annet en hel haug av våpen :p

 

Men hvor viktig er det når man spiller med andre i omtrent samme situasjon? Som jeg regner med det blir noen av med 1,3 millioner nye spillere? (selv om selvsagt ikke alle pakkekjøpere vil spille BF3)

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...