mimmimor Skrevet 13. august 2013 Skrevet 13. august 2013 Slik ser brødet ut jeh ønsker og lage. Mine ser overhode ikke slik ut for å si d slik.
Dr. Brodsky Skrevet 13. august 2013 Skrevet 13. august 2013 Prøv psilocybes eltefrie brød. Jeg har i hvert fall hatt stor suksess med det. 1
mimmimor Skrevet 13. august 2013 Forfatter Skrevet 13. august 2013 Du knar ikke deigen etter den er hevet en natt..... bare rett i form og heving i en time.
Dr. Brodsky Skrevet 13. august 2013 Skrevet 13. august 2013 Ja, den er ganske seig og klissete, så det er ikke så mye å kna på egentlig. Bare heller den rett i form.
mimmimor Skrevet 13. august 2013 Forfatter Skrevet 13. august 2013 Prøvd og heve den i forma overnatta og steke den på morgenen?
mimmimor Skrevet 13. august 2013 Forfatter Skrevet 13. august 2013 Tuuuuusen hjertelig takk!!! Dette skal prøves. Håper jeg får d til!
Flin Skrevet 13. august 2013 Skrevet 13. august 2013 Som det nevnes er det viktig å la det heve ordentlig. Det er også viktig at du ikke lager for tung deig, ikke bruk for mye mel. Det finnes også ting du kan ha i brødet for å få det til heve, jeg har foreksempel litt bakepulver i mine bakeverk og det bidrar til at det hever litt ekstra. Beer-bread fra foodwishes.com er et veldig godt brød og det ble veldig luftig. Han snakker også litt om å bake brød, anbefaler å sjekke det ut.
ahpadt Skrevet 13. august 2013 Skrevet 13. august 2013 Som nevnt er det spesielt viktig å ikke bruke for mye mel. Bruker du mye ekstra mel når du behandler deigen så har du i utgangspunktet endret oppskriften. Du vil da aldri få det beste resultatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå