Gå til innhold

Bør jeg avbestille GTA V til PS3?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har forhåndsbestilt Grand Theft Auto V til PS3 og lurer på om det er best og avbestille og vente til PS4 kommer ut og bestille spillet til 4'ern? det jeg er redd for er nedsatt grafikk for at PS3'en skal kunne klare og kjøre det, og kanskje den har problemer selv da, slik som med Battlefield 3 og GTA IV...

 

jeg har forhåndsbestilt på Elkjøps butikk i Tromsø vet dere om jeg kan avbestille det der?

 

håper på svar og forståelse for min frykt for dårlig ytelse og grafikknivå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bekreftet at det er PS3 versjonen av spillet som vises frem i gameplay traileren av GTA5. Trur absolutt at det vil komme en PC versjon av GTA5 og Rockstar ville tjent ett søkklass med penger på å slippe ut en 1080p versjon av spillet til Xbox One og PS4 også senere.

 

Vet selv at selvom jeg SKAL ha det til Xbox 360 UANSETT så om det kommer til PS4 / Xbox One senere så kjøper jeg det lett på nytt. Grunnen til foresten at jeg SKAL ha det nå er at jeg har hørt på ryktene om GTA5 siden før første trailer og syns 2 år er NOKK tid å vente. 17 September så venter jeg ikke ett sekund lenger uansett om dem dagen etter sier at det kommer til både PC/Xbox One og PS4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Jeg har forhåndsbestilt Grand Theft Auto V til PS3 og lurer på om det er best og avbestille og vente til PS4 kommer ut og bestille spillet til 4'ern? det jeg er redd for er nedsatt grafikk for at PS3'en skal kunne klare og kjøre det, og kanskje den har problemer selv da, slik som med Battlefield 3 og GTA IV...

 

jeg har forhåndsbestilt på Elkjøps butikk i Tromsø vet dere om jeg kan avbestille det der?

 

håper på svar og forståelse for min frykt for dårlig ytelse og grafikknivå :)

 

GTA V er foreløpig kun annonsert offentlig på PS3 og Xbox 360 og det er da naturlig å tro at de er utviklet med basis i disse to konsollene. Man kan kanskje også tenke at det er laget med basis i PS3 ettersom det er bekreftet at det er på PS3 de kjører in-game scenene i trailere o.l. Jeg ville absolutt ikke være redd for at det ikke vil kjøre bra. Jeg vil heller tro det kommer til å kjøre noenlunde likt på de nye konsollene, men da med bedre grafikk.

Lenke til kommentar

Er det flere som får lag i gta IV? F.eks hvis jeg får et par politibiler etter meg eller kjører fort? Har en ps3 slim den står kjølig og tvn er bedre en nok til og brukes til spilling

 

GTA-serien har alltid vært noe "hakkete" siden GTA3, hvertfall på konsoll. Ingenting i veien med PS3-en din. Kan neppe forvente fantastisk flyt i 5-ern heller, men moro skal det nok bli uansett.

Lenke til kommentar

Ja du burde avbestille. Og legge vanen med å forhåndsbestille ting på hylla.

Hva er i det hele tatt vitsen med å kjøpe noe før du i det hele tatt vet hvordan kvaliteten er på produktet? Det er jo ikke slik at du risikerer å måtte vente noe mer en maksimalt 4-5 dager etter utgivelse om du bestiller fysisk kopi fra en eller annen nettbutikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dummeste jeg noen gang har hørt. Om du ikke forhåndsbestiller så kan du sitte igjen på releasedagen uten spill, mens alle du kjenner sitter hjemme og spiller. Ikke noe jeg ønsker at noen skal gå gjennom når det kommer til GTAV.

 

Du kan fint ende opp uten spill på releasedagen selvom du forhåndsbestiller også, ofte ting blir facka opp av posten eller av andre grunner.

 

Jeg vurderer å forhåndsbestille i det håp om å faktisk få spillet dagen før, dog eneste butikken jeg stoler på(gamezone) er for dyre til at jeg gidder dette.

Lenke til kommentar

Hva er i det hele tatt vitsen med å kjøpe noe før du i det hele tatt vet hvordan kvaliteten er på produktet? Det er jo ikke slik at du risikerer å måtte vente noe mer en maksimalt 4-5 dager etter utgivelse om du bestiller fysisk kopi fra en eller annen nettbutikk.

 

Du MÅ kjøpe noe for å finne ut kvaliteten på et produkt. Om du ikke liker det, er det bare å sende det tilbake. Dessuten skal det godt gjøres at kvaliteten på GTAV kommer til å bli dårlig.

Xbox360 takler ikke gta4 så det frister ikke meg gta5, er det slik for ps3 også?

 

Tull. Begge konsollene takler GTAIV fint, og de kommer til å takle GTAV også.

 

Du kan fint ende opp uten spill på releasedagen selvom du forhåndsbestiller også, ofte ting blir facka opp av posten eller av andre grunner.

 

Jeg vurderer å forhåndsbestille i det håp om å faktisk få spillet dagen før, dog eneste butikken jeg stoler på(gamezone) er for dyre til at jeg gidder dette.

Kommer ikke spillet i posten, så drar du på kjøpesentret og kjøper det der, og sender det du får i posten i retur. Du har i det minste en ekstra forsikring på at du har spillet til release om du forhåndsbestiller.

Lenke til kommentar

 

Du MÅ kjøpe noe for å finne ut kvaliteten på et produkt. Om du ikke liker det, er det bare å sende det tilbake. Dessuten skal det godt gjøres at kvaliteten på GTAV kommer til å bli dårlig.

 

Nei, du kan prøve det hos noen andre. Du kan også lese en anmeldelse, dog er ikke utfallet av sistnevnte nødvendigvis det samme som man selv mener om produktet.

Ang. din siste påstand: Titanic kunne vist synke likevel.

Lenke til kommentar

Nei, du kan prøve det hos noen andre. Du kan også lese en anmeldelse, dog er ikke utfallet av sistnevnte nødvendigvis det samme som man selv mener om produktet.

Ang. din siste påstand: Titanic kunne vist synke likevel.

Uansett hva noen andre måtte si om GTAV så VET jeg med 110% sikkerhet at jeg kommer til å ha mange timer fremfor meg med god underholdning. Derfor forhåndsbestiller jeg.

 

Når det kommer til andre spill, som f.eks Assassins Creed Black Flag så avventer jeg til nærmere release når jeg har fått litt mer informasjon (reviews etc). Uansett så har jeg aldri forhåndsbestilt noe som helst som jeg har angra på.

 

En annen ting med å ''prøve det hos noen andre'' er at mange spill blir bedre først når du er en del ute i spillet. Litt som TV serien The Wire (kan virke kjedelig i begynnelsen, men er en av de beste seriene noensinne). Dette gjelder spesielt spill som er så store som GTAV, der du kan spille i 50 timer og fortsatt ha halve spillet igjen å fullføre.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...