Gå til innhold

Augustfest 2013 - tomsi42 - Prosjekt transport-konstruksjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du hatt med deg klatreutstyr til Tromsø? Du gir inntrykk og vinkler fra bruene som jeg aldri hadde forventet å se uten verneutstyr og skikkelig sikring. Veldig morsomt og interessant.

 

Under Tromsøbrua fra 11 august synes jeg var mektig, eller sagt som den enkle mannen jeg er. Jeg syntes bildet var dritbra :)

Lenke til kommentar

Godt fanget - fuglen gjorde susen.

Takk. Ville nok valgt et annet utsnitt uten duen.

he he, heldig med den fuglen:-) Den gjorde bildet, fint samspill mellom høylys og skygge!

Takk. Jeg så den komme mellom bropillarene til venstre utenfor bildet, så for en gang skyld var jeg klar :)

Flotte brobilder. Henger meg forøvrig på lasset her og vil fremheve den fuglen.

Takk.
Lenke til kommentar

Oi, her har det skjedd mye, ser jeg.

 

"Tromsøbroa" som du postet 12. August ble veldig lekkert! Flotte linjer, dyp og atmosfär.

Også de du postet 13., 14. og 20. August er helt fantastiske.

Takk. Mest posting - det var mye å velge i fra Tromsø-turen. Og det passet bra; da det har vært lite tid til fotografering ;)

Her var det mye pent, Tom! Jeg likte også det med fuglen veldig godt.. :)

Takk.
Lenke til kommentar

Har du hatt med deg klatreutstyr til Tromsø? Du gir inntrykk og vinkler fra bruene som jeg aldri hadde forventet å se uten verneutstyr og skikkelig sikring. Veldig morsomt og interessant.

 

Under Tromsøbrua fra 11 august synes jeg var mektig, eller sagt som den enkle mannen jeg er. Jeg syntes bildet var dritbra :)

Takk.

 

jeg har ikke hatt med hverken klatreutstyr eller helikopter. Småsko holdt lenge. Trikset er å finne de fornuftige stedene å stå, kombinert med lange brennvidder der det er nødvendig.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Uffda...synd når skvulpelyden blir borte i trafikk-støy, og her gjelder vel det samme med flakselyden..lurer på hva den har der å flakse etter forresten, ...den holder seg nå i solen i hvert fall. Godt fanget.

 

 

Det siste bildet viser nok noen mektige betong-konstruksjoner..det er nå litt kaldt da, i hvert fall ikke småkoselig idyll....

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Uffda...synd når skvulpelyden blir borte i trafikk-støy, og her gjelder vel det samme med flakselyden..lurer på hva den har der å flakse etter forresten, ...den holder seg nå i solen i hvert fall. Godt fanget.

 

 

Det siste bildet viser nok noen mektige betong-konstruksjoner..det er nå litt kaldt da, i hvert fall ikke småkoselig idyll....

Takk. Hvorfor duen absolutt skal leke måke, det er uvisst. men det er mange bygninger i nærheten av broa.

 

Og når det gjelder bro nr. ; så er det idyllisk ikke langt unna ;)

 

Mye flotte bilder her. Personlig favoritt var under Tromsøbrua med de flotte strukturene i muren og fin kontrast. Veldig stilig.

Takk.

Lenke til kommentar

Behagelig / mykt bilde med de buede formene, og solrefleksjonene fra vannet skaper liv i skyggene. :)Kunne vært kult å se et bilde tatt litt lenger til venstre og skutt litt lavere - hvis man da hadde fått buene symetrisk inni hverandre.

 

 

Flaks med den fuglen, ja, men bildet fra i går var nok ikke bare flaks. Utrolig fint med buene som repeteres og vris innover i bildet fra Sandvika i går, og de fine speilingene av lys og skygge.

 

 

Nok et flott bilde. Sandvika har tydeligvis mye flotte bruer å by på.

Her burde du arrangert turer og solgt fotobok til deltakerne :)

 

Takk for hyggelige kommentarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...