Gå til innhold

Augustfest 2013 - dandelion - ut av komfortsonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Utover at horisontlinjen ser skjev ut på "Fisketur" synes jeg at de tre siste bildene ble kjempebra! Spesielt "Storfangst", veldig fine farger!

 

Takk takk! Jeg bryr meg ikke noe særlig over horisonten når jeg er på en båt, men jeg kan se at den er akkurat skjev nok til å irritere seg over det ;)

Lenke til kommentar

Flott avslutting på augustfesten. Likte godt lyset i selvportrettet. Fargene og klarheten i storfangsten var også meget bra. :thumbup:

 

Takk for det :)

 

Og takk for en fin fest, dere! Jeg har absolutt kommet meg litt ut av komfortsonen i løpet av august. Jeg har tatt med meg kamera oftere og tatt bilder i situasjoner der jeg tidligere hadde vært for blyg til å fotografere.

 

Når jeg ser på instillingene jeg har gjort på kamera så har det ofte vært halvautomatisk, så det må jo bli et viktig punkt å øve på. Jeg er for redd jeg skal ødelegge et godt bilde med feil instillinger, men det krever jo bare trening for å få dreisen på det.

 

Jeg skulle absolutt ha postet fler enn to bilder i uken, men selvtillitten er vel neste punkt å jobbe med, for jeg syns rett og slett ikke så mange av bildene var gode nok til å bli postet her. Jeg har tatt over 1000 bilder på kameraet denne måneden, og sikkert tilsvarende på mobilen, men er bare fornøyd med et titall av disse.

 

Så jeg har mye å jobbe med, men får rett og slett bare bli flinkere til å øve og vise frem bilder for å få tilbakemeldinger av dere her på forumet :)

Lenke til kommentar

Mange flotte bilder du har her. Liker godt alle de fire du la i samletråden, men du har flere andre fine. Liker både farger, lyset og mikrokontrasten.

 

Lurte på å kjøpe en X100s i sommer, falt ned på OM-D i stedet. Sitter her og prøver å ikke høre på stemmen bakerst i hodet som sier "du burde ha kjøpt x100s, den ville gitt deg en magisk bildekvalitet".. Men så kommer jeg på at fotografen har litt å si også...

Lenke til kommentar

Et riktig flott selvportrett!

Takk takk, det er mitt aller første forsøk på selvportrett. Jeg måtte benytte det fine lyset på hytta, men så ble det litt for kjedelig å bare ta bilde av møblene ;)

 

Mange flotte bilder du har her. Liker godt alle de fire du la i samletråden, men du har flere andre fine. Liker både farger, lyset og mikrokontrasten.

 

Lurte på å kjøpe en X100s i sommer, falt ned på OM-D i stedet. Sitter her og prøver å ikke høre på stemmen bakerst i hodet som sier "du burde ha kjøpt x100s, den ville gitt deg en magisk bildekvalitet".. Men så kommer jeg på at fotografen har litt å si også...

Jeg har dessverre ikke lagt ut så mange bilder totalt i denne festen, men prøver igjen neste gang. Takk for fine ord!

Jeg var veldig usikker selv da jeg skulle bytte fra speilrefleks til noe enklere, men angrer absolutt ikke. OM-D hadde jeg siklet etter lenge, men så falt jeg plutselig pladask for x100. Bildekvaliteten er som du sier magisk, og jeg elsker det. Du har tatt helt fantastiske bilder i din augustfest, og kameravalget skal du ikke angre på, du er en god fotograf uansett utstyr ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...