Gå til innhold

PC til meg på 11 år!


Anbefalte innlegg

HEI !!

Jeg er en gutt på 11 år som har lyst til å kjøpe en pc(mest sannsynelig en stasjonær)! Også trenger jeg en skjerm, da.

Men er det noe tips å få angående kjøpet? Har lyst å bruke den mest til å spille. Jeg vil ikke bruke noe spesielt over 5000kr (på selve pc´n)

 

Jeg og kompissen min har tenkt å starte en youtube kanal, der vi kanskje spiller litt osv... Jeg tror det blir han som redigerer. Broren min (14) har sagt at kan bygge en til meg og jeg tror han litt erfaring :wee: .

Jeg vet ikke om jeg fått med meg alt nå, så vis det er noe som burde være med, skriv det i kommentarene

 

Vennlig hilsen Vidar :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HEI !!

Jeg er en gutt på 11 år som har lyst til å kjøpe en pc(mest sannsynelig en stasjonær)! Også trenger jeg en skjerm, da.

Men er det noe tips å få angående kjøpet? Har lyst å bruke den mest til å spille. Jeg vil ikke bruke noe spesielt over 5000kr (på selve pc´n)

 

Jeg og kompissen min har tenkt å starte en youtube kanal, der vi kanskje spiller litt osv... Jeg tror det blir han som redigerer. Broren min (14) har sagt at kan bygge en til meg og jeg tror han litt erfaring :wee: .

Jeg vet ikke om jeg fått med meg alt nå, så vis det er noe som burde være med, skriv det i kommentarene

 

Vennlig hilsen Vidar :p

 

 

Av erfaring skal eg si at det kommer til å bli vanskelig å bygge ein bra pc for 5000,-, fekk min ganske rimeligt, men da kjøpte eg alle delene på Black Friday.

 

AMD funker forsåvidt like bra som Intell, selv om intell er bedre ifølge folka som har peiling :p Men gå for AMD ettersom budsjettet ditt er såpass lavt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...