Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Betatt/Lyst å ha sex med søsteren min.


Anbefalte innlegg

Jeg vet at dette er litt sykt, men igår sov jeg. Plutselig våkna jeg av en full søster som skulle legge seg ved siden av meg (moren min var borte så jeg sov på rommet hennes, bedre seng) Hun lå der kun iført truse, og jeg ble helt vill av meg.

 

Jeg befølte den deilige rumpa samtidig som jeg runka, men etter jeg gjorde det har jeg angret sykt mye.

 

Jeg tenker hele tiden på om hu ferska meg. Anonym poster: ab7eedce429a50952dd40b5ece5a9920

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke kun tabu, det er en kriminell handling.

 

Straffeloven p. 198 sier: Samleie med bror eller søster straffes med fengsel i inntil 1 år. Personer under 18 år skal ikke straffes.

 

Du sier ikke noe om alder, så jeg mener ikke å hive en "dom" etter deg, men det kan være greit å vite. Snakk med noen om det... Få deg av de tankene. Finn noen bilder av jenter på nett i stedet du kan se på.

 

I tillegg til å være kriminelt, er det noe som kan ødelegge forholdet dere i mellom livet ut. Verdt å tenke over.

 

(Et lite tips? Lag deg en regel om at hver gang du tenker på henne, så tenker du på en naken 90-åring i stedet. Det får deg på andre tanker relativt raskt.)

Endret av magnusalex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

men det tenner meg ekstra at det er i familie, rett etter at jeg runka igår gikk de tankene fort over.

 

For å si det sånn, jeg er rimelig sikker på at du kommer til å angre umiddelbart etter at du eventuelt har satt fantasiene dine ut i live/du blir tatt. Da har du gjort det, og må leve med det for resten av livet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

For å sette dette på spissen; Det er alltid godt og varmt å pisse i buksa, men etter ei lita stund, blir det kaldt veldig kaldt og illeluktende!! ;) Hold tankene dine for deg selv, sliter du med dette, så vil jeg anbefale deg å tak kontakt med proffesjonell hjelp til å bearbeide disse.

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Mulig jeg er litt spesiell, men dette syns jeg er en lov som er helt hål i hodet. Så lenge man ikke produserer barn, så ser jeg ikke noen grunn til å la selve sexen i mellom 2 personer (frivillig og lyst, samt lovlig alder) være en kriminell handling.

 

Aye, det er en sånn morallov. Jeg tviler sterkt på at noen har blitt straffet etter denne i moderne tid. Likevel, det kan jo være den på et eller annet nivå funker som incentiv mot barneproduksjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Gris!

 

Du skulle ha fjernet deg umiddelbart fra hennes seng da du våknet, og heller ha lagt deg i din egen seng når søster kom hjem. Men du valgte heller å utnytte situasjonen ved å bli liggende. Dette må ha vært seksuelt motivert siden du klår på en sovende kvinne uten hennes samtykke, og runker.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg vet at dette er litt sykt, men igår sov jeg. Plutselig våkna jeg av en full søster som skulle legge seg ved siden av meg (moren min var borte så jeg sov på rommet hennes, bedre seng) Hun lå der kun iført truse, og jeg ble helt vill av meg.

 

Jeg befølte den deilige rumpa samtidig som jeg runka, men etter jeg gjorde det har jeg angret sykt mye.

 

Jeg tenker hele tiden på om hu ferska meg. Anonym poster: ab7eedce429a50952dd40b5ece5a9920

 

Litt forvirret ..

 

La du deg i mammas seng, eller var det i din søsters seng du la deg? Er det vanlig i det huset at du ligger i mammas eller søsters seng? Synes du ikke det er litt rart at du som 19-åring gjør det?

Lenke til kommentar

Litt forvirret ..

 

La du deg i mammas seng, eller var det i din søsters seng du la deg? Er det vanlig i det huset at du ligger i mammas eller søsters seng? Synes du ikke det er litt rart at du som 19-åring gjør det?

Jeg gjør det siden sengen til morra mi er 1 år gammel, mens min er en slitt madrass fra 1998. Det er mye diggere å ligge i senga til moren min. Sover også mye bedre da. Anonym poster: ab7eedce429a50952dd40b5ece5a9920
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg gjør det siden sengen til morra mi er 1 år gammel, mens min er en slitt madrass fra 1998. Det er mye diggere å ligge i senga til moren min. Sover også mye bedre da. Anonym poster: ab7eedce429a50952dd40b5ece5a9920

 

Ok, mulig jeg er både gammel i kropp og hode, men det var bare noen stygge skurrelyder oppi her serru. Skal vi se nå, når jeg var 19 år, var jeg nesten ferdig med førstegangstjenesten, og klar til å drepe for kongeriket vårt, og mor var stolt av den flotte marinegasten sin - jeg tror hun hadde hevet meg rett ut av kåken, hvis denne soldaten hadde begynt å trekke inn til hennes sovedomene.

 

Er dette kanskje en sånn moderne måte å omgåes sitt opphav?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...