Gå til innhold

7 Days 2 Die tråden


Anbefalte innlegg

Da er de på $393,718.

 

Det vil da si at når spillet kommer ut i mai 2014 så vil de ha alle ekstra tingene fra 350.000 og ned,

 

De vil nå 400.000 og det er muligheter for at det også kommer i mai 2014 men også at det kommer i en patch senere.

 

Selv syntes jeg Punkt 400.000 burde vært på 350.00 og omvendt :p

 

Og til dere som evt har tenkt og donere

LES HER:

We've Alpha some requests for some group alpha packages so here you go!

 

1.THE ALPHA BUDDIES $60 - Early Alpha Access for 2 + Beta for 2 + Finished Game for 2 + Kickstarter Backer Badge for 2 - Get 2 copies of the game! ( 10 dollar billigere en og betale 2 enkle )

 

2.THE ALPHA CLAN $120 - Early Alpha Access for 4 + Beta for 4 + Finished Game for 4 + Kickstarter Backer Badge for 4 - Get 4 copies of the game! ( 20 Dollar billigere en og betale 4 enkle )

 

7d203d858a2e0d3718e3be3767a879c9_large.jpg?1376408026

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har sett nesten alle videoer og har backet, vil ha det NÅ! hahaha

Det ser helt konge ut :D Men igjen så har jeg brent meg på spill fra kickstarter :p Men så er ikke 35 dollar så mye penger "i dass" om spillet evt skulle bli dårlig, Men jeg har sett på videone og lest mye og det ser ut som de vet hva de driver med + at jeg har spilt hundrevis av timer med Pox nora som noen av de gutta har vært med og laget, Men nesten 500.000 Dollar er mye penger og håper ikke det går til hue på dem og ødelegger spillgleden og ingame innhold :p

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

De skreiv på forum at de valgte og gi ut spillet på dagtid ( texas ) for og kunne overvåke evt feil og kræsj, istedenfor da og trykke "LAUNCH" for så og gå og legge seg uten mulighet til og rette feil.

 

Men jeg blir alltid superforvirra når jeg skal regne på tids soner, så noen som vet hvor mye klokka er i Texas nå ? og hvor mye klokka er her når det er midnatt der ?

 

Gjerne skriv svaret i "20:00" ikke PM, AM tullet xD

Lenke til kommentar

Dette er hva jeg fikk beskjed om i går.

 

Amazon Payment Kickstarter Backers - We apologize as made an error in the last post and have discovered that we can in fact get your survey data anytime. So now we will wait until at least 90% of you Alpha or greater Amazon backers have completed the survey and begin collecting and bringing your data into our system and then sending out emails with a registration key and instructions on how to register and download the game.

We are processing a lot of data and will get you all up and running as soon as possible! And for now we ask that you please do not email us as answering thousands of additional emails will prevent us from getting you the game. We ask you to be patient a little longer as we get you the game in the coming hours or days!

You stay cool! The Fun Pimps

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...