Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Anabole Steroider v.2


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg skal ta anabole steroider, men jeg vet ikke hvilket legemiddel jeg skal bruke eller hvor mye jeg skal ta.

 

Vær så snill og hjelp meg.

 

Jeg er livredd for at jeg overdoserer eller skal bruke det feil og fucke opp hele kroppen.

 

Vær så snill og hjelp meg og la tråden forbli åpen!

 

 

 

La meg begynne med å beklage ovenfor mod og ev. andre som måtte føle seg støtt av posten min.

 

La meg bare si det med en gang at jeg er på permanent opphold i Thailand. Jeg har ikke tenkt til å tilegne meg anabole steroider på ulovlig vis eller svartemarkedet eller noe lignende. Dette er lovlige reseptbelagte midler jeg har/vil få på resept av min lege her i Thailand.

 

På så måte forventer jeg at moderator la denne tråden stå åpen. Det er tross alt hva helseforumet er til for. Jeg er rådvill og trenger hjelp til hvordan jeg skal bruke dette legemiddelet.

 

Vær så snill og hjelp meg. La tråden stå åpen!

 

Grunnen til at jeg velger å spørre dere, i stedet for å gå rett til legen er at jeg vil ha flere synspunkt på saken. Jeg stoler på legen min i Thailand, allikevel føler jeg at det kan være områder av manglende kunnskap på hans part som gjør at jeg søker dere om råd.

 

Så, for å reiterere:

 

- All Anabolt Steroid vi diskuterer i tråden her skal tilegnes på lovlig hvis og skal brukes av meg, og kun meg.

- All bruk av disse steroidene foregår i utlandet, på lovlige klinikker hvor jeg får hjelp til å sette brukerdosene.

- På inget punkt vil jeg anbefale folk der ute til å ta anabole steroider. Dette er et bevisst valg jeg har foretatt meg på egenhånd etter flere års erfaring med trening og kosthold. Jeg er godt voksen, vel forbi puberteten og vil bare si det så det er sagt: Det er sterkt frarådet å bruke anabole steroider. Dette skal bare gjøres dersom du har særskilt behov for det, underbygget med en medisinsk tilstand.

-Sist men ikke minst. Denne tråden gjelder mitt bevisste valg til å ta anabole steroider. På inget tidspunkt eller sted må du forvirre det med anabole steroider til ditt eget bruk.

 

Sånn, da håper jeg det er sjelefred i moderatorsjela, sånn at vi endelig kan få diskutert riktig bruk av dette legemiddelet som jeg så sårt trenger.

 

 

 

 

 

Valgte å poste denne på helseforumet slik at ev. folk med erfaring kan komme inn og poste som anonym.

 

Først litt om meg:

Jeg er en mann som har passert 30.

Jeg har trent rutinemessig og målbevisst i litt over 5 år nå.

Jeg er ufornøyd med resultatene på gymmen. Føler at jeg vil ha litt mer pump, se bedre ut og kanskje bli litt større og fastere i fisken.

 

Rent helsemessig er det ingenting i veien med meg. Jeg spiser sunt og variert. Har et godt kosthold, god helse og er ellers flink med å ta vare på meg selv. Er på årlig helsesjekk hos legen, tar vitaminene mine osv.

 

 

Men så er det kommet til det punkt i livet hvor jeg føler fysikken svikter meg litt. Etter å ha både hørt og sett andre som meg, personer i lignende situasjoner som har nytt veldig godt av litt hjelp, litt kosttilskudd, så tenker jeg at det kan være en fin ting for spesielt meg som er så rutinert med å trene og sånt.

Det som gjenstår er å finne det riktige middelet for meg. Hvilke alternativer har jeg. Hvilket middel kan være godt for mitt brukt. Hva og hvordan skal det brukes?

Hvor skal jeg begynne?

 

Dette er ting jeg gjerne vil ha hjelp med.

 

Så vennligst skyt inn dersom du har noen råd, og hvis du trenger noe mere info om meg så er det bare å spørre :)

Anonym poster: 2f507ad16950837ab4a34886efa7bf36

 

Dersom moderator fortsatt har et problem med tråden ber jeg dem om først å ta kontakt med meg. Jeg kan underbygge påstandene mine, jeg har referanser her i thailand og kan vise til reelt medisinsk behov ved etterspørsel.

 

Anonym poster: 2f507ad16950837ab4a34886efa7bf36

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke preparater finnes og hva er forskjellene på de?

 

Tydeligvis inneholder alle legemiddelene anabole steroider men er det noen forskjell på de forskjellige preparatene og i så fall hva/hvilke?

 

Også lurer jeg litt på prosessen med å starte en syklus som de sier.

Det er på en måte du tar bolet også er det debuff-- eller noe sånt. Hva går det ut på? Anonym poster: 2f507ad16950837ab4a34886efa7bf36

Lenke til kommentar

Hvis det er sant at du har fått middelet av legen så ligger det vel laboratorieprøver og en diagnose til grunn og da får du også oppfølging av legen.

 

Sjekket du lisensen til legen eller hadde han hettegenser ?

 

Tenk deg godt om nå. Det å holde seg i form er helt ok, men å bruke steroider ved kompenserende megareksi er å gå motsatt vei og ødelegge kroppen. Det er ikke verdt det og kommer heller aldri til å bli det. Hormonene dine må være i balanse for at psyken skal fungere slik den skal, og roter du med dette kan det gå riktig så galt. Mye bedre å ta problemet med roten sammen med f.eks en psykolog. Fortsetter du slik du tenker nå blir det aldri nok, og det er sykelig. Stopper du dette før du begynner med doping kommer du utvilsomt best ut av det.

Lenke til kommentar

Til TS:

 

Dra til Thailand, Mexico eller annet land hvor det er lovlig, der du både kan få ordentlig oppfølging av lege iløpet av kuren og kan få ekte steroider.

 

Hvordan står det til styrkemessig? lurt å ha bekket 200 i mark/bøy samt. 140 i benk mtp. belastning på sener osv.

 

Har du ikke råd/tid til å dra til Thailand samt. ikke har grunnstyrken jeg nevnte men likevel er dead-set på steroider vil det mest standard svaret være at du bruker 250-500mg test e (testosterone enanthate) i uka over tolv uker samt. noen form for pct uke 13-15, finnes ikke noe fasitsvar egentlig.

Lenke til kommentar

Antyder du at havregryn og helmelk gir samme resultater som AAS?

Jeg antyder vel at kosthold og kalorioverskudd er mer effektivt for å øke kroppsmasse, som det ser ut som om målet til TS er. For mange vil det være et bedre valg enn steroider, men for all del. TS kan gjøre som han vil, og det er godt mulig at det vil være mer effektivt for ham.

Lenke til kommentar

Leste først førstepost ferdig nå, Thailand ehh??

 

Ta kontakt med en lege som snakker bra engelsk å forklar situasjonen din.

Jeg antyder vel at kosthold og kalorioverskudd er mer effektivt for å øke kroppsmasse.

Sett at kosthold, søvn og kalorioverskudd er i boks vil han kunne forvente 3x+++ bedre framgang i alt med steroider, trist men sant.

Lenke til kommentar

Leste først førstepost ferdig nå, Thailand ehh??

 

Ta kontakt med en lege som snakker bra engelsk å forklar situasjonen din.

 

Sett at kosthold, søvn og kalorioverskudd er i boks vil han kunne forvente 3x+++ bedre framgang i alt med steroider, trist men sant.

 

Dette er en framgang som fører til tilbakegang andre steder. Man kan lure seg selv, men man lurer ikke kroppen.

Lenke til kommentar

Dette er en framgang som fører til tilbakegang andre steder. Man kan lure seg selv, men man lurer ikke kroppen.

Kilder på dette? så lenge man ikke overdriver og er flink med pct vil man kunne være av og på steroider i flere år for så og få tilbake vanlige verdier når man stopper helt, samtidig som man får tilbake kroppen man hadde før man startet med steroidoer.

Lenke til kommentar

Som sagt i førstepost har jeg godt kosthold. Jeg har gode rutiner for trening osv.

Det eneste er at jeg føler meg langt mer sliten og mye fortere under treningen. Tar lengre tid på restitusjon, noe som generelt går over til at jeg er mere slapp i hverdagen, etter trening og generelt. Var til legen hos utredning, og han kunne gjennom blodprøver konstantere uvanlig lavt nivå av testosteron i blodet. Derfor ble jeg anbefalt å starte dosering, men skeptisk som jeg er ville jeg heller forsikre meg om hva det er jeg gjorde før jeg begynner med dette. Derfor er jeg her og spør jeg dere nå.

 

Så jeg ber samtlige av trådens brukere ha forståelse for min medisinske tilstand og slutte med harseleringen! Det er ikke noe morro å få slike utsagn kastet etter seg når jeg ikke kan noe for det allikevel.

 

Anonym poster: 2f507ad16950837ab4a34886efa7bf36

Lenke til kommentar

Da lar du legen din styre dette slik at du unngår skade, og ikke dette forumet. Hele settingen rundt dette når du ber om dosering på et eller annet du har funnet tak i, gud vet hvor, så lukter det misbruk og selveksperimentering lang vei.

 

Det er ingen her som mener å herse med deg, vi prøver å hjelpe deg, for det du er i ferd med å gjøre er farlig hvis det ikke blir gjort rett med kvalitetssikrede medikamenter av mennesker som har kompetanse på det utover det du finner på en tvilsom gym.

Lenke til kommentar
Jeg er ufornøyd med resultatene på gymmen. Føler at jeg vil ha litt mer pump, se bedre ut og kanskje bli litt større og fastere i fisken.

 

Dette sitatet viser at du ikke er egnet til å gå på steroider enda. Du kan ta alle anabole steroidene i verden og ikke ha noen fremgang om du ikke spiser og trener riktig og disiplinert nok. Om du skal ta steroider for å gjøre det lettere for deg å få gains, har du fullstendig misforstått AAS' funksjon i kroppen.

 

'Pump' er når du under trening får økt blodtilførsel til musklene og de blir dermed "blåst opp". Dette ser man mest under volumtrening med middels tunge vekter, mange reps og mange sett.

 

At du vil bli "fastere i fisken" gjør det jo åpenbart at du ikke vet hvordan du skal legge om kostholdet ditt for å oppnå en fastere kropp. Steroider vil IKKE gjøre deg strammere, kun større. Det er stoffer som clen og cytomel du kan ta for å øke forbrenninga, men om du ikke har kostholdet på plass, er det bare å drite i det.

 

Om du vil øke i masse, er det mange steroider du kan ta, og enda flere kombinasjoner av dem. Derfor kunne det vært greit om du spesifiserer hva du vil oppnå til hvilken risiko, for ingen steroide kommer uten risiko. Vil du ta tabletter, kan du kjøre dbol eller anavar, hvorav den sistnevnte er mild. Merk deg at alle orale steroider vil være til (stor) påkjenning for leveren din.

 

Om du skal sette sprøyte og bare vil øke i masse på raskest mulig tid, kjør test/tren. Merk deg at du sannsynligvis må venne deg til å gå uten sex i tiden du er på steroider, og kanskje tilogmed under PCT også. Mange steroider dreper sexlysten og gir deg midlertidig impotens (med unntak av test), så dama di får finne på noe annet i månedene du er på kur.

 

Selv har jeg aldri tatt steroider, men jeg leser enormt mye om det (de fleste som trener mye har vurdert steroider en eller annen gang), noe du burde gjøre selv. Du bør ha en tilnærmet cyclopedisk viten om stoffet du planlegger å ta før du tar det, så å lese samtlige artikler og faktasider om stoffet noen mnd i forveien er absolutt å anbefale.

 

NB: Om du bestemmer deg for å ta steroider, er det ingen vei tilbake. Nå tenker du "jeg er mentalt til stede og vil ikke ende opp med å misbruke dette over lengre tid", men det kan jeg allerede GARANTERE deg at du gjør.

 

Når du har begynt på AAS, vil du merke en brå økning i styrke, god økning i masse og du vil føle deg som en konge. Med en gang du er ferdig med en kur, vil du se at musklene forsvinner litt (vanlig i samtlige kurer), du vil dabbe av litt i styrke og du er ikke lenger like fornøyd, samtidig som du sitter igjen med aftermath fra steroidene. Du går tilbake til treningssenteret uten å være på steroider, og da har du plutselig mye mindre kapasitet og styrke enn du hadde sist, og du får ikke synlige gains fra dag til dag lenger. Derfor bestemmer du deg for å hoppe på en ny cycle igjen.

 

I tillegg kan jeg fortelle deg at når du når det du nå anser som din ideelle kropp og blir ripped, så vil du ikke føle en selvtilfredshet som du ellers ville gjort. Du vil se deg selv i speilet, men du vil ikke føle at det faktisk er deg og din kropp du ser på, for du har tatt snarveier og jukset deg frem til målet ditt. Alt du tenker er at du ser liten ut og at du vil bli enda større.

 

Å ta steroider uten å vite hva du gjør er det absolutt mest idiotiske du kan gjøre. Du skal ikke trenge å spørre oss hva slags kur, doser eller hva stoffene gjør, dette er ting du skal vite selv.

 

Kunne forøvrig ha lastet opp et formbilde, bare så vi kan se nøyaktig hvor mye arbeid du har lagt inn i de 5 årene med trening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eloquent skriver bra her, selv om jeg er mot anabole steroider for kroppsbygging (ikke medisinsk balanserende) nettopp p.g.a bivirkningene dette har. Det er unaturlig for kroppen fordi balansen mellom katabolske og anabolske hormoner blir feil og feilregulert. Slike ting gjør man ikke uten å måtte betale dyrt for det. Når jeg sier det er bedre å snakke med en psykolog så gir jeg det best tenkelige rådet fordi det er holdningene dine som styrer dette i utgangspunktet. Har du en reell hormonsvikt så lar du legen følge dette opp over tid i tillegg til å holde seg til de avtalte doseingene for din egen sikkerhet og mentale stabilitet. Slik du tenker nå er farlig, og Eloquent er inne på essensen.

Lenke til kommentar

Jeg antyder vel at kosthold og kalorioverskudd er mer effektivt for å øke kroppsmasse, som det ser ut som om målet til TS er. For mange vil det være et bedre valg enn steroider, men for all del. TS kan gjøre som han vil, og det er godt mulig at det vil være mer effektivt for ham.

Kosthold og kalorioverskudd i seg selv er effektivt for å øke kroppsmasse, ja.. Men kombinert med steroider vil du få bedre resultater. Tror nok vi egentlig er enige, bare jeg som tok deg litt for bokstavelig i det første innlegget.

Lenke til kommentar

Den klare konklusjonen her er at steroider (i denne sammenhengen) ikke er bra for deg, og du er en idiot om du prøver.

 

En ting jeg kan love deg er at ditt valg om å ta steroider kommer til å ha enorme negative effekter, både psykisk og fysisk, i lang tid fremover.

Du kommer en dag til å angre på at du gjorde det, og den dagen kommer du sikkert til å være mye mer miserable enn det du er nå. Du kunne oppnådd det samme uten slike konsekvenser om du bare hadde spandert litt viljestyrke.

 

Det er egenlig ikke så mye mer å si. Det er lite her i livet du får gratis, og det du far gratis, må du ofte betale for senere på en eller annen måte. Steroider er intet unntak, og mange innser at de i utgangspunktet ikke hadde råd til å ta konsekvensene psykisk/fysisk.

 

 

Jeg ser for meg at denne tråden ender opp låst snart uansett.

 

Moderatormelding

Anabole steroider er ulovlig i Norge, og diskusjon og tips om bruken av dette bryter dermed med retningslinjene til forumet. Tråden stenges.

 

Den lille "disclaimeren" din har egentlig rent lite å si, siden vi følger forumregler her (og lov).

 

 

 

 

Så ikke vær en idiot, stay clean!

Endret av MartN H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...