Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4

Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som har bestilt ps4 på Gamestop, skriv litt på facebooksiden deres om prisøkningen deres. Jeg synes de burde gjøre som andre kjeder å gi oss den for den prisen vi fikk oppgitt i butikk.

Skrevet

Noen som vet om det finnes butikker som har bestilt opp PS4 bundler?

eks. "PS4 Killzone Mega Bundle" eller AC4 bundlen etc? (kan ikke finne en eneste norsk butikk som har dette)

Skrevet

Tror nok man må stå noen timer i kø for å skaffe seg en PS4 i butikk. De fikk langt mindre enn de hadde forventet.

Ja. Så sant ikke Ludostore endrer på statusen på min bestilling innen den 28, står jeg selv i den køen....

Skrevet

Ja. Så sant ikke Ludostore endrer på statusen på min bestilling innen den 28, står jeg selv i den køen....

Hva mener du? Om du har fått bestilt og bekreftet så er du vel så godt som sikret.

Skrevet

Hva mener du? Om du har fått bestilt og bekreftet så er du vel så godt som sikret.

Joda, men jeg føler meg 100% sikret når jeg ser dato på levering der....Tror også jeg vil få de fra Ludostore den 29, men man vet aldri... Skeptisk av natur! :)

• Liker 1
Skrevet

Eg har endå ikkje bestilt :/ Og eg som skulle ha meg ps4 på relase :(

Kva slags side burde eg bestille på no for å få den fortast mogleg? Noken tips.

Eg trur eg bestiller på nettbutikk, så møter eg i tillegg opp om morgonen på den lokale experten og satsar på at dei får inn eit par :D

Skulle eg få tak i ein i butikken, kan eg då avbestille den på internett viss den ikkje er sendt? :p

Skrevet (endret)

Så da er det egenlig bare å bestille med en gang, og i tillegg prøve å få tak i over disk. Skulle eg få tak i over disk berre avbestiller eg den eg bestilte på internett :)

Edit: Noko meining om kva slags nettstad som leverar raskast?

Endret av Rasmus111

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...