HeHauken Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) 1. Chelsea 2. Manchester City 3. Arsenal 4. Manchester United 5. Tottenham 6. Swansea 7. Liverpool 8. Everton 9. West Bromwich 10. Norwich 11. Sunderland 12. West Ham 13. Aston Villa 14. Newcastle 15. Stoke 16. Hull. 17. Fulham 18. Cardiff 19. Southampton 20. Crystal Palace Endret 14. august 2013 av HeHauken Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 http://ipad.dagbladet.no/2013/08/07/sport/premier_league/fotball/manchester_united/liverpool/28579822/ 1 Chelsea 2 Manchester City 3 Manchester United 4 Arsenal 5 Tottenham Chelsea City United Arsenal Tror jeg har med alle nå. Liten skjerm å taste på. Edit Glemte villa KREMT Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. august 2013 Rapporter Del Skrevet 16. august 2013 Tippet topp sju helt korrekt forrige sesong, her får dere fasiten nok en gang: Manchester United Chelsea Manchester City Tottenham Arsenal Liverpool Everton Swansea West Brom Norwich West Ham Sunderland Aston Villa Fulham Newcastle Southampton Cardiff Stoke Hull Crystal Palace Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Tippet topp sju helt korrekt forrige sesong, her får dere fasiten nok en gang: Manchester United Chelsea Manchester City Tottenham Arsenal Liverpool Everton Ser ut som du kommer til å ha rett 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Ser ut som du kommer til å ha rett Yes, like bra treffprosent som deg denne vinteren. Slapp av. Vi henter Lewandowski Bank av City kommer de ikke til å få. City har mye igjen å vise på bortebane, pluss at Tottenham og Adebayor har vært i god form siden arsenalsupporteren tok over. Nuvel. Er ikke særlig imponert over Chelsea denne sesongen. Jeg gjetter at etter tapet imorgen går det bare nedover for de, og de havner på en 4 plass, men vi får se. Aldri vært mindre redd for å gå inn i kamp mot United. Denne her tar vi ganske greit tenker jeg. 7 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Hadde jeg giddet kunne jeg sikkert funnet et lass med feilaktige spådommer fra deg også. Har sett et par gullkorn fra før sesongen når det gjaldt hvordan United kom til å gjøre det. Du fortjener en stemme for strebet med å lete de quotesene frem. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 Forskjellen er at jeg ikke har noen problemer med å innrømme at jeg tok grundig feil, i motsetning til deg som finner på idiotiske unnskyldninger hver gang du blir motbevist. "Lite imponerende av Chelsea. United vant fordi Arsenal-spillerne var matforgiftet. Tottenham fikk ikke bank av City, men av dommerne." 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Hvordan er det unnskyldninger? Det er harde fakta. Endret 5. februar 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2014 Hvordan er det unnskyldninger? Det er harde fakta. Oh Lord. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Hvordan er det unnskyldninger? Det er harde fakta. Vet du hva fakta betyr? Skulle gjerne sett bevis på disse faktaene du slenger rundt. Du skriver ut dine egne meninger(noe som er fullstendig lov)og kaller det fakta. Det blir feil. Du svarer sjelden på argument folk skriver til deg og kommer kun med flåsete og spydige svar tilbake. Det er ikke slikt som gir godt grunnlag for en debatt her på forumet. Endret 6. februar 2014 av Dysfuncti 2 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Litt glad for at jeg ikke skrev i denne tråden før sesongen. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) 1. United 2. Chelsea 3. City 4. Tottenham 5. Arsenal 6. Liverpool 7. Fulham 8. Swansea 9. Sunderland 10. Everton 11. Cardiff 12. West Brom 13. Norwich 14. Newcastle 15. Southampton 16. West Ham 17. Aston Villa 18. Stoke 19. Crystal Palace 20. Hull Mange som har stor tro på Hull ser jeg, meg inkludert! Ooooops. Sånn kan det (ikke) gå! Endret 7. februar 2014 av jonastra Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2014 Tør ikke tippe mer enn topp 6 foreløbig: Manchester City Chelsea Arsenal Manchester United Tottenham Liverpool ^Muligens tidenes optimist du, Professeur 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2014 Tør ikke tippe mer enn topp 6 foreløbig: ^Muligens tidenes optimist du, Professeur Så det du sier er at du enda tror United tar 4. plassen? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Var nok litt vel #optimistisk på deres vegne der. Endret 9. februar 2014 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2014 Vi heller si det var AnewZ som var optimistisk med å mene at du var optimistisk. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2014 Chelsea City United Arsenal Liverpool Tottenham Everton West Brom Swansea West Ham Newcastle Sunderland Stoke Norwich Fulham Villa Southampton Cardiff Crystal Palace Hull Tror jeg har med alle nå. Liten skjerm å taste på. Edit Glemte villa Har nå bommet relativt godt selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå